quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ze niet eens tijd hebben om in Eindhoven dat soort dingen te verzinnen, ook al zouden ze dat willen. Maar dat gaat niet helpen hè?
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn wat de redactie betreft. En dat het knap is om 25 dagen opgesloten te zitten voor iedere bewoner lijkt me logisch. Wat ik probeer aan te geven is: of je nu voor of tegen Marielin bent, het is niet eerlijk om ongelijk te filteren in de fan/hatemail. En als je dat niet vind, prima toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef lies1958 het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet tegen marielin hoe kom je daar nou weer bij. Ik ben tegen jou en het gezeik over dat er van alles door de regie gedaan wordt richting marielin. Marielin zeurt klaar dat is duidelijk maar heb wel respekt voor haar dat ze het volhoudt in dat hok net zoals eline en pim trouwens. Maakt mij geen fuck uit wie er van die drie wint vindt het van alle drie knap.
Juist door dat verongelijkte gezeik van jou ga ik me ergeren aan het gedrag van marielin. Weet je weerspiegelen noemen ze dat.
Was vast en zeker haatmail geweest als marielin dit had gehad. Echt ik ga me afvragen hoe die micha en marielin omgaan met kritiek van bv een werkgever. En als ze zien dat een ander een bonus krijgt en zij niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef marijon het volgende:
Was er niet iemand die mail kreeg, die moest zeggen Eline SMOEL?
Was dat dan wel aardig?
Iedereen mag denken er over wat ik net posten, maar ik denk misschien te diep maar ook iets verder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ze niet eens tijd hebben om in Eindhoven dat soort dingen te verzinnen, ook al zouden ze dat willen. Maar dat gaat niet helpen hè?
Joh volgens mij snap je het nog niet helemaal. HET IS GEEN HAATMAIL maar gewoon kritiek die geuit is op marielin door een streamer. Haatmail is iets heel iets anders. Want zeggen dat iemand zeurt spreekt geen haat uit richting die persoon maar gewoon kritiek over die persoon en kritiek moet je kunnen handelen en er wat mee doen of naast je neerleggen als je het daar niet mee eens bent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet met me eens te zijn wat de redactie betreft. En dat het knap is om 25 dagen opgesloten te zitten voor iedere bewoner lijkt me logisch. Wat ik probeer aan te geven is: of je nu voor of tegen Marielin bent, het is niet eerlijk om ongelijk te filteren in de fan/hatemail. En als je dat niet vind, prima toch?
Dus omdat ik iets anders vind als jij zeur ik?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:50 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Was vast en zeker haatmail geweest als marielin dit had gehad. Echt ik ga me afvragen hoe die micha en marielin omgaan met kritiek van bv een werkgever. En als ze zien dat een ander een bonus krijgt en zij niet.
Gaan ze dan ook zo lopen zeuren dat het niet eerlijk is en dat de baas het filtert.
Gaat gewoon belachelijke vormen aannemen.
Het moet ook niet te veel worden uitvergroot (mee eens) maar dingen als: Je had beter thuis kunnen blijven, heb ik nog niet eerder gehoord in een mail. Natuurlijk zijn er veel van dit soort mailtjes verstuurd, maar tot nu toe filterde de redactie die mailtjes eruit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef stillive het volgende:
Ook Pim heeft van het begin af aan te lezen gekregen dat hij meer van zichzelf moest laten zien, wanneer hij wat van zichzelf ging laten zien, etc. Kritiek hebben ze volgens mij altijd wel eens gehad. Zo erg is dat toch niet??
2e is voldoende om in de finale te komen hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:21 schreef luciano het volgende:
Marielin staat bijna onderaan nu !![]()
![]()
![]()
Zet hem op Danny !!!!
ME MEO !
Ik maak me geen zorgen om je relatie met je werkgever ik vroeg me iets af hoe jullie dan zouden reageren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Dus omdat ik iets anders vind als jij zeur ik?
En maak je geen zorgen over mijn relatie met mijn werkgever... Dat is echt te ver gezocht.
Dus dan impliceer je eigenlijk dat de redactie geen eerlijk spel speelt? Dat vind ik nogal wat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Iedereen mag denken er over wat ik net posten, maar ik denk misschien te diep maar ook iets verder.
Dit Bunkerding kost heel veel geld, en ja het moet op de 1 of andere manier terug verdiend worden, misschien zit er iemand van de RED. die al droomd van een Bunker2 maar ja er moeten wel centen zijn.
Het is een Projekt dat ze toch willen voortzetten, alles draait om geld in de wereld, ook De Bunker, en niemand kan mij vertellen dat hij zoiets opzet en er blij van wordt dan er gigantisch op te verliezen inplaats van winst maken.
Als er genoeg geld binnenkomt zal er heel misschien een Bunker2 komen denk ik, maar wel beter geregeld (KPN met geen gratis stream, las ergens kost 20.000 zo een licentie) en ja die moet toch ook dan betaald worden. Niemand kan me vertellen dat er niet iemand zit met alleen oog voor zaken.
Als ik aan zoiets had mee gewerkt, keek ik naar de toekomst en vooral naar de winst, want die is het belangrijkste toch voor de Bunker2.
Oh ja, die was ik vergeten, was inderdaad alleraardigst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef marijon het volgende:
Was dat dan wel aardig?
Ja, dat dat denk ik, en omdat wij normale streamers zijn en er nooit achter komen of het wel/niet waar is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus dan impliceer je eigenlijk dat de redactie geen eerlijk spel speelt? Dat vind ik nogal wat.
O ja, ik snap precies wat je bedoelt, maar ben het niet met je eens.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, dat dat denk ik, en omdat wij normale streamers zijn en er nooit achter komen of het wel/niet waar is.
Maar ik denk een stukje verder, en misschien wel dom, maar alles draait om geld, ook De Bunker, stel ze weten nu al dat ze voor 20.000 euro het schip ingaan en uitstaande schulden hebben, dan red je wat er nog te redden valt, want er moet thuis ook brood op de plank komen en als we allemaal eerlijk zijn, (van wat ik hier gelezen had) we hebben allemaal genoten van de Bunker, maar dat het niet is geworden van wat er allemaal beloofd was heb ik meer gelezen dan gezien.
Las net de mail van Danny, er staat ook in dat er dagprijzen beloofd waren (wist ik niet eens) maar stel je zit niet op FOK en volgt alleen De Bunker en blijft lekker stemmen in de hoop dat JIJ die dagprijs wint (een voorbeeld he) en zo zijn er meer klein puntjes.
Ach, ik zal het misschien bij het verkeerde eind hebben, maar wat ik eerder posten, als ik Baas van de Bunker was, zeg maar, dan dacht ik verder in de toekomst, en als gewone huisvrouw heb ik vanaf begin Bunker alles gelezen en gevolgd op FOK en dat het leeft zulke prog. is nu wel duidelijk.
Heb ook wel eens eerder gezegt, Internet met rls is de toekomst.
Over misschien 10 jaar kunnen we zoveel volgen elke dag, van elke RLs komen er Forum`s bol te staan, en de mensen die het volgen betalen gewoon al is het de huur om alleen maar te kijken.
Vergeet niet De Bunker is een kleinschalig projekt met allemaal mensen die hun nek uitsteken, maar boven die mensen staan o.a.bedrijfen (KPN) en die intresseert het geen drol wat/hoe/waar als het geld maar op tafel komt.
Vind het wel erg moeilijk uit te leggen dus hoop dat je het een klein beetje snapt wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:10 schreef lies1958 het volgende:
oh even tussendoor Marielin zegt dat ze nu wel gewoon op level 6 kan fietsen en dat haar benen gewoon gister te moe waren.
Complot van regie nu door haarzelf tegengesproken.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er teveel is bepaalt door de regie waardoor Marielin in sommige situaties neer word gezet als een zeurpiet. Bijvoorbeeld deze keuze om haar als enige hatemail te geven juist nu de finale dichtbij komt. Wellicht is het duidelijk wat dat doet met je gevoel en je gedrag als je een maand lang in The Bunker zit. Ik vind het echt oneerlijk en zal daarom des te meer de complete achterban vragen om ontzettend veel te stemmen om deze acties te tackelen.
We shall see...
Dat was ik, in een mail naar Pim toe. Nog geen seconde spijt van. Heel jammer dat geen van de bewoners eindelijk eens gezegd heeft dat Marielin op moeten houden met haar gezeur en gejank.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef marijon het volgende:
Was dat dan wel aardig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |