quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:23 schreef IJsblock het volgende:
Toevallig ook gisteren gezien op GS, zijn er al iets van prijzen bekend?
Valt me nog wel mee, de Falling Water is wel iets waar ik naar uitkijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze foto ziet het Guggenheim er niet zo heel geweldig uit. Maar In de US kun je het Guggenheim model al kopen voor $55. Dus laten we zeggen zo rond de 50 euro hier in de winkels? Falling water is nog niet in de verkoop overigens.
Ja het is nog even afwachten hoe het er in het echt uit komt te zien. Hopelijk wordt dat nog weggepoetst.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:37 schreef Basp1 het volgende:
Wel grappig gemaakt, alleen de verticale stukken in het midden zijn bij de lego geel terwijl die gewoon grijs moeten zijn volgens de foto.
Dat kan, maar dat er nu al reclame matriaal van is en men toch zo slordig is met de kleurstelling dat vind ik niet echt netjes. Zeker voor architectonische dingen waarbij men zo getrouw mogelijk iets probeert na te bouwen alleen juist de doorbraak van verticaal en horizontaal ook door middel van kleur precies helemaal niet doet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ja het is nog even afwachten hoe het er in het echt uit komt te zien. Hopelijk wordt dat nog weggepoetst.
Heb je er toevallig een link van, ik kan hem niet zo snel vinden op de site.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:58 schreef Basp1 het volgende:
Lego heeft trouwen tegenwoordig een programma waarbij je op je pc je eigen kunstwerk kan maken en daarvoor dan ook alle blokjes kan bestellen.
Dit model ziet er gewoon uit als 4 plastic delen met toevallig 'lego' gootjes onderaan zodat je ze op een lego plaatje kunt zetten..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:29 schreef LENUS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op deze foto ziet het Guggenheim er niet zo heel geweldig uit. Maar In de US kun je het Guggenheim model al kopen voor $55. Dus laten we zeggen zo rond de 50 euro hier in de winkels? Falling water is nog niet in de verkoop overigens.
http://ldd.lego.com/download/quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Heb je er toevallig een link van, ik kan hem niet zo snel vinden op de site.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dit model ziet er gewoon uit als 4 plastic delen met toevallig 'lego' gootjes onderaan zodat je ze op een lego plaatje kunt zetten..
thanx!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
http://ldd.lego.com/download/
veel plezier ermee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |