Trein trein trein trein trein bier lekkere wijven Svetlana bier trein slapen trein Warschau lopen HET bordje lopen eten boekenmarktquote:Op zondag 24 mei 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Trein trein trein bier lekkere wijven bier trein slapen trein bordjes trein bordjes trein Warschau bier lekkere wijven bier slapen regen trein bordjes trein gammelheid trein bordjes trein trein bier lekkere wijven bier slapen trein trein bordjes trein trein bier 2858 km![]()
Rest volgt later
Clubs waren niet zo duister eigenlijk. De drank wel. Pure gif, maar wel lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
en ook nog een tram en wat duistere clubs gistergenaaf
Die laatste troep was precies Dubro of zo manquote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef JeePee83 het volgende:
Clubs waren niet zo duister eigenlijk. De drank wel. Pure gif, maar wel lekker
Medio 2030-2040?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand wanneer de dubbeldekker's eruit gaan? Vreselijke treinen zijn dat. Lelijk groene houten bankjes als stoelen, geen armleuning in het midden, geen sjieke klaptafels, alleen maar bankjes tegenover elkaar, vervelende simpele klapdeurtjes (ik hou van hydraulische geluiden), geen stiltecoupe, erg laag dak, gekke kleine hokjes buiten de coupe's die voor geen meter zitten, harde klapbankjes op het balkon, geen toffe eersteklas kamertjes waar je naar porno kunt googlen, wat een ellende zijn die dingen.
Dat heet absynth...quote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die laatste troep was precies Dubro of zo man
Dan zat ik hier niet zo vrolijk te typen hoorquote:
Ik wil het eerder. Meh.quote:
Ach, nog een paar jaar en dan rijden ze als InterCity's rondquote:Op zondag 24 mei 2009 23:34 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand wanneer de dubbeldekker's eruit gaan? Vreselijke treinen zijn dat. Lelijk groene houten bankjes als stoelen, geen armleuning in het midden, geen sjieke klaptafels, alleen maar bankjes tegenover elkaar, vervelende simpele klapdeurtjes (ik hou van hydraulische geluiden), geen stiltecoupe, erg laag dak, gekke kleine hokjes buiten de coupe's die voor geen meter zitten, harde klapbankjes op het balkon, geen toffe eersteklas kamertjes waar je naar porno kunt googlen, wat een ellende zijn die dingen.
En in de stoptrein van Utreg naar Zwolle zit het ook nog eens vol met provinciale mensen. Met G-STAR truien.
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:55 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Ach, nog een paar jaar en dan rijden ze als InterCity's rond
Liever dan die rare schommelboten... als ze er een beetje betere stoelen in stoppen kan DD-IC nog best wat moois worden (aan de binnenkant).quote:Op zondag 24 mei 2009 23:58 schreef James1988 het volgende:
DD-AR/DDM als intercity? Ik hoop het niet
Ook ja, maar goed, dat was al niet nieuw meerquote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef Socios het volgende:
Ben je nog langs Warschauer Straße gekomen?
Die had geen zin meer om oostbloklopertjes op sleeptouw te nemen?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:12 schreef Dr_Flash het volgende:
En tot slot nog een vette Russische dieselloc aan kop van een goederentrein.
[ afbeelding ]
Ik denk hetquote:Op maandag 25 mei 2009 00:54 schreef ReisT het volgende:
[..]
Die had geen zin meer om oostbloklopertjes op sleeptouw te nemen?
[ afbeelding ]
(foto by Daniel Friederichs)
The bus has evolved to the next levelquote:Op maandag 25 mei 2009 01:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
Die SA105
[ afbeelding ]
Het lijkt nog het meest op een pretparktreintje.
Spookachtige plaatquote:Op maandag 25 mei 2009 08:57 schreef dennistd het volgende:
Ze staan inmiddels in een loods:
[ afbeelding ]
(ook door daniel)
Bronquote:In delen van België is het treinverkeer maandag verstoord door stakingen van conducteurs. Zij eisen betere veiligheidsomstandigheden op perrons na een ernstig ongeluk dat zich zaterdag voordeed in Dinant, ten zuiden van Namen. Een conducteur raakte daar ernstig gewond na een schermutseling met een passagier die op het laatste moment nog op en een al rijdende trein wilde stappen. Conducteur en passagier belandden onder de trein. Bij de conducteur zijn beide benen geamputeerd. Hij verkeert nog steeds in levensgevaar. De passagier moet een deel van een voet missen.
Wallonië
De stakingsacties treffen vooral Wallonië. Zo rijden er minder treinen op de trajecten Brussel-Luxemburg, Luik-Brussel en Luik-Aken. De Belgische spoorwegen proberen vervangend personeel in te zetten.
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bron
Ja, natuurlijk. Ga maar weer staken. Tegen wat? Tegen te domme reizigers?Vuile kut-Walen
Dat gestaak is zo'n beetje een nationaal volksvermaak daar. Ook in gevallen waarin staken overduidelijk geen enkel doel dient, legt men het werk maar neer. Luie biggen.
hydraulische tussendeuren ben ik nog niet tegen gekomen. Wel pneumatische deuren. Waren ze maar Hydraulisch dan siste ze niet de hele tijd zo als ze defect of geblokkeerd zijn.. en je kan goede druk opbouwen om ze echt dicht te duwen!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil het eerder. Meh.
De hydraulische tussendeuren zijn zo gaaf. Die gaan na een tijdje dicht, met bijbehorend gesis, en dan zie je mensen vaak heel snel naar de trein hollen. Omdat ze denken dat de buitendeur dicht gaat.
En soms doe ik de buitendeur zelf wel eens dicht. Als ik het koud heb.
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef ghizzer het volgende:
Flash, bedankt voor de foto's! Ze zijn weer top!. En ook best een mooi station, dat Warszawa Powisle.
Thx!quote:
En dan kun je er zo'n blčrend kutkind tussenduwenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:49 schreef thatsme het volgende:
[..]
hydraulische tussendeuren ben ik nog niet tegen gekomen. Wel pneumatische deuren. Waren ze maar Hydraulisch dan siste ze niet de hele tijd zo als ze defect of geblokkeerd zijn.. en je kan goede druk opbouwen om ze echt dicht te duwen!
Klopt, kan ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Duvel, er is mij ter ore gekomen dat jij kon uitleggen wat die Knalgele ASK XXXX (nummer) kastjes zijn die overal in het land opduiken.
Dat zijn AanSluitKasten voor ATB-Vv.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Duvel, er is mij ter ore gekomen dat jij kon uitleggen wat die Knalgele ASK XXXX (nummer) kastjes zijn die overal in het land opduiken.
Grappig, weet het RIAGG al van je persoonlijkheidsstoornis?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zijn AanSluitKasten voor ATB-Vv.
Ja, dat weten ze, en wij hebben alles prima onder controlequote:Op maandag 25 mei 2009 11:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grappig, weet het RIAGG al van je persoonlijkheidsstoornis?
Behalve de waanideeën.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:31 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, dat weten ze, en wij hebben alles prima onder controle
Testenquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef James1988 het volgende:
Weet iemand wat een SLeTje bij 's-Hertogenbosch doet? Er stond er net eentje op spoor 8 voor een rood sein te wachten...
Ik zag er eentje om 16:15 bij Boxtel stilstaan.. niet gezien of er mensen in zaten o.i.d..quote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef James1988 het volgende:
Weet iemand wat een SLeTje bij 's-Hertogenbosch doet? Er stond er net eentje op spoor 8 voor een rood sein te wachten...
Veredelde busquote:Op maandag 25 mei 2009 01:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
Die SA105
[ afbeelding ]
Het lijkt nog het meest op een pretparktreintje.
Tijd dat men het stakingsrecht afschaft.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bron
Ja, natuurlijk. Ga maar weer staken. Tegen wat? Tegen te domme reizigers?Vuile kut-Walen
Dat gestaak is zo'n beetje een nationaal volksvermaak daar. Ook in gevallen waarin staken overduidelijk geen enkel doel dient, legt men het werk maar neer. Luie biggen.
Met ruim 160 garnituren kan het voorkomen dat je in elke uithoek een IRM vindt.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:41 schreef Brembo het volgende:
Vandaag trouwens VIRMm (IV) als stoptrein tussen Ah- Ede wageningen, hoezo overcapaciteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |