easy vermaak is ook vermaakquote:
Ja ik moet de obers wat vaker maar wel beter afleidenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:12 schreef zbbrox het volgende:
Ik zat er ook bij ja.
Ballen enzo, maar niet voor ons.Had er wel trek in.
Weet je wat hij gewend is?quote:
dat gedeuns met sterren is echt niet aan mij besteed he vre su luk dan verveel ik me nog lieverquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
easy vermaak is ook vermaak
en swat ken ik al
wat een watjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je wat hij gewend is?
1 topic per 3 dagen ongeveer
Kei bijzonderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Is ang3l zo bijzonder daarin dan ? * mrbox nieuwschierig wat er dan gebeurd zou moeten zijn
Misschien snapt hij nu waarom ik soms zo rustig en ' saai' vind in het andere topic haha.quote:
dat is dan een rustige dag hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien snapt hij nu waarom ik soms zo rustig en ' saai' vind in het andere topic haha.
Hier halen we gemakkelijk minimaal 3 per dag
Nou nou nou mevrouw, sinds dat ik in ToF post vliegen de topics toch wel wat sneller dan normaal na wat ik gehoord hebquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien snapt hij nu waarom ik soms zo rustig en ' saai' vind in het andere topic haha.
Hier halen we gemakkelijk minimaal 3 per dag
quote:
Waarom tv kijken als je zoveel leuke dingen kan doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En vanavond nog gaan bedenken wat ik ga kijken op tv. Swat, dancing with the stars, ranking the stars.. ik weet het niet.. ik weet het niet
sinds ik er ben ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou nou nou mevrouw, sinds dat ik in ToF post vliegen de topics toch wel wat sneller dan normaal na wat ik gehoord heb
zoals?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Waarom tv kijken als je zoveel leuke dingen kan doen
Ja ik vond de uitleg van Dreamer ook wat tegenvallen eigenlijkquote:
Zit op 2 post gemiddeld per dag, dat is een stijging van 100%quote:
Dat ook nog eens jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |