Klacht: Jongens die op het oog Gay lijken, maar zo hard hun best doen de omgeving te overtuigen dat ze het niet zijn, dat het gewoon vies irritant is. En Ondertussen zijn ze zo slecht in het verbergen dat het gewoon slecht acteerwerk is. Ik zal dit illustreren met enkele voorbeelden. Ik zeg hier metrosexuals omdat het nooit 100% Duidelijk is.d
Groep jongens na eindexamen: Joh zag hoe geil die Docente geschiedenis erbij zat (sorry beetje onorthodox)
Metrosexual: ja uh, ik dacht zo van wow..Echt joh, echt vrouwelijk echt lekker man jezus. Maaruh..
(Jongens praten allang ergens anders over)
Groep jongens voor stapnacht: Joh zo lekker zuipen
Metrosexual: (Zegt niks en eenmaal aan een tafeltje doet hij de hele avond met 1 biertje en zegt weinig tot niks terwijl de hetero's lol hebben, en gaat eventueel vroegtijdig naar huis.)
tot slot: Jongens: Zitten te praten in een groepje tijdens een bloedsaaie les economie
Metrosexual: Jongens willen jullie even stil zijn ik wil opletten
Bovendien, hangen ze bij meisjes (in de Best friends for ever manier) en stellen ze leren boven zuipen (bij wijze van) ik erger me hier overduidelijk aan, Hou dan je Coming out for fuck sake. Ik pleit dus dat ze gewoon uit de kast komen dan zo te neppen!
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.