abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 21 mei 2009 @ 20:31:54 #1
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_69271430
Plaats hier de Addons die je MOET hebben voor Firefox!

Een aantal voorbeelden:

Adblock plus (met Easylist USA)
Verwijderd alle reclame van alle sites die je bezoekt, en maakt het internet dus zeg maar spam vrij

Personas
Geef je FF snel en makkelijk een eigen stijl

Zoek Addons
Vind hier nieuwe addons!

Welke addon's gebruik jij (kleine beschrijving bijvoegen)?

Deel 1 | Deel 2
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_69271619
ABP (zie OP)

DownThemAll!
Geïntegreerde downloadmanager voor firefox. Meerdere bestanden tegelijk downloaden, voorzien van downloadversnelling.

Cooliris
Maakt een 3D-muur van afbeeldingen (met name handig als je afbeeldingen zoekt via google)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 21 mei 2009 @ 20:39:50 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_69271698
breedbeeldscherm + webbrowser fullscreen = een hoop loze ruimte

oplossing = iGoogle Sidebar, hier te vinden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 21 mei 2009 @ 20:42:39 #4
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69271784
PDF Download
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  donderdag 21 mei 2009 @ 20:45:13 #5
186794 Bonov
Zo niet dan toch!
pi_69271862
Ik vind zelf de Aero Silver Fox theme wel relaxed.

Als je een hekel hebt aan de vele flash content op sites is Flashblock een optie. Je kunt flash content dan nog wel afspelen maar het speelt niet meer automatisch af.
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:15:09 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_69272679
Clean And Close, maakt je downloadlijst weer schoon en sluit het venster met een druk op de knop.

ColorfulTabs, geeft je tabbladen een kleurtje

Flashblock, blokeert flashapplicaties op sites en laat een playbutton zien zodat je de flash alsnog kan starten (allowlist zit er ook bij, handig voor youtube enzo)

GooglePreview, laat een plaatje van de site zien bij zoekresultaten.

Noscript, stopt scripts op sites, werkt dus ook als ad blokker.
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:46:03 #7
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69273488
Ik gebruik er echt veel

Veel spreken voor zich
Tab mix plus is écht een aanrader!
  donderdag 21 mei 2009 @ 23:37:15 #8
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69277442
Automatisch lijstje gemaakt via mijn wekelijkse backup met FEBE:

1. AdblockPlus{1.0.2}.xpi -- Ads were yesterday!
2. BugMeNot{2.1}.xpi -- Bypass compulsory web registration with the context menu via www.bugmenot.com.
3. Closenforget{0.7}.xpi -- Close current tab and forget about the visit : suppress the related cookies and, if configured, the whole domain from the history.
4. CookieCuller{1.3.1}.xpi -- Extended Cookie Manager--protect/unprotect selected cookies
5. Cooliris{1.10}.xpi -- Cooliris transforms your browser into a full-screen 3D Wall for searching, viewing and sharing the Web.
6. CustomizeGoogle{0.76}.xpi -- Enhance Google search results and remove ads and spam
7. DownThemAll{1.1.3}.xpi -- The mass downloader for Firefox.
8. DownloadStatusbar{0.9.6.5}.xpi -- View and manage downloads from a tidy statusbar
9. FEBE{6.1}.xpi -- Backup your Firefox data
10. Flagfox{3.3.12}.xpi -- Displays a flag depicting the location of the current server
11. FoxTab{1.1.2}.xpi -- Quickly switch between tabs using interactive tab switching modes.
12. GmailNotifier{0.6.3.11}.xpi -- A notifier for Gmail accounts.
13. GooglePreview{3.20}.xpi -- Localized description in *.properties file.
14. IETab{1.5.20090207}.xpi -- Enables you to use the embedded IE engine within Mozilla/Firefox.
15. JustSmile{1.4.1}.xpi -- Happy Face !
16. NewTabButtonPosition{0.6.7.3}.xpi -- Customize the new tab button position.
17. NewTabHomepage{0.4}.xpi -- Loads your homepage when you open a new tab.
18. PDFDownload{2.2.0.0}.xpi -- Allows you to choose what to do with a PDF file: download it, view it with an external viewer or view it as HTML.
19. Screengrab{0.96.1}.xpi -- Saves a web-page as an image.
20. SkipScreen{0.1.05042009}.xpi -- Skips unnecessary pages on sites like Rapidshare, Megaupload, zShare, Mediafire, and more. Wherever there are unnecessary pages and superfluous links, Skipscreen will be there.
21. TabClickingOptions{0.6.9}.xpi -- Select actions for clicking events on a tab or the tabbar
22. UnhidePasswords{1.2.4}.xpi -- Shows contents of password fields in cleartext.
23. UnitedStatesEnglishDictionary{3.0.3}.xpi -- English United States (en-US) spellchecking dictionary
24. WoordenboekNederlands{2.1.1}.xpi -- Dit woordenboek Nederlands voor de spellingcontrole in Mozilla-producten is gebaseerd op de woordenlijst van OpenTaal. Het product volgt de regels en principes van de officiële spelling en draagt het Keurmerk Spelling van de Nederlandse Taalunie. Voor meer informatie zie: http://www.taalunieversum.org/spelling/keurmerk/
25. YetAnotherSmoothScrolling{2.0.20}.xpi -- (none)
pi_69280370
Als webdeveloper kan ik niet zonder Firebug... andere addons gebruik ik eigenlijk niet
pi_69281966
Volgens mij had ik hem in het vorige topic ook al geplaatst, maar bij wijze van verdekte tvp:

Faviconize tab: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3780
Met deze addon kan je al dan niet automatisch op je tabs alleen het favicon van de website laten zien.
Dit kan bijvoorbeeld ook alleen maar voor bepaalde websites instellen.
Scheelt een hoop ruimte en is erg overzichtelijk
  vrijdag 22 mei 2009 @ 07:49:51 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_69281999
Eentje voor Ubuntu nerds, met deze add-on gebruikt Firefox de mooie Jaunty mededelingen en niet de de lelijke firefox mededelingen.

Eerst deze add-on downloaden

en dan het volgende doen:

about:config in je adresbalk

en dan zoeken naar: browser.download.manager.showAlertOnComplete.
en daar de waarde op: false zetten.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_69450712
Gebruik er ook veel, meeste zijn al genoemd, maar ben vooral fan van Foxytunes:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/219

Een addon waarmee je je musicplayer kan besturen. Als je te lui bent om eerst het winampschermpje op te roepen en geen zin hebt om sneltoetsen te gebruiken. En als je op de artiest-titel-link klikt, kom je op een pagina met youtube filmpjes, artist informatie en lyrics. Al waren de lyrics vroeger beter: tegenwoordig krijg ik vaak de melding "lyrics not found". Of ik luister gewoon te veel onbekende muziek :p
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:58:02 #13
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_69451880
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 01:46 schreef Henno het volgende:
Als webdeveloper kan ik niet zonder Firebug... andere addons gebruik ik eigenlijk niet
+ Web Developer Toolbar

Eigenlijk alles dat ik gebruik.

En Fireshot heb ik ook geinstalleerd, kan soms handig zijn
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_69614885
Zo, eens even mijn Firefox aan 't uitbreiden.. is Cooliris de nieuwe naam voor piclens?
Krijg namelijk steeds dat programma te pakkn als ik PicLens zoek (of op links naar die app klik)
Valt ook nog ergens in te stellen dat de thumbs wat scherper zijn?

En weet iemand een beter itunes-plugin dan Foxytunes?
pi_69614973
cooliris is de nieuwe naam voor piclens, idd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_69615487
Ik heb Tabmixplus zo juist geinstalleerd maar geen idee waar ik moet klikken om er gebruik van te maken??
(ik wil bepaalde sites automatisch laten refreshen)
  maandag 1 juni 2009 @ 21:33:14 #17
26568 AlwaysConnected
Alwaysconnected
pi_69615938
Sxipper voor alle backup van wachtwoorden en usernames
pi_69616517
Webmail notifier is zeker een aanrader, controleert constant op je mail. En geeft een melding als er een nieuwe mail is.
Image zoom, d.m.v. je rechtermuisknop en je scrollwieltje, kun je makkelijk foto's verkleinen op groter maken.
Buienradar, check het weer even snel.
Ctrl-Tab Net zoiets als het alt-tab in windows, maar dan met snapshots van de pagina's die open staan.
Try again als een website een time-out krijgt, probeert dit programma het automatisch opnieuw.
En last but not least! Adblok Plus Reclames behoren tot het verleden.

Verder heb ik er nog een hele lijst vol, maar die gebruik ik bijna nooit. Dus leek het me ook niet echt nuttig om die te posten.
Had even geen zin om linkjes op te zoeken, sorry
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_69617499
tvp
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:21:07 #20
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_70061772
Gmail Manager lijkt kaput te zijn bij mij, ik krijg geen meldingen meer. Iemand anders ook problemen?
pi_70062357
ik heb deze:

exif viewer: om snel de exif data van foto's te kunnen zien, is weleens handig vooral voor eigen foto's om terug te kijken naar apertuur en brandpuntsafstand
foxytunes is hierboven al genoemd, erg handig om iTunes mee te bedienen
en een extensie voor n@tschool, threeships helper nogwat
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:47:17 #22
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70062632
Colorfultabs
De tabs een kleurtje geven!

Flagfox
Krijg je een vlaggetje naast je adresbalk om te zien in welk land de server is gelocaliseerd

NoScript
Blokkeert java en stuff..

Webdeveloper
Handig om in te snuffen in websites

Yet Another Smooth Scrolling
Lekker vloeiend kunnen scrollen in FF
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Redactie Frontpage dinsdag 16 juni 2009 @ 15:51:58 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_70062809
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Gmail Manager lijkt kaput te zijn bij mij, ik krijg geen meldingen meer. Iemand anders ook problemen?
Hier geen problemen?
Sloop je versie eraf, haal de nieuwste op?
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:21:04 #24
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_70063833
Heb ik al gedaan, geen oplossing nog. Vaagheid. Misschien even reboot.
pi_70065440
Ik gebruik alleen Oldbar en Full Fullscreen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')