abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69280239
Als ik of mijn broertje een vriendin krijgen, willen mijn ouders hun ouders na een tijdje wel ontmoeten. Nu verloopt zo´n ontmoeting doorgaans zonder problemen. Zo kunnen mijn ouders en de ouders van mijn vriendin het prima met elkaar vinden.

Een heel ander verhaal is de schoonfamilie van mijn broertje. De moeder van zijn vriendin weigert een ontmoeting met mijn ouders en nu blijkt ook al waarom. Zijn schoonmoeder is ex-verslaafd (vroeger harddrugs gebruiker geweest) heeft een verrot gebit en hoofd en leeft van een uitkering in een sociale huurwoning met minimaal bezit. Ook kwamen er geregeld vreemde mannen over de vloer. haar dochter heeft nauwelijks opvoeding gehad. Nu mijn ouders dit weten willen geen contact met die moeder. Dit veroorzaakt de nodige spanningen tussen mijn moeder en haar schoondochter.

Samenvatting:

Schoonmoeder is een vieze tokkie
Mijn ouders willen geen contact met die vrouw
Ruzie tussen mijn moeder en schoondochter

Heeft iemand van jullie wel eens tokkie schoonouders gehad? Hoe zijn jullie ermee omgegaan?
pi_69280268
Nee.
pi_69280354
Waarom moeten je ouders overweg kunnen met schoonouders ?

Ik heb al 5 jaar een stel schoonouders waarvan ik niet eens wil dat ze mijn ouders komen infecteren met hun burgerchristengelul. Fritzl is er niks bij.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 01:50:22 #4
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69280401
Ik heb exschoonouders gehad, die waren verdomme allebei leraar duits en verdomd in den here...

We hebben ze met een korrel zout genomen .. tot ik ermee kapte.. gewoon met een korrel zout nemen !
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:05:03 #5
181657 LordNemephis
computer says no
pi_69280562
Oftewel, jij hebt bekrompen ouders en vraagt ons je te vertellen dat je geen bekrompen ouders hebt...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:17:15 #6
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69280682
Nee.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69281935
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:38:39 #8
200052 Empje
Fuck yeah
pi_69284296
Best vervelend. Maar als de tokkie weigert en je moeder weigert, wat maakt het dan nog uit. Ik snap niet dat daar dan ruzie over gemaakt moet worden. Ieder heeft thuis z'n eigen regels, houd je daar als kind van en als gast gewoon aan, klaar. Niet gaan zeuren over elkaars achtergrond en dat soort onzin
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:48:16 #9
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_69284482
zolang haar dochter maar lekker strak is zie ik het probleem niet.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_69284787
Dus de moeder van je broertjes vriendin wilde niet je ouders ontmoeten, en nu ze wat meer van haar weten willen zij ook niet meer..
Ik zie het probleem niet. Waar gaat die ruzie met de vriendin van je broer dan nog over?
Hoe is dat meisje zelf eigenlijk? Wel leuker dan haar moeder, hoop ik?
pi_69284846
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 02:05 schreef LordNemephis het volgende:
Oftewel, jij hebt bekrompen ouders en vraagt ons je te vertellen dat je geen bekrompen ouders hebt...
Voeg daaraan toe dat TS zelf ook bekrompen is!
Probeer het eens van een andere kant te zien. Ze is EX-verslaafd, ofwel het is haar gelukt om ermee te stoppen. Weet je hoe ontzettend knap dat is? Ok, je hoeft haar geen pluim te geven, maar ze verdient op z'n minst respect voor dat. Dat ze er zo lelijk uit ziet is een gevolg van haar drugs verleden. Denk je dat een schoonmoeder die in een rolstoel zit als gevolg van een hersenbloeding het toonbeeld van schoonheid is? Ze heeft een uitkering, steelt dus niet, heeft haar leventje op orde, maar misschien niet de mooist spullen in huis. Mijn god wat een materialistisch insteek, misschien is het wel een hartstikke lief mens. En waar maak jij je zorgen om? Het is jouw schoonmoeder niet?

Ik begrijp dondersgoed waarom die moeder jouw ouders niet wil ontmoeten. Ze mag dan een rot verleden hebben, arm zijn, lelijk eruit zien, etc... maar ze heeft WEL mensenkennis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')