Nou ja, dat is niet zo'n probleem, maar je hebt Liesje hier ook weg gehaald, dat is dan toch net iets minderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:46 schreef remlof het volgende:
Fipo, gewoon omdat ik hier al lang niet gepost heb
Nee hoor, dat heb ik niet gedaan, die heeft zich gewoon op TBO gestord, daar heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet zo'n probleem, maar je hebt Liesje hier ook weg gehaald, dat is dan toch net iets minder
Ik vond em anders zwaar tegenvallen, had een stuk meer verwacht van Al Pacino en De Niro in 1 film.quote:
quote:
heb je sex gehad vanochtend of zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemiddag!
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdaaaaaaaaaaaaaag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het momenteel een beetje druk met andere leuke dingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, dat is niet zo'n probleem, maar je hebt Liesje hier ook weg gehaald, dat is dan toch net iets minder
kut!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel een beetje druk met andere leuke dingen
ik heb de streams niet eens aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje de hele dag bunkert streamen. Damn ik heb een vrijdagmiddag-dip, maar een extra bak koffie gepakt. Wie haalt me eruit
?
Don't count on me! Je wordt sloom van in het zonnetje zitten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje de hele dag bunkert streamen. Damn ik heb een vrijdagmiddag-dip, maar een extra bak koffie gepakt. Wie haalt me eruit
?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heb je sex gehad vanochtend of zo?![]()
wat een schijtdag. ik moet naar een bruiloft en heb totaal geen zin. ik kan er niet onderuit ('t ben 'n goeie vrind). het burgerlijk huwelijk heb ik al gemist en de kerkelijke inzegening eigenlijk ook al (is over uurtje en moet nog strijken en bordeelstappers zien te vinden in huis). dat vod dat me komt halen loopt ook nog telefonisch te zeiken dat ik dit niet kan maken![]()
fijne dag en leters buuv![]()
Waarvan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:19 schreef Soury het volgende:
@ Coos serie 2 en drie weer in huis gaan morgen op de post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |