dan moeten ze opschieten, want deze is naar verwachting rond half elf verholpen. maar goed, in de achterhoek staat prorail voor niksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wed er 100 op dat de vierde storing een feit wordt.
Zullen we een kaartje naar ProRail sturen als het luktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij loopt een OV-dag van 4 tot 4 en niet van 0 tot 24.
Zou er een storing plaatsvinden tussen 0 en 4, dan telt die ook.
jamaar ze rijden daar volgen mij maar tot half twee of half drie of zo. maar goed, niets is onmogelijk op dat lijntjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij loopt een OV-dag van 4 tot 4 en niet van 0 tot 24.
Zou er een storing plaatsvinden tussen 0 en 4, dan telt die ook.
een ov-dag duurt eigenlijk 28 uurquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij loopt een OV-dag van 4 tot 4 en niet van 0 tot 24.
Zou er een storing plaatsvinden tussen 0 en 4, dan telt die ook.
Nou kom op laat er nog iets kapot gaanquote:21:57 uur
Arnhem - Winterswijk
De beperkingen als gevolg van de
seinstoring tussen Zevenaar en
Winterswijk zijn voorbij.
Het treinverkeer wordt geleidelijk
hervat.
Nee, 24 uur.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een ov-dag duurt eigenlijk 28 uur
Per dag is er vier uur overlap
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt wel 28 uur reizen met je treinkaartje
Als hij niet de dag van gisteren uitprint.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
mja, als je om 0.00 een treinkaartje koopt, dan mag je toch tot 04:00 de volgende dag er mee reizen?
Welke is door het rooie gegaan? Die uit Almelo lijkt me het meest waarschijnlijk, hoewel die misschien naar spoor 2 gestuurd is om daarna alsnog naar Nijverdal te wisselen. Dan is de trein uit Wierden de schuldige.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef thats-me het volgende:
STS passage te Wierden, uit Almelo is het de 3422 en net vertrokken te Wierden is het de 3418
[ link | afbeelding ]
Weer een geval van 'foutje bedankt'.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef thats-me het volgende:
STS passage te Wierden, uit Almelo is het de 3422 en net vertrokken te Wierden is het de 3418
[ link | afbeelding ]
Ehm, de buffels hebben als ATB-NG. Ik neem aan dat je ATB-Vv bedoelt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer een geval van 'foutje bedankt'.
Wat mij betreft hadden die twee Buffels elkaar mogen zoenen. Dan werd er nog meer werk gemaakt van de ATB-NG.
Ik was die technische specificaties helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:30 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ehm, de buffels hebben als ATB-NG. Ik neem aan dat je ATB-Vv bedoelt.
Hierdoor denk trouwens dat het de trein uit Almelo is geweest die door rood is gegaan: volgens mij ligt bij het sein op spoor 3 een ATB-NG-baken, en daar kun je niet door rood gaan.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:13 schreef thats-me het volgende:
STS passage te Wierden, uit Almelo is het de 3422 en net vertrokken te Wierden is het de 3418
[ link | afbeelding ]
Ehm, Tubantia... 't waren twee snelremmingen. Er is niemand gewond en de opgelopen materiële schade is misschien een paar vliegjes die tegen de voorruiten geplet zijn. Waarom zou een trein dan niet op eigen kracht weg kunnen rijden?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:45 schreef thats-me het volgende:
Naderhand konden beide treinen op eigen kracht weg rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |