Uhuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alex Kapranos?
Of anders Jimi Goodwin.
Hey! Bij mij moet je niet zijn!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:38 schreef Etcetera het volgende:
Dat moet nog blijken. Als ik slecht slaap vannacht door die film geef ik jullie de schuld
Nou en, hij is wel lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef wyccie het volgende:
Die Alex is toch juist gay.Zei je laatst, MaJo.
Wij houden van het internet!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:46 schreef MaJo het volgende:
Wat is internet toch een prachtige uitvinding
ik belde net mijn vader maar hij kon niet praten, blijkbaar weer een bloeding waardoor hij met een gaasje in zijn mond zit. Ik heb hem dus gevraagd me een mailtje te sturen en nu zijn we heen en weer aan het mailen
Nee, bij C4 en terpentinquote:
Precies, tuig met cijfertjes in de naamquote:
Kan niet meer, er is surveillance aanwezig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:39 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zin om te gaan trollen in dit topic.![]()
Wat is dit?
Who gives a fuckquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kan niet meer, er is surveillance aanwezig.
Ik heb er gepostquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, tuig met cijfertjes in de naam
Hehe, inderdaad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er gepostGoede inspiratie, Outbreak
Moet ik mijn reputatie waar maken en om foto's vragen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
Net mijn lenzen uit gedaan en heel braaf mijn make up verwijderd met make up remover. Vind dat altijd maar onzin![]()
Maar mijn oog voelt nog niet helemaal lekker dus ik neem maar het zekere voor het onzekere. Consequentie is wel dat ik nu met een half versterkte bril aan het fokken ben dus het kan zijn dat ik af en toe wat letters mis
Das beter MaJoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:52 schreef MaJo het volgende:
Net trouwens een mailtje van mijn docent dat ik uitstel heb voor mijn paperEcht superfijn, er valt een hele last van mijn schouders. Ze zei dat ik op de originele inleverdatum wel moet inleveren wat ik tot nu toe heb zodat ze me feedback kan geven. Heb alleen nog geen letter op papier staan
Dus zal toch maar wat neerpennen, is ook wel fijn om een gedeelte al gedaan te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |