abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69290524
Het zal vast overal voorkomen, van die rare stoplichten..

Er zijn voor zover ik weet 2 kruispunten die em gewoon hard spacen

Kruispunt 1: BIj dit kruispunt. Je komt aan rijden, en je hebt groen.. Dan wordt het rood voor 3 seconden dus rem je tot stilstand. En dan springt het weer op groen na die 3 seconden . En dat gebeurt elke keer dat ik er aan kom rijden. Nou kan ik moeilijk door rood. Dus ik vertraag en dan springt ie vanzelf wel weer op groen. Maar godverdomme, geef alleen rood aan als het echt nut heeft, en niet voor 3 seconden zonder enige reden .

Kruispunt 2: Dit is een wat groter en langer kruispunt, het heeft namelijk 3 a 4 stoplichten die em zo hard spacen, met name in de avond. En bij alle 3 a 4 de lichten is het hetzelfde verhaaltje.
Het maakt niet uit hoe hard je ze nadert. Of je er over 2 seconden bent of 10.. Pas NET op het moment dat je voor de stopstreep stilstaat, gaan de lichten op groen . En we hebben het getest, om een groene stroom te krijgen moet je dus 20km/h rijden, ipv 50 die je er moet rijden. Ook compleet waardeloos.
Het zal wel aan die sensoren onder het asfalt liggen, mja..

Klacht: Klotestoplichten
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:57:23 #2
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_69290652
Waarom klaag je de desbetreffende gemeente niet aan voor milieuvervuiling?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:57:57 #3
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_69290675
helemaal als ze aangeven dat als je 50 rijdt in de 'groene golf' terecht komt. echter moet je hier (maastricht) meestal met 70 planken om de groene golf te halen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_69290717
ah, het kan dus erger
Maar het is compleet zinloos in de avond bij stoplichten nummer 2.
Want er rijdt geen tussen 23:00 en 5:00. Laat ze lekker op oranje knipperen..

Ook zo'n stoplicht.. Ik weet niet meer waar het was.. Beverwijk misschien?
Daar moest je 2 minuten wachten op groen licht, en dan had je eindelijk groen, was het weer over 5 seconden rood .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69290732
Zo hard ingeburgerd zijn dat je stopt voor stoplichten als er geen hond in de wijde omtrek te bekennen is.
pi_69290783
Zelfde in Haarlem, groene golf gemaakt voor 80 KM per uur, werkt nog steeds prima. Helaas zetten ze er borden neer met 70, en flitsers
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_69290793
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef Rasher het volgende:
Zo hard ingeburgerd zijn dat je stopt voor stoplichten als er geen hond in de wijde omtrek te bekennen is.
Met de brommer knal ik er nog doorheen.. En ik heb bijna mn rijbewijs.. Maar toch, straks staat er wel zo'n kankerpaal Zitten er hier genoeg.
[/quote]
pi_69290822
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:00 schreef longinus het volgende:
Zelfde in Haarlem, groene golf gemaakt voor 80 KM per uur, werkt nog steeds prima. Helaas zetten ze er borden neer met 70, en flitsers
Ik heb het over Haarlem
Nummer 1 is kruispunt van zaanenstraat en spaarndamseweg
Nummer 2 is daar bij het kennemer gasthuis haarlem noord bij het grote busstation.

Wat jij bedoeld is op de Randweg, maar daar rijdt daarom ook iedereen 80
[/quote]
pi_69290874
Stoplichten zijn soms raar inderdaad.
Als fietser word je al helemaal genaaid.
Ik fietste laatst over een doorgaande weg, om 1 uur 's nachts. Kom ik bij een rotonde. En ondanks de rustige weg stond deze niet op oranje.
Kwam een auto aan. Dus ik druk op dat knoppie. Gewoon om netjes te doen. En dat was eerder dan dat die auto er was. Vervolgens staan we allebei 20 seconden stil. Mag de auto doorrijden en gaat het stoplicht vervolgens op groen op de autobaan naast mij, waar geen hond reed
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_69290931
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef Rasher het volgende:
Toen ik voor het laatst doorree bij rood licht in een bovenstaande situatie had ik wel mooi een print van ¤130 te pakken...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_69290970
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Toen ik voor het laatst doorree bij rood licht in een bovenstaande situatie had ik wel mooi een print van ¤130 te pakken...
Voor die 130¤ stop ik dan wel even..
[/quote]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:08:53 #12
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_69291073
Kruispunt 1, zo herkenbaar
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
pi_69291236
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:06 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Voor die 130¤ stop ik dan wel even..
Inderdaad.

Gelukkig zijn de stoplichten bij het centrum van Delfzijl s'nachts zo dat ze op groen springen zodra ze je waarnemen(Tenzij iemand anders je net voor was..)
Met de taxi rem ik daar dus heel even, zodat het licht op groen springt terwijl ik eronder door rijd..

Normaal mag je daar 50, maar s'nachts rij ik nog wel eens wat harder..
pi_69291327
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Met de brommer knal ik er nog doorheen.. En ik heb bijna mn rijbewijs.. Maar toch, straks staat er wel zo'n kankerpaal Zitten er hier genoeg.
Flitspalen bij stoplichten vallen genoeg op. Ik heb in 8 jaar nog nooit een boete gehad voor door het rood rijden. Met de auto dus. Fietsen en brommers tellen niet mee, dat mensen daar uberhaupt boetes voor krijgen
pi_69291530
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:16 schreef Rasher het volgende:

[..]

Flitspalen bij stoplichten vallen genoeg op. Ik heb in 8 jaar nog nooit een boete gehad voor door het rood rijden. Met de auto dus. Fietsen en brommers tellen niet mee, dat mensen daar uberhaupt boetes voor krijgen
Ook als ze in de bosjes of achter een geluidswal verstopt staan?
pi_69291580
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Wij zijn een keer geflitst door die klootzakken, ze stonden in de binnenbocht in de bosjes. De enige keer dat we er hard reden
[/quote]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:25:28 #17
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69291588
Hier is het precies andersom, die krengen zijn groen maar als je eraan komt worden ze rood, en dat blijven ze dan zo'n 4 minuten, en daarna wordt het 10 seconden groen, wtf ?!?!?!
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69292232
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Nog nooit meegemaakt dat ze zich verstoppen in de buurt van een stoplicht (zijn heel goed verstopt denk ik ). Ik zie ze alleen langs de kant van de weg of op een brug ofzo, waar ze hardrijders aan het flitsen zijn.
pi_69292426
In enschede zit echt een ergerlijk stoplicht. Er staat ook altijd een rij auto's voor van minstens 250 meter. stoplicht is rood, springt héél even op groen (er kunnen misschien 4 auto's door) en wordt weer rood
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:51:40 #20
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69292503
Hier is een kruispunt waar fietsers/voetgangers en auto's tegelijk groen hebben, leuk voor als je levensmoe bent.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69303575
Eens met klacht. Echt fokking irritant!
pi_69303638
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:25 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Wij zijn een keer geflitst door die klootzakken, ze stonden in de binnenbocht in de bosjes. De enige keer dat we er hard reden
Jij bij je papa op schoot?
pi_69303809
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Dat is dan wel meer dan een jaar geleden, want de boete voor door rood is vorig jaar april al omhoog gegaan naar ¤ 150,-.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')