Die schieten ook niet zelf. Maar geven de blancs gewoon weg.quote:
PDA. Ben net klaar met werken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Super
ben je aan het werk trouwens dat je internet hebt of vanaf je PDA?
Opnieuw een waargebeurde Belgenmop. Hoe krijgen ze het voor elkaar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die schieten ook niet zelf. Maar geven de blancs gewoon weg.
Ah okquote:
Scheelt weer wapens schoonmaken. Die blancs geven meer zooi dan echte patronen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opnieuw een waargebeurde Belgenmop. Hoe krijgen ze het voor elkaar?![]()
Echt wel. Gaat wel langzaam op zo'n klein toetsenbordje. En het scherm is ook niet alles.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
wel vervelend dat je internet het niet doet
In ieder geval beter dan nietsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt wel. Gaat wel langzaam op zo'n klein toetsenbordje. En het scherm is ook niet alles.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan niets
quiz je daarom op het moment ook niet?
Moet je even aan etcie vragenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:58 schreef DiabloSam het volgende:
Mag ik met avatar ook op die poster bij de eerste post?
Dan moet je even een knieval maken bij Etcie. Die heeft 'm gemaakt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:58 schreef DiabloSam het volgende:
Mag ik met avatar ook op die poster bij de eerste post?
Ik vind quizen via de mobiel ook niet ideaal maar je moet toch wat als je een saffie aan het roken bent en je verveeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
En quizen gaat knap lastig zo. Dat voorlopig dus alleen op het werk.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind quizen via de mobiel ook niet ideaal maar je moet toch wat als je een saffie aan het roken bent en je verveelt
doe je mee?
Zo was lekkerquote:
Hij heeft een aantal spionnen. Ook een aantal mensen van de SC werken mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo was lekker
Net de planning naar mijn vader gemaild. Ben benieuwd hoe hij wil gaan controleren of ik me er echt aan hou
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal spionnen. Ook een aantal mensen van de SC werken mee.
Hij is zelfs een user op FOK.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]Die paps van mij is een stuk sneakier dan ik dacht
Nietquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietDan moet ik uitkijken met wat ik zeg
Hoeft niet per se.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietDan moet ik uitkijken met wat ik zeg
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Z'n nick is iets met UTWOL er in geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |