abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69393452
Ik had vandaag een ICMm met drie wagons op het traject Amersfoort Schothorst - Rotterdam Centraal. Stervensdruk...
  maandag 25 mei 2009 @ 20:11:32 #206
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69393784
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:41 schreef Brembo het volgende:
Vandaag trouwens VIRMm (IV) als stoptrein tussen Ah- Ede wageningen , hoezo overcapaciteit?
ICM 4088 zat er ook in vanmiddag. Integratie is okee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2009 @ 20:13:02 #207
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69393849
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik had vandaag een ICMm met drie wagons op het traject Amersfoort Schothorst - Rotterdam Centraal. Stervensdruk...
Was er ergens een trein uitgevallen?
  maandag 25 mei 2009 @ 20:15:45 #208
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_69393968
Leuke serie Fles, ook nog geslapen?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  maandag 25 mei 2009 @ 20:16:09 #209
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_69393989
"NS koopt noodlijdend Veolia Cargo en B-Cargo, creëert nieuwe goederenreus"



Quick 'n' Dirty paint.net
pi_69394036
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:12 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik zag er eentje om 16:15 bij Boxtel stilstaan.. niet gezien of er mensen in zaten o.i.d..
Wat verwachtte je dan? Een trein vol met pluimvee?
  maandag 25 mei 2009 @ 20:18:23 #211
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69394113
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:16 schreef James1988 het volgende:
"NS koopt noodlijdend Veolia Cargo en B-Cargo, creëert nieuwe goederenreus"

[ afbeelding ]

Quick 'n' Dirty paint.net
Ik hoop dat het zo is: de neergang van een collectief arrogante Fransosen.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:23:23 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69394353
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef bork het volgende:
Leuke serie Fles, ook nog geslapen?


Nu druk met bordjescollage
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_69394606
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Was er ergens een trein uitgevallen?
Zou goed kunnen, het is een rampzalig traject. Omdat het eindstation, Amersfoort Schothorst, zo'n klein station is slaan ze dit station bij vertraging over.

Ongeveer één keer per week moet ik dus met de stoptrein en kom ik helaas te laat op school aan.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:31:50 #214
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69394707
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:29 schreef Geqxon het volgende:
Zou goed kunnen, het is een rampzalig traject. Omdat het eindstation, Amersfoort Schothorst, zo'n klein station is slaan ze dit station bij vertraging over.
Totale onzin. Het is niet voor niks het eindpunt. Op Amf kunnen ze al dat ijzer niet kwijt als dat het eindpunt zou zijn Alleen daarom rijden ze door naar Schothorst.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_69394805
Alleen bij vertragingen van +10 of groter word er gereden tot Amf. Dan keert ie kort op spoor 6. De kering op Schothorst haalt ie dan immers niet meer en de IC van .25 en .55 staat dan ook niet meer in de weg op spoor 6 en kan er dus wel gekeerd worden.
  Redactie Sport maandag 25 mei 2009 @ 20:34:17 #216
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_69394808
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:29 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, het is een rampzalig traject. Omdat het eindstation, Amersfoort Schothorst, zo'n klein station is slaan ze dit station bij vertraging over.

Ongeveer één keer per week moet ik dus met de stoptrein en kom ik helaas te laat op school aan.
Nouja, vanaf december ben je de verbinding naar Rotterdam toch kwijt waarschijnlijk, aangezien die dan naar Deventer gaat. De trein uit Amsterdam gaat dan naar Schothorst.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_69394826
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Totale onzin. Het is niet voor niks het eindpunt. Op Amf kunnen ze al dat ijzer niet kwijt als dat het eindpunt zou zijn Alleen daarom rijden ze door naar Schothorst.
Als ik in Utrecht Centraal met vertraging instap, dan is het 100% zeker dat ze op Amersfoort omroepen: "Deze trein gaat vandaag niet verder dan Amersfoort, voor Amersfoort Schothorst kunt u...". De trein gaat dan gelijk terug naar Utrecht.

En wat ook een heikel punt aan dit traject is:
quote:
Als er zich een calamiteit voordoet tussen Utrecht en Rotterdam wordt de IC Amersfoort Schothorst - Rotterdam volledig geschrapt terwijl deze trein tussen Amersfoort Schothorst en Utrecht gewoon had kunnen blijven rijden.
pi_69394916
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef JeePee83 het volgende:
Alleen bij vertragingen van +10 of groter word er gereden tot Amf. Dan keert ie kort op spoor 6. De kering op Schothorst haalt ie dan immers niet meer en de IC van .25 en .55 staat dan ook niet meer in de weg op spoor 6 en kan er dus wel gekeerd worden.
Precies. Ik heb er van de vier dagen per week dat ik reis meestal één keer last van. De totale uitval gok ik dan op een keer of 10 per week.

Ik baal ervan dat het zo gigantisch vaak gebeurd en ze dan niets doen om extra materiaal in te zetten of het schema aan te passen. Zelfs een sorry kan er niet vanaf.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:41:05 #219
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_69395094


"NS koopt NMBS over voor een appel en een ei, verkoopt Waalse activiteiten aan AnsaldoBreda Railway Management"


Ok ok, ik hou al op
  maandag 25 mei 2009 @ 20:56:53 #220
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69395801
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]

"NS koopt NMBS over voor een appel en een ei, verkoopt Waalse activiteiten aan AnsaldoBreda Railway Management"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_69395900
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Wat verwachtte je dan? Een trein vol met pluimvee?
Eigenlijk bedoel ik gewoon dat ik niet kon inschatten of hij gewoon in de reguliere dienst reed, of dat ze alleen aan het testrijden waren
  maandag 25 mei 2009 @ 20:59:14 #222
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_69395902
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Precies. Ik heb er van de vier dagen per week dat ik reis meestal één keer last van. De totale uitval gok ik dan op een keer of 10 per week.

Ik baal ervan dat het zo gigantisch vaak gebeurd en ze dan niets doen om extra materiaal in te zetten of het schema aan te passen. Zelfs een sorry kan er niet vanaf.
De 2800 serie was ook al ruk toen het nog Rotterdam - Utrecht was. Die treinen zijn eigenlijk "toevoegers" en sneuvelen dus als eerste bij de minste of geringste calamiteit. En de andere treinen op dat traject worden dan helaas niet versterkt met het vrijgekomen materieel.

Sinds de omloopwijziging van afgelopen april zijn de treinen tussen Rotterdam en Utrecht trouwens aanmerkelijk korter.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Sport maandag 25 mei 2009 @ 21:06:45 #223
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_69396238
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Eigenlijk bedoel ik gewoon dat ik niet kon inschatten of hij gewoon in de reguliere dienst reed, of dat ze alleen aan het testrijden waren
het is alleen nog maar testrijden, als dat succesvol is gaan ze de 19800 (sprinter den haag-gouda goverwelle) in
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 25 mei 2009 @ 21:07:57 #224
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69396286
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef Duvel het volgende:

[..]

De 2800 serie was ook al ruk toen het nog Rotterdam - Utrecht was. Die treinen zijn eigenlijk "toevoegers" en sneuvelen dus als eerste bij de minste of geringste calamiteit. En de andere treinen op dat traject worden dan helaas niet versterkt met het vrijgekomen materieel.

Sinds de omloopwijziging van afgelopen april zijn de treinen tussen Rotterdam en Utrecht trouwens aanmerkelijk korter.
Kunnen ze geen extra IRM's naar het Noorden sturen?
  maandag 25 mei 2009 @ 21:22:29 #225
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69396971
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Kunnen ze geen extra IRM's naar het Noorden sturen?
Puik plan. Bij de Noordkaap de zee in gaerne
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2009 @ 21:26:29 #226
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69397129
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Puik plan. Bij de Noordkaap de zee in gaerne
Jij laat er geen gras over groeien.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:48:14 #227
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_69398200
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Puik plan. Bij de Noordkaap de zee in gaerne
Zonde van de Noordkaap.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 25 mei 2009 @ 21:55:51 #228
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_69398552
Er is mij iets raars overgekomen bij Utrecht paar weken geleden
Ik reisde van Dordrecht naar Leeuwarden, met een overstap in Rotterdam, en dan rechtstreeks naar Leeuwarden.

De trein had toen al vertraging, en eenmaal in Gouda werd er omgeroepen: "Wegens een technisch defect bij een andere trein, zal deze trein hier 5 minuten langer staan blijven. Er worden 3 treinstellen bij aan gekoppeld van de defecte trein."
De trein waar ik al in zat, was echter al 3 treinstellen lang, wat dus een beetje bullshit zou worden, als het er 6 werden!
Eenmaal vertrokken, 14 minuten vertraging, en met 16 minuten vertraging in Utrecht aan, mochten de passagiers uit de achterste 3 treinstellen de trein niet verlaten. Dit werd omgeroepen: "Wegens een storing tussen Amersfoort en Zwolle zal deze trein niet verder reizen dan Utrecht. Indien u verder wilt reizen dan Amersfoort, moet u via Arnhem en Deventer omreizen. De passagiers uit treinstellen xxxx, xxxx en xxxx mogen op dit moment de trein niet verlaten. Dit komt omdat de trein niet volledig aan het perron staat. Er word gezocht naar een oplossing, zodat u via het spoor kan lopen. U word nader geïnformeerd."
Ik zat net in de laatste 3 treinstellen, en kreeg dit dus later te horen:
" Alle passagiers uit treinstellen xxxx, xxxx en xxxx worden verzocht zover mogelijk naar voren te lopen. Wanneer u aan het eind van de trein bent, staan hier een aantal veiligheidsmensen, om u de trein uit te helpen. U kan dan over het spoor naar het perron lopen. De rolstoelster in treinstel xxxx zal minimaal nog 25 minuten moeten wachten. Luister aandachtig naar de medewerkers, u loopt namelijk op een spoor. Er blijven treinen rijden, op sporen links van u. Er zijn 3 sporen tijdelijk stil gelegd. "

Nu, ik ga dus die verrekte trein uit, moet je helemaal uitspringen, en mag je uiteindelijk naar het spoor lopen. Hier reis je om in een bomvolle trein, maar mocht 1e klas zitten. Nu, eenmaal in Zwolle, eindelijk me trein naar Leeuwarden weer. Deze reed op tijd weg.
Net voor Steenwijk werd er omgeroepen " Wegens een technisch mankement zal deze trein niet volgens schema rijden. We zullen proberen Leeuwarden te bereiken ", wat tot aan Heerenveen door ging. De motoren vielen continu uit, hij maakte ook geen grote snelheid.
Eenmaal in Grou-Jirnsum, word er omgeroepen " Wegens rookontwikkeling onder de trein zal deze trein NIET doorreiden naar Leeuwarden. Er komt geen vervangende trein. Op spoor 2 zal een volgende trein arriveren. Echter komt hier ook nog een Intercity naar Zwolle. Excuses voor het ongemak "
Na 20 minuten wachten, me trein eindelijk naar Leeuwarden, en met 1 uur en 50 minuten vertraging in Zwolle aan..

Dit zou ik nooit meer mee willen maken. Had echter wel me treinreis gratis
Is het ook normaal van die treinstellen, 6 stuks lang, en de trein niet uitmogen?
  maandag 25 mei 2009 @ 22:05:43 #229
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_69399021
6 stellen is niet normaal, het allerlangste wat ik normale dienst rijdt is 14 bakken afaik... VIRM VI + 2x VIRM-IV. 6 treinstellen, wat voor soort trein was het? Een dubbeldekker, getrokken mat, stoptrein?

Het komt in normale dienst niet voor, maar bij een 'nood'situatie doet men wel eens creatief en krijg je dit soort lolligheden
pi_69399345
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef James1988 het volgende:
6 stellen is niet normaal, het allerlangste wat ik normale dienst rijdt is 14 bakken afaik... VIRM VI + 2x VIRM-IV. 6 treinstellen, wat voor soort trein was het? Een dubbeldekker, getrokken mat, stoptrein?
5x ICM is nog een bak langer.
  maandag 25 mei 2009 @ 22:14:43 #231
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69399450
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:12 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

5x ICM is nog een bak langer.
Ja, en 6 x ICM kan je meestal ook wel (bijna) kwijt. Zo ongeloofwaardig vind ik het niet hoor. Ik heb ook weleens in de noordoost meegemaakt dat de ene trein een enkel 3baks stel was en de volgende 2x3 + 2x4 Het wisselt nogal sterk daar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 mei 2009 @ 22:15:34 #232
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69399491
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef James1988 het volgende:
6 stellen is niet normaal, het allerlangste wat ik normale dienst rijdt is 14 bakken afaik... VIRM VI + 2x VIRM-IV.
Gelukkig voor de rest van de wereld bestaat er ook nog ander materieel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport maandag 25 mei 2009 @ 22:25:13 #233
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_69399952
Volgens mij is het (in bakken tenzij anders):
2 DDAR (stammen)
15 ICM
14 VIRM
10 Mat'64
9 SGM (max 3 stellen dacht ik)
6 DM'90 (ook max 3 stellen)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 25 mei 2009 @ 22:33:02 #234
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_69400406
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij is het (in bakken tenzij anders):
2 DDAR (stammen)
15 ICM
14 VIRM
10 Mat'64
9 SGM (max 3 stellen dacht ik)
6 DM'90 (ook max 3 stellen)
Ik neem aan dat je met Mat'64 plan V bedoeld?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  maandag 25 mei 2009 @ 22:33:36 #235
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69400434
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef bork het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je met Mat'64 plan V bedoeld?
Waarom zou T + T + V niet kunnen?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2009 @ 22:44:28 #236
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69400947
* Peterselieman heeft vroeger wel eens twee gekoppelde DDM 1-stammetjes zien rijden van elk 7 bakken + locs

waren begin jaren 90 eens op een ochtend een keer onderweg naar Leeuwarden. Zag ze toen nabij Grou rijden
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 mei 2009 @ 22:47:19 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69401073
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman heeft vroeger wel eens twee gekoppelde DDM 1-stammetjes zien rijden van elk 7 bakken + locs

waren begin jaren 90 eens op een ochtend een keer onderweg naar Leeuwarden. Zag ze toen nabij Grou rijden
Fap fap
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2009 @ 22:48:20 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69401127
Ga jij eens naar je moeder toe
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_69401169
Morgen om 09:00 moet ik in Hengelo zijn, ik kom vanaf Amersfoort. 9292ov zegt:
quote:
intercity
NS Hispeed
richting Berlin
Daar is toch een toeslag voor nodig als je je student-OV hebt?



Is maar twee euro.
pi_69401461
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Geqxon het volgende:
Morgen om 09:00 moet ik in Hengelo zijn, ik kom vanaf Amersfoort. 9292ov zegt:
[..]

Daar is toch een toeslag voor nodig als je je student-OV hebt?
Is geen toeslag voor nodig.

Toeslag wél voor de ICE naar Frankfurt, maar niet voor de IC naar Berlijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2009 22:56:51 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 23:00:21 #241
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69401629
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman heeft vroeger wel eens twee gekoppelde DDM 1-stammetjes zien rijden van elk 7 bakken + locs

waren begin jaren 90 eens op een ochtend een keer onderweg naar Leeuwarden. Zag ze toen nabij Grou rijden
Ik dacht dat dat niet mogelijk was?
pi_69401631
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:56 schreef Igen het volgende:

[..]

Is geen toeslag voor nodig.

Toeslag wél voor de ICE naar Frankfurt, maar niet voor de IC naar Berlijn.
Bedankt, scheelt weer geld. Verder moet ik er gewoon rekening mee houden dat ik niet op een gereserveerde stoel ga zitten?
pi_69401979
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bedankt, scheelt weer geld. Verder moet ik er gewoon rekening mee houden dat ik niet op een gereserveerde stoel ga zitten?
Juist, maar die trein is toch 8 bakken lang, dus gewoon ergens gaan zitten
Die trein rijd gewoon als IC dienst in Nederland tot Hengelo

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2009 23:08:33 ]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 25 mei 2009 @ 23:09:12 #244
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_69402031
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:00 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat niet mogelijk was?
Zal wel geen dubbeltractie geweest zijn, tenzij beide locs als test op halve kracht reden. Was op dat moment te ver van het spoor om dat te kunnen zien, maar dichtbij genoeg om de bakken te kunnen tellen als klein jochie.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 25 mei 2009 @ 23:36:28 #245
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_69403194
Ik ging voor dagelijkse voetbal update, kwam ik dit tegen!

http://www.bbc.co.uk/archive/steamtrains/index.shtml

In this collection of television and radio programmes we celebrate the craftsmanship inherent in steam trains and the beauty of the British countryside through which these locomotives have passed.

These broadcasts also acknowledge the dedicated enthusiasts who have saved this important part of British heritage for the enjoyment of generations to come.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  maandag 25 mei 2009 @ 23:39:25 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_69403280
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ga jij eens naar je moeder toe
Mja okee, was erg flauw Sorry.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:01:05 #247
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_69403999
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:36 schreef bork het volgende:
Ik ging voor dagelijkse voetbal update, kwam ik dit tegen!

http://www.bbc.co.uk/archive/steamtrains/index.shtml

In this collection of television and radio programmes we celebrate the craftsmanship inherent in steam trains and the beauty of the British countryside through which these locomotives have passed.

These broadcasts also acknowledge the dedicated enthusiasts who have saved this important part of British heritage for the enjoyment of generations to come.

mmm. not available in your area, hoe omzeil ik dit?
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_69404565
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:01 schreef bork het volgende:

[..]

mmm. not available in your area, hoe omzeil ik dit?
Via een proxy in de UK.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:45:44 #249
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_69405017
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik hoop dat het zo is: de neergang van een collectief arrogante Fransosen.
FF niet graag, ik moet moe over een maand iedere dag met de trein naar mijn werk begeven in Frankrijk.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:49:11 #250
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69405070
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:

[..]

FF niet graag, ik moet moe over een maand iedere dag met de trein naar mijn werk begeven in Frankrijk.
Nee, niet de SNCF moet kapot. Veolia moet kapot.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 00:50:24 #251
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69405091
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:22 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Via een proxy in de UK.
En de meeste Britten werken ook met datalimieten, ik denk niet dat ze het leuk vinden als ze ineens erover springen.
pi_69405175
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Waarom zou T + T + V niet kunnen?
En 5x V wel is gezien. Maar 4x V heeft nog wel dienst gedaan als IC in de oude 3700 , dat waren nog eens tijden.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 06:13:26 #253
148385 Wadloper
Noorderling
pi_69407086
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef Duvel het volgende:

[..]
Sinds de omloopwijziging van afgelopen april zijn de treinen tussen Rotterdam en Utrecht trouwens aanmerkelijk korter.
Ze hebben inderdaad flink gesneden in de treindiensten van de NoordOost. Maar de echt noodzakelijke treinen rijden wel gewoon versterkt.
Vanaf juni gingen volgens mij de DM'90 stellen eruit (uit de stoptrein Groningen-Zwolle v.v.) en deze worden dan gereden met de vrijgekomen ICM stellen.
Het meeste DM'90 gaat dan in reserve.

Wat is het momenteel trouwens een klote weer! Dikke flitsfestijn hier te Zuidbroek
pi_69407104
in ieder geval 7 storingen nu door het weer van vannacht...


De opvallendste:
quote:
Haarlem-Amsterdam Centraal Dinsdag 26 Mei 05:12
Oorzaak Tussen Haarlem Spaarnwoude en Amsterdam Sloterdijk rijden geen treinen door een aanrijding met een boom.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 06:44:48 #255
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_69407162
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef James1988 het volgende:
6 stellen is niet normaal, het allerlangste wat ik normale dienst rijdt is 14 bakken afaik... VIRM VI + 2x VIRM-IV. 6 treinstellen, wat voor soort trein was het? Een dubbeldekker, getrokken mat, stoptrein?

Het komt in normale dienst niet voor, maar bij een 'nood'situatie doet men wel eens creatief en krijg je dit soort lolligheden
Het waren alleen maar Koplopers.
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 06:18 schreef Guard het volgende:
in ieder geval 7 storingen nu door het weer van vannacht...


De opvallendste:
[..]


Nu zijn het er al 10 Inmiddels alweer 12

[ Bericht 14% gewijzigd door greavy op 26-05-2009 07:12:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')