Toch had je eigenlijk gewoon bier moeten hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:29 schreef zquing het volgende:
[..]
Een goede rode wel, maar een witte kan ik ook waarderen zonder eten
erg he...... Alleen kan wijn voor minder geld een even grote hoeveelheid alchohol leveren in een kortere tijd. Ik krijg niet zo makkelijk een sixpack weg in een kwartier maar een flesje wijn gaat primaquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Toch had je eigenlijk gewoon bier moeten hebben![]()
Bier kent geen tijd
En wijn bij eten moet inderdaad rood zijn![]()
witte wijn is voor wijfenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:29 schreef zquing het volgende:
[..]
Een goede rode wel, maar een witte kan ik ook waarderen zonder eten
Ik snap dat nooit. Waarom dan? Ook witte wijn kan soms goed bij het eten passen en dan ben ik geen eens een fijnproever.quote:
lol homoquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Waarom dan? Ook witte wijn kan soms goed bij het eten passen en dan ben ik geen eens een fijnproever.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:47 schreef servus_universitas het volgende:
Advies van s_u: twee joints, in ieder neusgat één en dan een fles wijn door een rietje leegdrinken. Spacey man!
Lang geleden heb ik één keer een blowtje gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Heb jij wel eens geblowed? Ik kan mij dat niet voorstellen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Lang geleden heb ik één keer een blowtje gedaan.
Een mens moet toch alles hebben geprobeerd in zijn leven? Zo heb ik ook wel eens rabarber gegeten. Met suiker weliswaar, maar toch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Schokkend. Ik kan mij dat niet voorstellen.
Volgende keer een pilletje, Servus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:19 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een mens moet toch alles hebben geprobeerd in zijn leven? Zo heb ik ook wel eens rabarber gegeten. Met suiker weliswaar, maar toch.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:35 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Graag en dan onder het genot van een leuk meisje, Ritmo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |