Dat ik wat een tijdje terug ook deed? (ik kan nogal een aantal verwijzigen maken nav mijn tekst).quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je dat zelf een tijdje terug ook deed.
Echt wat gemist dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hahaha nee
Dat is een of andere spacende zwerver die we Karin Bloemen noemde!
Die liep vandaag de hele tijd om ons heen in het Vondelpark
Op de onderstaande foto waren we al op 50% van het bier
Echt vervelend hoe vaak als ik moest zeiken vanmiddag
[ afbeelding ]
Ik krijg bijna medelijden met jequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Slapen, helaas. Morgen weer vroeg op!
*Baalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My god waarom is dat toch interessant om de bier voorraad op de foto te zettenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hahaha nee
Dat is een of andere spacende zwerver die we Karin Bloemen noemde!
Die liep vandaag de hele tijd om ons heen in het Vondelpark
Op de onderstaande foto waren we al op 50% van het bier
Echt vervelend hoe vaak als ik moest zeiken vanmiddag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met je [ afbeelding ]DoerakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga jij dan doen vanavond?Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Mokkumquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja zwervers als je ze ziet weet je gelijk dat je in mokkum bent
Slapen zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doerakje![]()
Wat ga jij dan doen vanavond?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat ik wat een tijdje terug ook deed? (ik kan nogal een aantal verwijzigen maken nav mijn tekst).
het ging erom dat het het 1 goed getapte biertje van uit dat fustjequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
My god waarom is dat toch interessant om de bier voorraad op de foto te zettenDoet met een beetje denken aan van die mensen die met al hun spaar geld op de foto staan
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met je [ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Yoooquote:
owquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slapen zo
Morgen/overmorgen weer druk.
Nee, op dit moment begrijp ik niet waarom sommige er maar op 1 manier naar willen kijken..quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit red me vakantie te kijken weet je zeker dat je nog weg wil
'S nachts is toch om te slapenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow![]()
ik ga zo pc-tje van een vriend opnieuw installeren.
Martini, chipjes en een cabaretvoorstelling van dolf Jansen erbij en ik kom de nacht wel door
waar ga je heen op vakantie?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, op dit moment begrijp ik niet waarom sommige er maar op 1 manier naar willen kijken..
Maar goed, ik kan dat beter naast me neerleggen. Doe ik dan ook maar.
En vakantie ga ik sowieso boeken. Hell yeah!
saaiquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
'S nachts is toch om te slapenof ben ik nu saai ?
Weet ik nog niet. Maar het wordt in ieder geval een warm land, met zee, strand, cultuur, een mooi aanhanging van een of ander geloof. Dat vind ik mooi!quote:
Altijd leuk pc'squote:Op donderdag 21 mei 2009 23:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
ow![]()
ik ga zo pc-tje van een vriend opnieuw installeren.
Martini, chipjes en een cabaretvoorstelling van dolf Jansen erbij en ik kom de nacht wel door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Maar het wordt in ieder geval een warm land, met zee, strand, cultuur, een mooi aanhanging van een of ander geloof. Dat vind ik mooi!
Ik heb nog een half volle flesquote:
Ik heb nu gewoon nadorst...quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd leuk pc's
Acht is te doen, moet morgen/zaterdag aan de slag met de auto, nog wat spullen halen morgen en zaterdag komt m'n nieuwe blok erin.ow leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis dat? volvoVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |