Misschien in jou ogen SCHITTEREND, maar dat maakt het niet eerlijk. Het is gestuurd door de redactie, alleen Marielin krijgt een hatelijk mailtje. Daarnaast is ze al zovaak tegen gewerkt.quote:
Als je het er niet mee eens bent, moet je een vent zijn en die zeur eruit halen!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Misschien in jou ogen SCHITTEREND, maar dat maakt het niet eerlijk. Het is gestuurd door de redactie, alleen Marielin krijgt een hatelijk mailtje. Daarnaast is ze al zovaak tegen gewerkt.
Dit is echt schandelijk!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef mazaru het volgende:
Jullie hebben elkaar wel gevonden zeg. Het zal bij jullie een gezellige boel zijn. Gebruiken jullie de eierwekker om te bepalen wie er aan de beurt is om te zeuren?
Er was ook iets met die puzzel. Het was voornamelijk een negatieve mail.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haatmail?
Er stond gewoon een observatie: je zeurt.
Ze geeft het ook zelf toe. Dus ik zie het probleem niet...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Misschien in jou ogen SCHITTEREND, maar dat maakt het niet eerlijk. Het is gestuurd door de redactie, alleen Marielin krijgt een hatelijk mailtje. Daarnaast is ze al zovaak tegen gewerkt.
Dit is echt schandelijk!
nee hoor, geheel in lijn der 'de bunker' verwachting. is het vanaf het begin uberhaupt eerlijk verlopen?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haatmail?
Er stond gewoon een observatie: je zeurt.
Ze geeft het ook zelf toe. Dus ik zie het probleem niet...
Ach misschien draaf ik wat door.... Maar als je teveel klaagt vallen echte redenen tot klagen ook niet meer op, snap je?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, texten als: je had thuis moeten blijven is gewoon hatemail.
Lijkt mij meer een heel goed adviesquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nee dat is niet waar, texten als: je had thuis moeten blijven is gewoon hatemail.
Toch vind ik dat er teveel is bepaalt door de regie waardoor Marielin in sommige situaties neer word gezet als een zeurpiet. Bijvoorbeeld deze keuze om haar als enige hatemail te geven juist nu de finale dichtbij komt. Wellicht is het duidelijk wat dat doet met je gevoel en je gedrag als je een maand lang in The Bunker zit. Ik vind het echt oneerlijk en zal daarom des te meer de complete achterban vragen om ontzettend veel te stemmen om deze acties te tackelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach misschien draaf ik wat door.... Maar als je teveel klaagt vallen echte redenen tot klagen ook niet meer op, snap je?
Ze is waarschijnlijke een heerlijke leuke meid thuis, maar ontkennen dat ze hier in de bunker wat overmatig zeurt is er bij mij niet bij.
Niet mijn kamp, maar toch: Succes!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er teveel is bepaalt door de regie waardoor Marielin in sommige situaties neer word gezet als een zeurpiet. Bijvoorbeeld deze keuze om haar als enige hatemail te geven juist nu de finale dichtbij komt. Wellicht is het duidelijk wat dat doet met je gevoel en je gedrag als je een maand lang in The Bunker zit. Ik vind het echt oneerlijk en zal daarom des te meer de complete achterban vragen om ontzettend veel te stemmen om deze acties te tackelen.
We shall see...
Het zal niet voor niets zijn. Het is geen kwaaie meid, maar als zeiken pudding is, is zij Dr. Oetker.quote:
Ondertussen gaat het om overleven en flikt ze het mooi wel even die druppelopdracht, isoleer etc. Op basis daarvan is ze al een terechte winnaar.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het zal niet voor niets zijn. Het is geen kwaaie meid, maar als zeiken pudding is, is zij Dr. Oetker.
Als er iemand in deze "kwestie" niet objectief kan zijn ben jij het wel. Dat is niet erg en zelfs volkomen begrijpelijk. Neemt niet weg dat Marielin voor de meeste (neutrale) kijkers de grootste zeikerd/zeur is die in het programma heeft rondgelopen. Live with it !quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Toch vind ik dat er teveel is bepaalt door de regie waardoor Marielin in sommige situaties neer word gezet als een zeurpiet. Bijvoorbeeld deze keuze om haar als enige hatemail te geven juist nu de finale dichtbij komt. Wellicht is het duidelijk wat dat doet met je gevoel en je gedrag als je een maand lang in The Bunker zit. Ik vind het echt oneerlijk en zal daarom des te meer de complete achterban vragen om ontzettend veel te stemmen om deze acties te tackelen.
We shall see...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:11 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ondertussen gaat het om overleven en flikt ze het mooi wel even die druppelopdracht, isoleer etc. Op basis daarvan is ze al een terechte winnaar.
Zie je dan niet dat ze daarmee ook geluk heeft gehad dat zij die kansen kreeg om zich te bewijzen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:11 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ondertussen gaat het om overleven en flikt ze het mooi wel even die druppelopdracht, isoleer etc. Op basis daarvan is ze al een terechte winnaar.
Net zo als Pim en Elinequote:Op donderdag 21 mei 2009 13:11 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Vergeet de dag leven in luxe niet die ze als enige kreeg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:11 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Dat komt na dat avondje stappen, want het schijnt een beest in bed te zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef Joylove het volgende:
Weet je ik irriteer me minder aan Marilin dan aan PIm
Pim komt niets uit dat irriteert me nog meer dan het gezeur van marilin
Moet je een avondje stappen met Pim kom je doodmoe thuis want jij bent de hele avond aan de kwebbel en Pim zegt alleen ja en amen![]()
PFFFFFFFFF nee kan wel wat anders verzinnen dan
Nou... zijn we Tanja vergeten?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef D. het volgende:
Volkomen terecht
Ze is de grootste zeur die ik ooit heb gezien in een RLS
Nou dat heb ik gelezen zeg Zegt die daar ook ja en amen in bed Ik ben wat anders in bed gewend hoor dan zo eenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat komt na dat avondje stappen, want het schijnt een beest in bed te zijn
Het zal je misschien ontgaan zijn, maar anderen hebben ook opdrachten volbracht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:11 schreef Micha164 het volgende:
[..]
dat ze te weinig aan de puzzel had gewerkt en dat ze heel erg zeurt en dat men dat niet leuk vind.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:29 schreef Kanjer het volgende:
kan iemand mij vertellen wat er in de mail stond ?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef lies1958 het volgende:
Fijn he Micha dat je Danny achter je hebt staan in je aktie naar de regie toe dat marielin wordt achtergesteld.
Echt je zou je meer als de andere achterban moeten gedragen die lopen hier ook niet te zeuren dat hun familie iets wordt aangedaan.
Eline kreeg ook van de redaktie te horen aan de telefoon dat ze niet moet zeuren.
Hoor je daar haar zus over. Nee toch.
Hou toch eens op je als een verongelijkt kind te gedragen en over alles te zeuren dat het niet eerlijk is.
Ze hadden eline niet calimero moeten noemen maar jou of marielin, want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk.
Is een regel die heel vaak door calimero werd gezegd.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef lies1958 het volgende:
Fijn he Micha dat je Danny achter je hebt staan in je aktie naar de regie toe dat marielin wordt achtergesteld.
Echt je zou je meer als de andere achterban moeten gedragen die lopen hier ook niet te zeuren dat hun familie iets wordt aangedaan.
Eline kreeg ook van de redaktie te horen aan de telefoon dat ze niet moet zeuren.
Hoor je daar haar zus over. Nee toch.
Hou toch eens op je als een verongelijkt kind te gedragen en over alles te zeuren dat het niet eerlijk is.
Ze hadden eline niet calimero moeten noemen maar jou of marielin, want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk.
Is een regel die heel vaak door calimero werd gezegd.
Ik kan wel zeggen dat ze niet eens tijd hebben om in Eindhoven dat soort dingen te verzinnen, ook al zouden ze dat willen. Maar dat gaat niet helpen hè?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:40 schreef Toverheks het volgende:
Draai het nu eens om, Marilien haar Haatmail zoals sommige zeggen, geeft weer voer, en ja ze donderd van de 1e plaats af, en wat doen de mensen die Marilien op 1 willen hebben, juist stemmen kopen.
De Red. heeft JUIST BEWUST deze mail naar binnen gebracht, Omdat er dan weer genoeg geld er tegen aan gesmeten wordt (en nee niet alleen door Danny) Het is allemaal zo doorzichtig, op het laatst toch een manier vinden om nog een paar euro`s mee te pakken.
En Eline wordt op deze manier dus voorgetrokken zoals sommige zeggen, of zoals ik het vertaal, Marilien wordt hier Misbruikt.
Zo denk ik er over dus dit is mijn mening.
ik ben helemaal niet tegen marielin hoe kom je daar nou weer bij. Ik ben tegen jou en het gezeik over dat er van alles door de regie gedaan wordt richting marielin. Marielin zeurt klaar dat is duidelijk maar heb wel respekt voor haar dat ze het volhoudt in dat hok net zoals eline en pim trouwens. Maakt mij geen fuck uit wie er van die drie wint vindt het van alle drie knap.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij heb ik mijn punt duidelijk gemaakt. De redactie filtert mail. De redactie heeft Marielin een vervelend mailtje gegeven, de rest niet. Je kunt het zo groot of zo ongenuanceerd mogelijk maken, het blijft niet fair.
Vind wat je vind, je hoeft niet voor marielin te zijn, daar gaat het topic niet over. Het is puur een move van de redactie waar ik mijn mening over geef. Als je daar niet mee kunt omgaan dan weet ik het ook niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |