"Lekker man"quote:Op maandag 25 mei 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
ik zal ongetwijfeld oud zijn ofzo nu, maar wtf is "spang mang"
Ja, want voordat die link gepost werd was dit topic een grote volwassen discussie?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
jup, een of andere kleuter moest dat even posten
Meer het idee dat ze er zelf nog buiten gehouden werd.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:51 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ja, want voordat die link gepost werd was dit topic een grote volwassen discussie?
Dat is toch geen argumentquote:Op maandag 25 mei 2009 16:00 schreef SlaggY het volgende:
Beetje rellen waarschijnlijk. Maar het was wel te verwachten, toch?
Ik praat het toch ook niet goed? Ik vond het al behoorlijk kansloos voordat die link bij haar gepost werd. Geef alleen aan dat het te verwachten was dat een of andere klootviool dat zou doen.quote:
Dan moet ze het maar niet op het internet posten. Als ze dit topic ziet leert ze ervanquote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ik praat het toch ook niet goed? Ik vond het al behoorlijk kansloos voordat die link bij haar gepost werd. Geef alleen aan dat het te verwachten was dat een of andere klootviool dat zou doen.
Zeker. Jouw "HOMOOOOO'S" posts zijn ook van dusdanige kwaliteit, dat veel mensen ook daarvan lerenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moet ze het maar niet op het internet posten. Als ze dit topic ziet leert ze ervan
Inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 18:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Jouw "HOMOOOOO'S" posts zijn ook van dusdanige kwaliteit, dat veel mensen ook daarvan leren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |