Met de brommer knal ik er nog doorheen.. En ik heb bijna mn rijbewijs.. Maar toch, straks staat er wel zo'n kankerpaalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef Rasher het volgende:
Zo hard ingeburgerd zijn dat je stopt voor stoplichten als er geen hond in de wijde omtrek te bekennen is.
Ik heb het over Haarlemquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:00 schreef longinus het volgende:
Zelfde in Haarlem, groene golf gemaakt voor 80 KM per uur, werkt nog steeds prima. Helaas zetten ze er borden neer met 70, en flitsers
Toen ik voor het laatst doorree bij rood licht in een bovenstaande situatie had ik wel mooi een print van ¤130 te pakken...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef Rasher het volgende:
Zo hard ingeburgerd zijn dat je stopt voor stoplichten als er geen hond in de wijde omtrek te bekennen is.
Voor die 130¤ stop ik dan wel even..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst doorree bij rood licht in een bovenstaande situatie had ik wel mooi een print van ¤130 te pakken...
Inderdaad.quote:
Flitspalen bij stoplichten vallen genoeg op. Ik heb in 8 jaar nog nooit een boete gehad voor door het rood rijden. Met de auto dus. Fietsen en brommers tellen niet mee, dat mensen daar uberhaupt boetes voor krijgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Met de brommer knal ik er nog doorheen.. En ik heb bijna mn rijbewijs.. Maar toch, straks staat er wel zo'n kankerpaalZitten er hier genoeg.
Ook als ze in de bosjes of achter een geluidswal verstopt staan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:16 schreef Rasher het volgende:
[..]
Flitspalen bij stoplichten vallen genoeg op. Ik heb in 8 jaar nog nooit een boete gehad voor door het rood rijden. Met de auto dus. Fietsen en brommers tellen niet mee, dat mensen daar uberhaupt boetes voor krijgen
Wij zijn een keer geflitst door die klootzakken, ze stonden in de binnenbocht in de bosjes. De enige keer dat we er hard redenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook als ze in de bosjes of achter een geluidswal verstopt staan?
Nog nooit meegemaakt dat ze zich verstoppen in de buurt van een stoplicht (zijn heel goed verstopt denk ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ook als ze in de bosjes of achter een geluidswal verstopt staan?
Jij bij je papa op schoot?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wij zijn een keer geflitst door die klootzakken, ze stonden in de binnenbocht in de bosjes. De enige keer dat we er hard reden
Dat is dan wel meer dan een jaar geleden, want de boete voor door rood is vorig jaar april al omhoog gegaan naar ¤ 150,-.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Toen ik voor het laatst doorree bij rood licht in een bovenstaande situatie had ik wel mooi een print van ¤130 te pakken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |