Maar als jij gelijk hebt, dan heb je toch gewoon gelijk? Het is doodeenvoudig te verifiëren door TNT of welke instantie/persoon dan ook. Dan ga je toch niet alsnog een brievenbus aan de weg zetten die jou extra geld kost?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef Rivjuh het volgende:
[..]
omdat mijn brievenbus maar 5 meter lopen is
en dat alleen als het verder dan 10 meter lopen is geen post bezorgd hoeft te worden
dus dat ze zich niet aan de regels houden
daarom dus
heb die zelf inelkaar geflanst kosten niks haha maar goed we hebben er alles aan gedaan maar ze vertikken het nog een keer na te meten dus dan houd het ver op ben ik bangquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:50 schreef Horloge het volgende:
[..]
Maar als jij gelijk hebt, dan heb je toch gewoon gelijk? Het is doodeenvoudig te verifiëren door TNT of welke instantie/persoon dan ook. Dan ga je toch niet alsnog een brievenbus aan de weg zetten die jou extra geld kost?
lijkt mij verschrikkelijk om de post in zo'n kastje te moeten ontvangen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
En hoeveel moeite is het om je brievenbus iets dichter bij de straat te zetten zodat je wél gewoon post kan ontvangen?
ligt eraan of de bus aan een muur bevestigd is, de bus zich in de deur bevindt of los op een paaltje staat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef Rivjuh het volgende:
[..]
omdat mijn brievenbus maar 5 meter lopen is
en dat alleen als het verder dan 10 meter lopen is geen post bezorgd hoeft te worden
dus dat ze zich niet aan de regels houden
daarom dus
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En in de zomer met je zwetende harses door een spinnenweb lopen en met je zwarte inkt-klauwen het uit je gezicht proberen te halen
Je vergeet nog te vertellen dat de teamcoach daarna meestal ook nog komt klagen dat je te langzaam loopt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik kan me nog een actie van volgens mij de SP herinneren. Ieder lid kreeg een gratis doos vol troep.
Aangezien ik net de wijk had in het midden van SP bolwerk Oss, waar ook nog eens Jan Marijnissen woont, had, zaten daar dus een stuk of 60 leden van de SP
dus 60 grote kutdozen x 60 te kleine brievenbussen(incl van die oldskool 1920 kleine envelop busjes), is een ultieme kankerdag.
Je zou maar in een flat wonen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef fespo het volgende:
[..]
lijkt mij verschrikkelijk om de post in zo'n kastje te moeten ontvangen.
kan je lekker heen en weer lopen als de postbode een keer wat later komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |