Zijn dicht vandaag en morgen, dus zal niet echt snel een reactie krijgen. Als het toegestaan is, wilde ik ze eigenlijk vandaag nog in de bus gaan gooienquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:38 schreef -AnneX- het volgende:
stuur een mailtje naar je gemeente, die kunnen je het zo vertellen...
Uhu, hoezo?quote:
Enig idee of dat folderen is toegestaan?quote:
Nee, helaas.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:53 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Enig idee of dat folderen is toegestaan?
Hoezo, hetzelfde idee?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Ik ben wel benieuwd naar het antwoord trouwens.
Nogal ja, wat een afzichtelijke "site" zeg. En dat durf je nog te verkopen ook naar klanten toe?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Klik is op zijn website button
BTW, je sites zien er nogal 1990 uit, of ligt dat aan mij?
Klopt idd. Probleem is dat dit voor andere mensen gemaakt is, en die wilden niet dat het er ingewikkeld/opgepoetst uitzag... Ben zelf ook bezig met een aantal projecten (die dus niet in opdracht worden gemaakt) en die zien er wel wat beter uit. Ze zijn alleen nog niet afquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Klik is op zijn website button
BTW, je sites zien er nogal 1990 uit, of ligt dat aan mij?
Internet Explorer cannot display the webpagequote:
Misschien meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:09 schreef Xcalibur het volgende:
Internet Explorer cannot display the webpage
?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:09 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Internet Explorer cannot display the webpage
Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
What you can try:
Diagnose Connection Problems
More information
This problem can be caused by a variety of issues, including:
Internet connectivity has been lost.
The website is temporarily unavailable.
The Domain Name Server (DNS) is not reachable.
The Domain Name Server (DNS) does not have a listing for the website's domain.
If this is an HTTPS (secure) address, click Tools, click Internet Options, click Advanced, and check to be sure the SSL and TLS protocols are enabled under the security section.
For offline users
You can still view subscribed feeds and some recently viewed webpages.
To view subscribed feeds
Click the Favorites Center button , click Feeds, and then click the feed you want to view.
To view recently visited webpages (might not work on all pages)
Click Tools , and then click Work Offline.
Click the Favorites Center button , click History, and then click the page you want to view.
Afgezien van dat het er 1990 uitziet, is de source ook behoorlijk van voor de 21e eeuw... maar ik zou niet weten waarom je geen folder bij iemand in de bus mag flikkeren die geen NEE-sticker heeft...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Klopt idd. Probleem is dat dit voor andere mensen gemaakt is, en die wilden niet dat het er ingewikkeld/opgepoetst uitzag... Ben zelf ook bezig met een aantal projecten (die dus niet in opdracht worden gemaakt) en die zien er wel wat beter uit. Ze zijn alleen nog niet af
Dat geldt trouwens ook voor mijn eigen persoonlijke site, is ook nog steeds under construction. Vandaar die tijdelijke pagina
Zou je niet beter eerst je eigen site af kunnen maken, voordat je folders gaat rondbrengen? Dan heb je ook nog tijd om je html-kennis te verbeteren (een doctype moet er gewoon bij, om eens wat te noemen).quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Klopt idd. Probleem is dat dit voor andere mensen gemaakt is, en die wilden niet dat het er ingewikkeld/opgepoetst uitzag... Ben zelf ook bezig met een aantal projecten (die dus niet in opdracht worden gemaakt) en die zien er wel wat beter uit. Ze zijn alleen nog niet af
Dat geldt trouwens ook voor mijn eigen persoonlijke site, is ook nog steeds under construction. Vandaar die tijdelijke pagina
Helaas werkt de Nederlandse wetgeving vaak niet zo simpelquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:44 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Afgezien van dat het er 1990 uitziet, is de source ook behoorlijk van voor de 21e eeuw... maar ik zou niet weten waarom je geen folder bij iemand in de bus mag flikkeren die geen NEE-sticker heeft...
Maar voordat je voor jezelf begint zou ik eerst even ergens in dienst treden, en daar de nodige ervaring opdoen...
Ja hoor, dat mag gewoon.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:35 schreef joepie91 het volgende:
Is het toegestaan om zelf folders te printen, en deze in de brievenbus te gooien bij kleine bedrijven in de buurt? Is hiervoor een vergunning nodig o.i.d.? Het gaat om de regio Gouda.
Ik kon op Google niets vinden, behalve een hoop bezorgingsbedrijven.
EDIT: Ik heb wel gevonden dat het actief uitdelen toegestaan is zonder vergunning: http://www.gouda.nl/content.jsp?objectid=41859
Ik weet echter niet of dit ook geldt voor huis-aan-huis.
Waarom vraag je het danquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Helaas werkt de Nederlandse wetgeving vaak niet zo simpel
Ik denk dat TS beter bloembollen kan gaan pellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:33 schreef Sylver_ het volgende:
Oh god .. misschien eerst eens een betere website regelen met betere, representatieve voorbeelden?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |