waarom VOOR de kerst weg? Oud & nieuw = moneeeeeeeeyquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Werk er als sinds 1 december niet meer(net voor de kerst gekapt)
Als gewone postbode? Nog nooit meegemaakt dat iemand me een fooi gaf ofzo. En voor die 20 euro kerstbonus en het kerstpakket hoef je het ook niet te doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:21 schreef leetzors het volgende:
[..]
waarom VOOR de kerst weg? Oud & nieuw = moneeeeeeeey
Hmm ja dan kun je beter voor die periode weg zijn ja, teringkerstkaarten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:24 schreef Horloge het volgende:
[..]
Als gewone postbode? Nog nooit meegemaakt dat iemand me een fooi gaf ofzo. En voor die 20 euro kerstbonus en het kerstpakket hoef je het ook niet te doen.
En in de zomer met je zwetende harses door een spinnenweb lopen en met je zwarte inkt-klauwen het uit je gezicht proberen te halenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja die helemaal, met van die lage tuinhekjes met een veer eraan, zodat je bij elk huis 2 keer krom kan om dat kankerhek open te doen.
Werkte het?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:40 schreef neen het volgende:
Whehe, ik had in mijn postbodetijd ook veel adressen die te ver van de weg af stonden en onvriendelijke mensen kregen gauw genoeg een brief van m'n teamcoach om een brievenbus aan de weg neer te zetten.
Wat kinderachtigmaar goed
Ze werden niet aardigerquote:
na verloop van tijd wordt de post retour gestuurd... Dat werkt prima.quote:
Als hij de bus verplaatst, moet hij zelf twee meter extra lopen, hè...quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:28 schreef E- het volgende:
Je bent zelf gewoon lui! Weet niet waarom!
Ik kan me nog een actie van volgens mij de SP herinneren. Ieder lid kreeg een gratis doos vol troep.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh... En koop een diepe bus als je regelmatig pakjes van bol.com ontvangt.
God wat ben ik blij dat ik daar niet meer werk. Zo herkenbaar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En in de zomer met je zwetende harses door een spinnenweb lopen en met je zwarte inkt-klauwen het uit je gezicht proberen te halen
ik heb gewoon een rijtjeshuis als je het ziet zou je ook denken van dat het niet klopt ze hoeven maar 5 stappen te zetten ze hoeven geen oprit af te leggen van 1 km lang ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ook, en als je dan een buitenwijk hebt(dus buitengebied/platteland) en je hebt een hele straat vol riante opritten, maar zonder brievenbus vooraan
nee hoor heb gewoon nu een brievenbus aan straat maar als 5 meter te ver lopen is had diegene maar geen postbode moeten worden mijn meningquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:29 schreef Billenhoofd het volgende:
Onterechte klacht.
TS is zelf fout bezig.
Als je denkt dat je gelijk hebt, dan meet je toch even op of de brievenbus in/bij de deur binnen 10 meter van de openbare weg is? Als dat zo is heeft de TNT geen poot om op te staan...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:31 schreef Rivjuh het volgende:
[..]
nee hoor heb gewoon nu een brievenbus aan straat maar als 5 meter te ver lopen is had diegene maar geen postbode moeten worden mijn mening
hebben we al gedaan tis 5 meter maar hun blijven beweren van niet daarom dat ik het niet snapquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Als je denkt dat je gelijk hebt, dan meet je toch even op of de brievenbus in/bij de deur binnen 10 meter van de openbare weg is? Als dat zo is heeft de TNT geen poot om op te staan...
En waarom zou die postbode verder moeten lopen zodat jij minder ver hoeft te lopen? Ze hebben groot gelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:31 schreef Rivjuh het volgende:
[..]
nee hoor heb gewoon nu een brievenbus aan straat maar als 5 meter te ver lopen is had diegene maar geen postbode moeten worden mijn mening
omdat mijn brievenbus maar 5 meter lopen isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:45 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
En waarom zou die postbode verder moeten lopen zodat jij minder ver hoeft te lopen? Ze hebben groot gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |