En wat nou als dit een reele afspiegeling van de gestuurde mail is?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:23 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat ze óf vanaf dag één ook kritische mail naar binnen hadden moeten gooien, óf vandaag voor iedereen een kritisch mailtje hadden moeten geven.
ik denk dat het een opzet is geweest van jeroen om haar hiermee terug te pakken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er teveel is bepaalt door de regie waardoor Marielin in sommige situaties neer word gezet als een zeurpiet. Bijvoorbeeld deze keuze om haar als enige hatemail te geven juist nu de finale dichtbij komt. Wellicht is het duidelijk wat dat doet met je gevoel en je gedrag als je een maand lang in The Bunker zit. Ik vind het echt oneerlijk en zal daarom des te meer de complete achterban vragen om ontzettend veel te stemmen om deze acties te tackelen.
We shall see...
Kritische mail op zich is niks mis mee. Maar deze mail was meer iemands moreel onderuit schoffelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En wat nou als dit een reele afspiegeling van de gestuurde mail is?
Kheb meerdere kritsiche mails naar Marielin gestuurd.....die zijn allemaal achter gehouden.
Echt niet eerlijk?
Kheb meerdere positieve mails naar Eline gestuurd, die zijn niet aan haar gegeven.
Oneerlijk?
Nou dan had ze de mijnerd niet moeten krijgen................wat ik kritisch noem, noem jij onderuitschoffelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kritische mail op zich is niks mis mee. Maar deze mail was meer iemands moreel onderuit schoffelen.
Dat is geen antwoord op de vraag van Maanvis, die ging over of je het jammer vind dat ze zo ontzettend afhankelijk is van de sigarettenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Tsja, die 10.000 euro krijg je niet voor niets. Ik zeg, veel zware opdrachten en gaan met die banaan. Keiharde aktie, en daarin is Marielin ook het beste denk ik. Sowieso is het leuker om naar te kijken.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kritische mail op zich is niks mis mee. Maar deze mail was meer iemands moreel onderuit schoffelen.
Datquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:09 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg, wat een gezeik! Jeroen is ook voor rotte vis uitgemaakt in mailtjes die daar beneden kwamen. Maar toen was het niet erg. En waarom niet? Omdat Jeroen in staat was om te relativeren. Die liep er niet een hele dag over te jankbekken, om maar eens een ander woord dan 'zeuren' te gebruiken.
Precies, en Eine is dag na dag uitgemaakt voor alles wat lelijk was, belachelijk gemaakt, en nooit heeft iemand van de familie of vrienden het nodig gevonden om daar op in te gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:09 schreef mazaru het volgende:
Jemig zeg, wat een gezeik! Jeroen is ook voor rotte vis uitgemaakt in mailtjes die daar beneden kwamen. Maar toen was het niet erg. En waarom niet? Omdat Jeroen in staat was om te relativeren. Die liep er niet een hele dag over te jankbekken, om maar eens een ander woord dan 'zeuren' te gebruiken.
er is misschien in B 2 nog een plekje vrij dan hebben jullie het dubbel op ! ha haquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:57 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Tsja, die 10.000 euro krijg je niet voor niets. Ik zeg, veel zware opdrachten en gaan met die banaan. Keiharde aktie, en daarin is Marielin ook het beste denk ik. Sowieso is het leuker om naar te kijken.
zo is dat en het is nog geen avondquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
2e is voldoende om in de finale te komen hoor
Daar raak je dan ook exact het grootste probleem van De Bunker aan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ze niet eens tijd hebben om in Eindhoven dat soort dingen te verzinnen, ook al zouden ze dat willen. Maar dat gaat niet helpen hè?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:10 schreef snetje het volgende:
aangezien Micha dit topic heeft geopend heb ik nog 2 vraagjes aan hem...
1: hoeveel euro ben je kwijt aan het voten op Marilien?
2: mag Marilien straks lekker bijlezen op Fok of heb je zoiets van nee doe maar niet ?
heb het al aangepastquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat Micha niet zo veel te vertellen heeft over wat ze wel of niet mag.
Antwoord:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:10 schreef snetje het volgende:
aangezien Micha dit topic heeft geopend heb ik nog 2 vraagjes aan hem...
1: hoeveel euro ben je kwijt aan het voten op Marilien?
2: magzal Marilien straks lekker bijlezen op Fok of heb je zoiets van nee doe maar niet ?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Antwoord:
1) geen idee.
2) Ik denk het wel hoor...
Tsja, ze wil ook wel graag stoppen, ze vind het alleen moeilijk. Ik denk dat dat voor de meeste rokers geldt hoor.. En nee ik moet er niet aan denken...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het zo jammer dat Marielin zoveel rookt en zo afhankelijk is van sigaretten. Je ziet het ook echt af aan d'r gezicht, daar is bijna geen kleur in te bekennen, terwijl het toch eigenlijk zo'n mooi meiske is maar op haar veertigste ziet ze er niet meer uit door al dat gepaf. En je moet er toch niet aan denken dat je op d'r 50ste al afscheid van haar moet nemen wegens longkanker oid..
Nah, mooie leeftijd om afscheid te nemen, je kunt het alvast maar gehad hebben. Bovendien ben je als partner dan nog net jong genoeg om een tweede keer een leuke tijd te hebben met een anderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:59 schreef Maanvis het volgende:
En je moet er toch niet aan denken dat je op d'r 50ste al afscheid van haar moet nemen wegens longkanker oid..
Misschien een keertje stoppen tijdens een rustige niet-stressvolle periode, bijv. tijdens vakantiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:12 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Tsja, ze wil ook wel graag stoppen, ze vind het alleen moeilijk. Ik denk dat dat voor de meeste rokers geldt hoor.. En nee ik moet er niet aan denken...
Ik rook zelf ook ;-)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, mooie leeftijd om afscheid te nemen, je kunt het alvast maar gehad hebben. Bovendien ben je als partner dan nog net jong genoeg om een tweede keer een leuke tijd te hebben met een ander
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |