Ik weet 'tquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zou dan zeggen de joint, wijn is voor homo's. Als het bier had geweest: beiden
Ik heb daar toch iets andere ervaringen mee, hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:04 schreef Bomil het volgende:
als je alcohol drinkt daarna joint dan voel je effect van joint amper, tenminste was bij mij zo.
Het probleem is dat ik die nog moet gaan halen en dat het over 3 kwartier begint en ik ben nog wel een kwartiertje bezig voordat ik de deur uit kan......quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Joint natuurlijk, wijn is voor ranzige homofielen.
daarna nog paar pillen en klein lijntje en dan heb je een goede avond gehadquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:19 schreef Sombreros het volgende:
Alcohol+Wiet/Hasj is voor mij een heerlijke combo.
Jij komt uit 1990 dude, ga met je jungle actionman spelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:25 schreef Ascendancy het volgende:
wijn natuurlijk.
Blowen is voor paupers
ik ben een paar keer flink slecht gegaan op die twee, dus liever combineer ik niet. Maar ik al besloten morgen mn jointje op te steken en dat dus vandaag niet te doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:19 schreef Sombreros het volgende:
Alcohol+Wiet/Hasj is voor mij een heerlijke combo.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:27 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Jij komt uit 1990 dude, ga met je jungle actionman spelen.
Een goede rode wel, maar een witte kan ik ook waarderen zonder etenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wijn kan best lekker zijn. Maar dan wel bij het eten dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |