Was.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef TNA het volgende:
Ik zou me ook zo voelen als ik lid was van de Partij voor de Dieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Niemand weet het in real life.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit lidmaatschap zal jouw je hele leven blijven achtervolgen.
Het is dan ook meer iets psychologisch. Je weet het zelf wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:37 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Niemand weet het in real life.Gewoon vergeten.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:37 schreef Agiath het volgende:
Dus in plaats van even op de deur van de badkamer te bonken en vragen om stilte, neem jij het op met je mobiel en zet het icm een lulverhaal op een internetforum?Zij heeft een fijne date gehad. Ik wil niet dat zij schaamte voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okay, ik overdrijf. Ik vind het echt hilarisch.
Toestand van mijn hoofd momenteel:.
Off topic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is dan ook meer iets psychologisch. Je weet het zelf wel.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:40 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Zij heeft een fijne date gehad. Ik wil niet dat zij schaamte voelt.
Okay, ik overdrijf. Ik vind het echt hilarisch.
Toestand van mijn hoofd momenteel:.
Eerste minuut iets uit Oost-Europa (denk aan Song Festival-liederen) & daarna 'Put Your Hands Up For Detroit'.quote:
Omg, maak geluidsopnames van die twee als ze bezig zijn!11quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:30 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Eerste minuut iets uit Oost-Europa (denk aan Song Festival-liederen) & daarna 'Put Your Hands Up For Detroit'.![]()
Ah, haar date is terug.
He blergh, als ze net zo klinkt onder de douche als in haar slaapkamer zou ik helemaal gek worden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg, maak geluidsopnames van die twee als ze bezig zijn!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |