WOW diehard hoor, goed bezig, morgen hardlopen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Toen ik later op de foto keek zag ik dat het remspoor langer was, maar het begint pas op het kruispunt. Dus wat dat zou zeggen?
Hij remde iig niet af voor het kruispunt, pas op het kruispunt en hij zei ook dat hij mij niet heeft gezien.
En van mij hoeft het allemaal niet ik wil gewoon dat het klaar is.
En nee hij heeft geen foto's gemaakt en z'n schadeformulier kon hij niet vinden
Boh. En m'n hele lichaam is nu een beetje stijf en blauwMaar toch ga ik morgen hardlopen
!
ik wou nog wat extra maken, wat ik er later nog even doorheen wou kneden. Dat ging niet zo soepel. En ik heb bijna een half uur staan kneden: pizzadeeg en brood achter elkaar aan....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik maak altijd heel soepel, bijna kleverig pizzadeeg; als je dat dan twee uur ofzo laat rijzen is het net niet kleverig meer en kun je het zo flap-flap uitrollen![]()
Nou ja, eet-ze anyway! Wat zit er op de jouwe?
Hihihi!quote:
Wim Helsen was tof! Geen gezeik over actualiteiten, gewoon een avond verhalen en grappen vertellen. Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi Greys, dat wordt wel wat!
DAD,jij was toch naar van Helsen geweest?? hoe was dat?
Had ik al verteld dat ik er witte sportieve gympen onder draagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een huidkleurige of doorzichtige legging lijkt me eigenlijk nóg erger.
Ja, daar hou ik ook wel vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wim Helsen was tof! Geen gezeik over actualiteiten, gewoon een avond verhalen en grappen vertellen. Heerlijk!
Ik vond het eigenlijk wel herkenbaar een van Gogh maar gewoon een random werkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whaha, ik zag net dat er nog een half topic over dat schilderij is geluld. Dat 'Starry starry night' niet de originele titel van het schilderij was, leek me ook wel logisch, maar zo is het wel wereldwijd bekend.
We hebben het overigens niet gezien.. Er stond een rij tot halverwege Noord-Holland, dus we hebben bedacht om er maar eens voor naar New York te vliegen.
. Verder wisten we ook meteen weer waarom we Amsterdam eigenlijk niet leuk vinden, en zijn we uiteindelijk heerlijk in Utrecht beland.
En Abba, die zei dat het museum sowieso de moeite waard niet is, m'n vriend is een groot Van Gogh-liefhebber..
Nu even dit topic bijlezen!
Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
Uit solidariteit eet ik geen chocolade meer. Geen magnums. Geen hagelslag. Geen chocopasta. Geen pindarotjes. Geen merci.
Wil iemand mij heel hard slaan mocht ik dit toch eten(Plus dat het ook beter is voor mij!!!!)
Hehe. Ja. Zei ik al dat ik ook een bodywarmer aanmoet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
PF, tuurlijk is een witte legging stom, maar als IEMAND het kan hebben ben jij het wel!
You'll make it work!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |