dan nog : ik heb recht op een rel! ben nu bijna drie dagen aan het stoken verdomme!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze zuipen en blowen daar teveel, komt niets geen goeds van
Je was toch getrouwd onlangs, zoek die rel eens in je tweepersoonsbed, 't gaat sneller en handigerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan nog : ik heb recht op een rel! ben nu bijna drie dagen aan het stoken verdomme!
eg nie, zit nog in me wittebroodsweken!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was toch getrouwd onlangs, zoek die rel eens in je tweepersoonsbed, 't gaat sneller en handiger
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan nog : ik heb recht op een rel! ben nu bijna drie dagen aan het stoken verdomme!
ja komop zeg .. 3 dagen.. da's onderhand een betaalde weekquote:
Mooi kut voor je, kun je niet eens flink de waarheid zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
eg nie, zit nog in me wittebroodsweken!
dat doen we al gewoon hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi kut voor je, kun je niet eens flink de waarheid zeggen
En zo is het ook maar weer eens!quote:
Mwah, wat is er mis met rooie billetjes?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat doen we al gewoon hoorniet elke relatie leeft voort op achterklap
Het kán echt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En zo is het ook maar weer eens!
* Cynix ® is niet verbaasd over het verloop. Hoe kun je nu zo'n (veel te) innige samenwerking aangaan en toch ook weer net totaal niets te vertellen hebben?
hey zit gij niet continu op de irc niets te zeggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En zo is het ook maar weer eens!
* Cynix ® is niet verbaasd over het verloop. Hoe kun je nu zo'n (veel te) innige samenwerking aangaan en toch ook weer net totaal niets te vertellen hebben?
Pics?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
Ennuh rode billetjes.... heb toch geen baviaan!!!!
NEEN!quote:
Ja, ik blijf altijd wel enigszins geïnteresseerd in alles wat RLS is of lijkt. Ik vond FOK! dit keer geen onafhankelijk platform en het concept stond me bij voorbaat niet aan, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:46 schreef versabommie het volgende:
hey zit gij niet continu op de irc niets te zeggen?![]()
dat irc kanaal moet een boostquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, ik blijf altijd wel enigszins geïnteresseerd in alles wat RLS is of lijkt. Ik vond FOK! dit keer geen onafhankelijk platform en het concept stond me bij voorbaat niet aan, maar dat mag de pret niet rukken.
Wat stond jou bij voorbaat niet aan mbt het concept?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, ik blijf altijd wel enigszins geïnteresseerd in alles wat RLS is of lijkt. Ik vond FOK! dit keer geen onafhankelijk platform en het concept stond me bij voorbaat niet aan, maar dat mag de pret niet drukken.
generatiegebrek!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat stond jou bij voorbaat niet aan mbt het concept?
Mwah, zo'n Egbert in de laatste BB scoorde ook niet echt.quote:
maar een partij bakvisjes jankend om gel ook niet hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah, zo'n Egbert in de laatste BB scoorde ook niet echt.
Neen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:17 schreef versabommie het volgende:
maar een partij bakvisjes jankend om gel ook niet he
En kneus snetje komt ook weer even de plank misslaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:24 schreef snetje het volgende:
en nu wordt het echt belachelijk APK samen met versabommetje die hier even een sjitchat gaan houden
trug naar de basis denk ik, dat was de beste formule..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:25 schreef APK het volgende:
[..]
Neen.
Ik vraag mij af of er nog wel een markt voor een RLS is in Nederland na het geweld van DGK.
Wat willen de kijkers?
Ik heb totaal geen benul hoeveel mensen hier online naar kijken en heb eigenlijk het gevoel dat het niet levensvatbaar is zonder met flink aantal knullige vrijwilligers te werken die de boel uiteindelijk in de soep laten draaien.
De impact in de media is vooralsnog verwaarloosbaar.
we zijn in staat je stuk te maken hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:24 schreef snetje het volgende:
en nu wordt het echt belachelijk APK samen met versabommetje die hier even een sjitchat gaan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |