Echt niet?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Dat mag officieel niet als je drank op hebt
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:50 schreef Nesle het volgende:
Zo vandaag helemaal NIETS gedaan voor de examens
En net ekker uit eten geweest met mijn ouders en zus
Morgen pak ik de wiskunde boeken er maar eens bij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is rood, het is wit, en het presteert net zo beroerd als Ajax.En ik moet, als ooitredelijketrouwenFeyenoordfandienugeenholmeeromvoetbalgeeft toegeven dat ze het echt verdiend hebben vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Dat is wel zo maar als zij dan echt op komt dagen denk ik niet dat ze zich nog in onze winkel durft te begevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat gaat niet opHet spijt me voor je, maar dat is niet op heterdaad betrappen. Het valt zelfs te betwijfelen of je haar dan alsnog kunt aangeven. Je kunt niet bewijzen dat zij dat heeft gejat. Misschien als je camerabeelden hebt? Maar anders niet. Kun je zelfs zelf worden aangeklaagd wegens smaad als ik eht goed heb.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanaf een borrel met onbeveiligd wlan de groeten!
En paintballen ook nogquote:Er zullen onder andere de volgende wapens te zien zijn: Diemaco C7A1, lichte mitrailleur Minimi, zware mitrailleur MAG en Panzerfaust.
Als je ook met alles mag schieten heb je geen tegenstanders meer over voor het gamen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En paintballen ook nog
Wordt een leuk weekend
Schroef dan wel de mondingstop er af. Dan klinkt het tenminste nog een beetje echt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
Er was wel al gevraagd of er eventueel met losse flodders geschoten mocht worden
*Mental note to selfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Schroef dan wel de mondingstop er af. Dan klinkt het tenminste nog een beetje echt.
Je bent goed bezig MaJoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:37 schreef MaJo het volgende:
Ik ben even trots op mezelfvandaag geleerd in de trein, bus, auto, bad en net aan de keukentafel
heb een planning gemaakt met mijn vader en hij gaat elke dag checken of ik me er aan hou![]()
ook de studieadviseur en mijn docent gemaild of uitstel van de papers mogelijk is.
gaat dus helemaal goedkomen
Thanksquote:
Dat mag wel hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksbetekent alleen wel dat ik je boeken langer moet lenen als ik uitstel krijg voor mijn paper
Belgische soldaten vragen dat nooit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:34 schreef Etcetera het volgende:
Er was wel al gevraagd of er eventueel met losse flodders geschoten mocht worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |