SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ech niet lezen als je t niet wilt weten, je bent gewaarschuwd
[ Bericht 25% gewijzigd door swarmahoer op 21-05-2009 23:10:53 ]© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
Solly! I'll forgot, thanks for the help!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:01 schreef NJ het volgende:
Even een spoiler alert geplaatst.
JA WANT JE HAD NIET KUNNEN WEET WAAR HET TOPIC OVER GING EN DAT ER MISSCHIEN WEL SPOILERS OVER HET EINDE VAN PRISON BREAK IN HET TOPIC ZOUDEN KUNNEN STAAN ALS HET TOPIC 'het einde van prison break' HEET HEquote:
Ja maar toch, hij en zijn broer overleven alles, helicopter achtervolgingen, 2 gevangenissen vol met de grootste en ergste criminelen, honden achter ze aan, weken/maanden lang op de vlucht, kogels, hersentumor verwijderd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef Ireyon het volgende:
Anders zet je het even tussen spoiler-tags jij vuile peniskoker![]()
Naja gelukkig had ik het al gezien.. vond het wel een mooi einde eigenlijk
De TT is aangepastquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
JA WANT JE HAD NIET KUNNEN WEET WAAR HET TOPIC OVER GING EN DAT ER MISSCHIEN WEL SPOILERS OVER HET EINDE VAN PRISON BREAK IN HET TOPIC ZOUDEN KUNNEN STAAN ALS HET TOPIC 'het einde van prison break' HEET HE
Nee, want het topic heette eerst gewoon "Prison break"quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
JA WANT JE HAD NIET KUNNEN WEET WAAR HET TOPIC OVER GING EN DAT ER MISSCHIEN WEL SPOILERS OVER HET EINDE VAN PRISON BREAK IN HET TOPIC ZOUDEN KUNNEN STAAN ALS HET TOPIC 'het einde van prison break' HEET HE
Rustig aan. De TT was eerst "Prison Break", toen hij het topic opende.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
He couldn't knowquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, want het topic heette eerst gewoon "Prison break"
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, want het topic heette eerst gewoon "Prison break"
oh, excuses dan. TS is een pauper.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Rustig aan. De TT was eerst "Prison Break", toen hij het topic opende.
Nou inderdaad. Net zoals Lost, na 1 seizoen moeten ze gewoon van het eiland aftiefen. In Prison Break zijn ze na 1 seizoen uit de gevangenis ontsnapt, einde serie lijkt mij. Goede series worden gecanceld en deze meuk gaat door.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Lundegaard het volgende:
PB was èèn seizoen leuk. Daarna enkel gewoon kut.
Respect voor de mensen die het nog steeds volgen.
Ik heb wel geile neuqseks met je zusquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
[..]
oh, excuses dan. TS is een pauper.
Ik moet in totaal nog 4 afleveringenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Lundegaard het volgende:
PB was èèn seizoen leuk. Daarna enkel gewoon kut.
Respect voor de mensen die het nog steeds volgen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef miodzio het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Net zoals Lost, na 1 seizoen moeten ze gewoon van het eiland aftieven. In Prison Break zijn ze na 1 seizoen uit de gevangenis ontsnapt, einde serie lijkt mij.
Uitmelken.
Klopt, dat sluit een serie zo definitief af.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef NJ het volgende:
Overigens snap ik niet dat ze hem hebben laten doodgaan (ik moet het ook nog zien). Het schijnt namelijk dat het overlijden van de hoofdpersoon van een serie echt killing is voor de DVD-verkoop en herhalingen.
Seizoen 4 hangt met toevalligheidjes aan elkaar vast, maar toch bleef ik het volgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moet in totaal nog 4 afleveringen
Ik heb serieus 3 pogingen gedaan om de 18e aflevering te kijken, maar echt elke keer weer uitgezet.
Boeiend, Scofield en Sawyer zijn gewoon lekker, wie geeft er dan nog om het verhaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef miodzio het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Net zoals Lost, na 1 seizoen moeten ze gewoon van het eiland aftiefen. In Prison Break zijn ze na 1 seizoen uit de gevangenis ontsnapt, einde serie lijkt mij. Goede series worden gecanceld en deze meuk gaat door.
Uitmelken.
pfft, McGuyver had het in 3 uur gedaan. Naakt. Met 1 speld en 1 3 cm lange draad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef Lundegaard het volgende:
Een heel seizoen nodig hebben om uit te breken is sowieso al behoorlijk![]()
!
Een Jackie Bauer had dat binnen 24 uur gedaan, zonder tattoo`s. Hooguit enkel een tattoonaald. Die hij tevens had gebruikt om drie cipiers om te leggen.
Ik, want ik ben geen wijf. Of als er lekkere vrouwelijke prominente karakters zijn is het ook goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Boeiend, Scofield en Sawyer zijn gewoon lekker, wie geeft er dan nog om het verhaal![]()
Katequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Boeiend, Scofield en Sawyer zijn gewoon lekker, wie geeft er dan nog om het verhaal![]()
Nou, Kate is toch wel lekker en Claire ook wel.. En bij Prison break vind ik die Gretchen wel knap.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef miodzio het volgende:
[..]
Ik, want ik ben geen wijf. Of als er lekkere vrouwelijke prominente karakters zijn is het ook goed.
En Sara?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, Kate is toch wel lekker en Claire ook wel.. En bij Prison break vind ik die Gretchen wel knap.
Ja, ik weet niet.. Soms als ze d'r haar los heeft enzo is ze wel knap maar ze heeft zo'n hoekige kaakquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:21 schreef TryX het volgende:
[..]
En Sara?Op een één of andere manier heeft ze toch een hot blik in der ogen
Ja, maar ze is wel irritantquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:10 schreef Vetklep het volgende:
die secretaresse is wel een mooie dame: Episode 3
Exact.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef Lundegaard het volgende:
Een heel seizoen nodig hebben om uit te breken is sowieso al behoorlijk![]()
!
Een Jackie Bauer had dat binnen 24 uur gedaan, zonder tattoo`s. Hooguit enkel een tattoonaald. Die hij tevens had gebruikt om drie cipiers om te leggen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef Maurari het volgende:
Kate
Juliet
Edit: Sara? lolllll irritante muts
Gretchen is kankergeil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terechte klacht trouwens, Michael had al zo vaak dood moeten gaan en nu durven ze het pas aan het einde van de serie..
Voor een happy ending moet je naar de smurfen kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:10 schreef liekio het volgende:
Ik moest huilen.
Maar inderdaad, in al die seizoenen volgde je scofield die zichzelf en zijn vrienden/familie in leven probeerde te houden.
En dan in de laatste aflevering is hij oppeens dood.Beetje zonde van al zijn moeite.
Ik wilde een happy ending
Nee want je wist gewoon dat Gargamel de volgende keer de smurfen weer zou pestenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Voor een happy ending moet je naar de smurfen kijken.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:10 schreef liekio het volgende:
[..]
Nee want je wist gewoon dat Gargamel de volgende keer de smurfen weer zou pesten.
Van Dora word ik wel blij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |