Jij niet dan?quote:
Misschien dit proberen op te lossen. Heb je gewoon wat mp3tjes gebrand, of gebrand als audiocd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef sinadO het volgende:
Dan zeg je, downloaden en branden. Ja, dat kan, maar mijn cd speler lust geen gebrande cd's en mijn laptop klinkt niet al te best..
Nope, precies één op één rips van bestaande cd's lust ie ook niet. Ik denk dat ie daar wat te oud voor is. Maar als ik een nieuwe moet gaan kopen van dezelfde kwaliteit die wel gebrande cd's leest ben ik een fortuin kwijt...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:13 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Misschien dit proberen op te lossen. Heb je gewoon wat mp3tjes gebrand, of gebrand als audiocd.
Neuh, allemaal legaal hèquote:
Alsof jij het verschil tussen cd-spelers kunt horen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nope, precies één op één rips van bestaande cd's lust ie ook niet. Ik denk dat ie daar wat te oud voor is. Maar als ik een nieuwe moet gaan kopen van dezelfde kwaliteit die wel gebrande cd's leest ben ik een fortuin kwijt...
Een cd-speler die gebrande cd's niet kan lezen? Wat voor een prehistorisch apparaat heb jij dan:'). Cd-spelers van tegenwoordig gaan eerder over hun nek van originele cd's met ranzige kopieerbeveiligingen dan gebrande cd's.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef sinadO het volgende:
Goed, er is dus een nieuwe CD uit van Devin Townsend. 'Ki', de eerste uit zijn vierdelige reeks 'Devin Townsend Project'.
HIer zit ik dus al heel lang op te wachten en hij is gister uitgekomen. Nu kan ik hem bestellen of gaan halen maar ik las dus dat er volgend jaar een boxset uitkomt van alle vier de cd's met vier bonusdiscs en nog meer zooi. Sowieso niet slim om nu al aan te kondigen denk ik dan, maar goed.![]()
En wat nu dan? Kopen en dan zeker weten dat ik hem volgend jaar nog eens kopen moet? En de andere drie, die dit jaar nog gaan komen?
Dan zeg je, downloaden en branden. Ja, dat kan, maar mijn cd speler lust geen gebrande cd's en mijn laptop klinkt niet al te best..
Klacht: Devin Townsend kondigt nu al een luxe boxset aan met vier albums en nu weet ik niet of ik de losse albums nog moet kopen, want ik weet niet wat er precies in die boxset zit.
dat hangt natuurlijk af van wat voor set TS heeft staanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:19 schreef solyaris het volgende:
[..]
Alsof jij het verschil tussen cd-spelers kunt horen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:19 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ja kweenie, ben je pauper of zo?quote:
Knoop gewoon de dac aan je PC, ding eet vast wel iets je pc uitpoepen kanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:15 schreef sinadO het volgende:
[..]
Nope, precies één op één rips van bestaande cd's lust ie ook niet. Ik denk dat ie daar wat te oud voor is. Maar als ik een nieuwe moet gaan kopen van dezelfde kwaliteit die wel gebrande cd's leest ben ik een fortuin kwijt...
Ik heb geen digitale uitgang op mijn laptop.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef zquing het volgende:
[..]
Knoop gewoon de dac aan je PC, ding eet vast wel iets je pc uitpoepen kan
Ok.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:27 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat kan jij helemaal niet
jij niet danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:19 schreef solyaris het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |