Ik ben erquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:05 schreef iamredleader het volgende:
Stil hier... iedereen nog aan het uitslapen?
Doe maar water, of melk, en niet te hard praten alsjeblieftquote:
* geeft een groot glas waterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Doe maar water, of melk, en niet te hard praten alsjeblieft
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:55 schreef iamredleader het volgende:PS - doe wannabewyccie de groetjes
MaJo - hoe is het met je vader? En wanneer kom je weer Jair-kijken?
TM, mogguh, koffie?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:21 schreef MaJo het volgende:red
met paps gaat het weer wat beterdoor de zakken bloed sterkt hij weer wat aan
je praat over Jair alsof het een aapje is![]()
ik moet snel langskomen maar dat wordt na jazz ben ik bang
Check. Groeten terugquote:
Utrecht - flink bewolkt maar geen regen of onweerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Check. Groeten terug
Hier schijnt het zonnetje hoor etc
Hm, eventueel weer een heel ander soort OP? Een eenvoudige? En dan de lijst met oude topics opschonen tot en met 600?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:40 schreef Etcetera het volgende:
Over die OP: ik wil best mensen er bij zetten, maar ik ben lichtelijke enigszins het plaatje met de lagen kwijt en dat is vrij verrot om dan aan te passen
Ik kan wel eventueel proberen om 'm opnieuw te maken? Maar weet niet of het gaat lukken
In het noordenquote:
Gooi maar wat ideeen in de groepquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm, eventueel weer een heel ander soort OP? Een eenvoudige? En dan de lijst met oude topics opschonen tot en met 600?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
In het noordenOp buienradar zag het er een beetje rood uit, maar ik geloof dat we daar net geen last van krijgen.
* gooit!quote:Gooi maar wat ideeen in de groep
Maar dit weekend kan ik het in elk geval niet maken, heb niet zoveel tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |