quote:Op zaterdag 6 februari 2010 08:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je bedoeld te T, heel makkelijk te zijn aan de onderlijn van de letter..
Kan Weave ook een eigen server aan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Xmarks heb ik vroeger ook gebruikt, maar nu is er Weave. Dat werkt net zo goed, maar je gegevens zijn encrypted en history wordt ook gesynct
Zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Kan Weave ook een eigen server aan?
Belangrijker dan encrypted vind ik dat het op mijn eigen server moet draaien
Om even bij t begin te beginnen, je gebruikt dus meerdere browsers? Zoja welke? En welke het meest?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Schanulleke het volgende:
Eigenlijk zoek ik een windows-extensie die me met een rechtermuisklik op een link laat bepalen in welke browser ik de link wil openen. Vanuit browsers maar ook vanuit Outlook bijvoorbeeld. Kent iemand zoiets?
Lijkt me meer een vraag voor een apart topic aangezien het geen Firefox addon is die je zoekt.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Schanulleke het volgende:
Eigenlijk zoek ik een windows-extensie die me met een rechtermuisklik op een link laat bepalen in welke browser ik de link wil openen. Vanuit browsers maar ook vanuit Outlook bijvoorbeeld. Kent iemand zoiets?
Hoe krijg ik meerdere rijen bladwijzers zonder een add-on om dat te regelen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal straks eens een pic plaatsen van mijn bladwijzerbalkBen altijd erg blij met urls die een plaatje er vooraan hebben staan, dat slaat namelijk handiger op omdat ze herkenbaarder zijn
[ afbeelding ]
Geen addon bij nodig
Misschien heb je hier wat aan?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoe krijg ik meerdere rijen bladwijzers zonder een add-on om dat te regelen?
Hier merk ik een duidelijk verschil hoor, misschien is het FF3.6 of de combinatie van beide maar het is het proberen waard denk ik. Maak n backup met FEBE en probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik vind die Fasterfox maar vaag uit zien.. Helpt het echt?
Ik zet mijn bookmarks altijd op de menubalk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:18 schreef delano.888 het volgende:
Best wel tof om gewoon alles in 1 balk te gooien:
[ afbeelding ]
Het is eigenlijk helemaal niet nodig om de url balk zo lang te hebben, dus er kunnen nog aardig wat bookmarks bij.
Ook doe ik vaak gewoon sterretje klikken, daarna zijn ze altijd makkelijk terug te vinden, sites die ik minder vaak bezoek.
Ik heb de menubalk uit staan, heb hem nooit nodig. En als ik hem toch nodig heb druk ik op alt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zet mijn bookmarks altijd op de menubalk.
[ afbeelding ]
Welke add-on heb je hiervoor nodig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zet mijn bookmarks altijd op de menubalk.
[ afbeelding ]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/8823/quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef mrcool het volgende:
Is het mogelijk om dit uit mijn FireFox te krijgen? Die Google-bar?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |