MultirowBookmarksToolbarquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zoek eigenlijk de add-on om meerdere rijen snelkoppelingen te maken, dus niet meer rijen tabbladen maar de snelkoppelingen
Love you!quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:50 schreef ErictheSwift het volgende:
bug489729
zorgt dat een tab niet meer als een nieuw window geopend wordt als je deze sleept naar het main screen.
En het werkt heel goedquote:If there's more than one site you always visit after starting up Firefox, you can set your homepage to open several tabs of different web sites at once automatically.
From Firefox's Tools menu, Options, General, enter the addresses of sites separated by a " | " .Or, you can open up all the sites in tabs and hit the "Use Current Pages" button.
Ziet er inderdaad best uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net FoxTab ontdektVind het mooi
doet het alleen weer niet als je Tab Mix Plus hebt draaienquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:41 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Love you!![]()
Ik ergerde me er al wezeloos aan.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef delano.888 het volgende:
Wat ik zoek is een addon die ervoor zorgt dat ik niet 1 homepage heb, maar altijd als ik FF opstart, moeten er 3 tabs opengaan die ik vooraf kan instellen.
Ik weet dat het bestaat, weet iemand een link?
Hmm had er overheen gekeken blijkbaar, het kan idd uitquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Dat quickswitch kon je uitzetten toch? Weet het niet meer zeker, ik heb het helemaal niet meer namelijk
Gebruik Winamp's Global Hotkey's. Dan hoef je winamp niet eerst actief te maken om de muziek verder te laten spelen, maar kan je het gewoon een sneltoets gebruiken om winamp te besturen. Firefox blijft dan gewoon actief.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:11 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Hmm had er overheen gekeken blijkbaar, het kan idd uit
Al was een quickswitcher die na het afsluiten van bijv youtube meteen weer winamp inschakeld helemaal ideaal geweest. Maar nu is het beter helemaal niet, dan dat halve ingrijpen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |