abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:50:31 #51
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_69284530
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef Rivjuh het volgende:

[..]

omdat mijn brievenbus maar 5 meter lopen is
en dat alleen als het verder dan 10 meter lopen is geen post bezorgd hoeft te worden
dus dat ze zich niet aan de regels houden
daarom dus
Maar als jij gelijk hebt, dan heb je toch gewoon gelijk? Het is doodeenvoudig te verifiëren door TNT of welke instantie/persoon dan ook. Dan ga je toch niet alsnog een brievenbus aan de weg zetten die jou extra geld kost?
pi_69284618
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:50 schreef Horloge het volgende:

[..]

Maar als jij gelijk hebt, dan heb je toch gewoon gelijk? Het is doodeenvoudig te verifiëren door TNT of welke instantie/persoon dan ook. Dan ga je toch niet alsnog een brievenbus aan de weg zetten die jou extra geld kost?
heb die zelf inelkaar geflanst kosten niks haha maar goed we hebben er alles aan gedaan maar ze vertikken het nog een keer na te meten dus dan houd het ver op ben ik bang
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.
pi_69284817
En hoeveel moeite is het om je brievenbus iets dichter bij de straat te zetten zodat je wél gewoon post kan ontvangen?
Cool story, Hansel.
pi_69286724
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
En hoeveel moeite is het om je brievenbus iets dichter bij de straat te zetten zodat je wél gewoon post kan ontvangen?
lijkt mij verschrikkelijk om de post in zo'n kastje te moeten ontvangen.
kan je lekker heen en weer lopen als de postbode een keer wat later komt.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:15:38 #55
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_69289199
Geef je postbode af en toe een paar euro en hij loopt dat extra stukje wel......
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_69303140
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:47 schreef Rivjuh het volgende:

[..]

omdat mijn brievenbus maar 5 meter lopen is
en dat alleen als het verder dan 10 meter lopen is geen post bezorgd hoeft te worden
dus dat ze zich niet aan de regels houden
daarom dus
ligt eraan of de bus aan een muur bevestigd is, de bus zich in de deur bevindt of los op een paaltje staat.
In dat laatste geval geldt een maximumafstand van 2 meter, ipv 10 meter.
pi_69323438
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

En in de zomer met je zwetende harses door een spinnenweb lopen en met je zwarte inkt-klauwen het uit je gezicht proberen te halen
pi_69325867
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik kan me nog een actie van volgens mij de SP herinneren. Ieder lid kreeg een gratis doos vol troep.

Aangezien ik net de wijk had in het midden van SP bolwerk Oss, waar ook nog eens Jan Marijnissen woont, had, zaten daar dus een stuk of 60 leden van de SP

dus 60 grote kutdozen x 60 te kleine brievenbussen(incl van die oldskool 1920 kleine envelop busjes), is een ultieme kankerdag.
Je vergeet nog te vertellen dat de teamcoach daarna meestal ook nog komt klagen dat je te langzaam loopt.

En aan TS: pech gehad, moet je je maar aan de regels houden, brievenbus niet te ver van de straat, dan krijg je ook gewoon alles.

Hetzelfde voor de mensen die altijd klagen dat ze pakjes niet hebben gekregen terwijl bol.com zei dat ze door de brievenbus konden. Ja, een standaard brievenbus, geen brievenbus van 10 bij 2 cm.

Wat ben ik blij dat ik daar weg ben
pi_69326034
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef fespo het volgende:

[..]

lijkt mij verschrikkelijk om de post in zo'n kastje te moeten ontvangen.
kan je lekker heen en weer lopen als de postbode een keer wat later komt.
Je zou maar in een flat wonen.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')