Wat er echt zal gebeuren:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb nog nooit iemand een klap voor z'n bek gegeven maar als ik nu iemand op mijn fiets zie fietsen dan is de kans groot dat ik even heel erg ontoerekeningsvatbaar word en hem van die fiets aftrap en bekijk hoe ver die zadelpen in z'n reet past
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:22 schreef CySt het volgende:
[..]
Wat er echt zal gebeuren:
TS spot fiets: "HEUJ! Die fiets is van mij!"
Fietser: "Eg nie.."
TS: "Ok.."
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:22 schreef CySt het volgende:
[..]
Wat er echt zal gebeuren:
TS spot fiets: "HEUJ! Die fiets is van mij!"
Fietser: "Eg nie.."
TS: "Ok.."
Die fiets-jat-zwervers zijn van die methadon figuren. Ergo heroine.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:21 schreef FlyingFox het volgende:
Schrale troost:
Waarschijnlijk heeft meneer of mevrouw de fietsenjatter je fiets tegen een halve gram coke verruild om zijn of haar cokeverslaving te behartigen, waarmee de verwachte levensduur van meneer mevrouw waarschijnlijk 30 a 40 jaar zal zijn.
ervaringsdeskundige?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:41 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Die fiets-jat-zwervers zijn van die methadon figuren. Ergo heroine.
Ik heb geen fiets, ben geen pauperquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Alsof jij een uitgaanfiets laat verzekeren.
Dat ding was maar 100 Euro waard, dat ga je niet verzekeren. Het is het principe waar ik me aan stoor. Dat mensen gewoon echt de moeite nemen om een fiets te jatten: voor die van mij had je toch echt wel een dikke betonschaar nodig...quote:
Deskundigheid is hier niet aan de orde. Algemene kennis hooguit.. maar inderdaad ik trek per dag aardig wat lijnen, pillen en shotjes weg.quote:
Eitje dus. Betonschaar > Knip > Fiets.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:54 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat ding was maar 100 Euro waard, dat ga je niet verzekeren. Het is het principe waar ik me aan stoor. Dat mensen gewoon echt de moeite nemen om een fiets te jatten: voor die van mij had je toch echt wel een dikke betonschaar nodig...
In New York heeft iemand daar serieus een boete van ¤1000 euro voor gekregen, wegens het 'vernielen van stadseigendommen'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:11 schreef B.E.D het volgende:
Hij zal wel zijn meegenomen door de gemeentereiniging.
Beetje asociaal om je fiets aan een boom vast te maken. Soort landschapsvervuiling/milieuvervuiling.
Stel je voor dat aan alle bomen in je straat een fiets staat. Mooi gezicht is dat
Dit gedrag MOET de kop ingedrukt worden, Goed dat je fiets weg is!
Fijn dat ze daar ook voortaan de Euro hanteren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In New York heeft iemand daar serieus een boete van ¤1000 euro voor gekregen, wegens het 'vernielen van stadseigendommen'
Verschilt per gemeente.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:54 schreef dennisw het volgende:
kijk bij de gemeente, sowieso als je een aangifte doet kun je voor 15 euro een fiets ophalen
Hoe werkt dit precies? Nog nooit van gehoord, aangifte + geld = nieuwe fiets van de gemeente?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:54 schreef dennisw het volgende:
kijk bij de gemeente, sowieso als je een aangifte doet kun je voor 15 euro een fiets ophalen
Wel fijn dat je 'm steeds weer terug krijgtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:45 schreef Hpzone het volgende:
Die van mij ook al twee keer in twee maanden.Wat wil je hé, in een turkenbuurt.
zijn er serieus nog mensen die dat doen ja?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Ga naar de politie??
De kans is aanwezig dat je fiets daar staatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zijn er serieus nog mensen die dat doen ja?
Laatste keer heb ik dat ook gedaan.. toen was ik 't namelijk helemaal zat, vooral omdat ie voor een overheidsgebouw is weggehaald.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zijn er serieus nog mensen die dat doen ja?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |