jezus wat een kanker klachtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:04 schreef S1nn3rz het volgende:
ze mankeren niks en toch liggen ze te kermen tijdens een oefening. hier een pijntje daar een zeertje en intussen zichzelf snel insmeren met ketchup of rode wijn zodat het lijkt dat ze heel erg gewond zijn en ze misschien sneller aandacht krijgen.
krijgen die mensen thuis te weinig aandacht ofzo? dat ze om neppe hulp moeten roepen tijdens een oefening?net of een brandweerman dan sneller gaat lopen
_!
mensen die schreeuwen om aandacht terwijl er niets aan de hand is.
nee heb het haske druk maar wilde ook vandaag toch even op fok forum kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
Laat me raden, je verveelt je te pletter en kon niks anders vinden om op te kankeren??
Volgens mij gaat het over vrijwilligers bij rampenoefeningen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:05 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat
Landelijke Opleiding Tot Uitbeelding van Slachtoffers of Lotus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:05 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar dit over gaat
Daar zijn ze toch voor opgeleid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
mee eens. dat geroep om hulp terwijl er niks aan de hand is.
Ja, idd...quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef deepart het volgende:
Wel lullig voor die mensen, als er dan eens een keer echt iets met ze is, gelooft niemand ze meer
volgens mij krijgen die mensen thuis geen aandacht ofzo dat ze zoiets moeten doen om aandacht te krijgen.quote:
quote:
oftewel, een soort van 'Boy cried wolf'-effectquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef deepart het volgende:
Wel lullig voor die mensen, als er dan eens een keer echt iets met ze is, gelooft niemand ze meer
Dus open je maar een topic.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:04 schreef S1nn3rz het volgende:
mensen die schreeuwen om aandacht terwijl er niets aan de hand is.
Brandweermannen lopen nooit snel, laat staan rennen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:04 schreef S1nn3rz het volgende:
net of een brandweerman dan sneller gaat lopen_!
Kuttopic first class.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:05 schreef Netsplitter het volgende:
Laat me raden, je verveelt je te pletter en kon niks anders vinden om op te kankeren??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |