Dat ding ziet echt gewoon geen context héquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn Miranda zegt dat ook altijd, pa zegt ze hoe jij een fietsband plakt, ja zo plak jij een fietsband
-->
My Miranda says that always they says, PA you paste a bicycle tyre, yes as you paste a bicycle tyre
Hoaks, of een heeeeel triest vertaaldingquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
laten we met z'n allen doneren om een betere vertaler te maken!
Let us all to donate a translator to make better!!
Ja, laten we allemaal een vertaler doneren
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:49 schreef Jor_Dii het volgende:
gewoon op mijn gemakske
anthoxanthum gemakske
Morgen hebben er een paar ontwikkelaars óf nog een hele hoop te doen, óf niets meer te doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:53 schreef fyah het volgende:
Topic even laten vertalen, loopt ook gesmeerd
[ afbeelding ]
quote:kabouters zijn nooit zo groot als de van diaree geboetseerde appelpoeptaartjes van de warme bakker. Met deze met de grootte van kabouters vergeleken lekkernij van Oost-Indische negers uit belgie is een kaassoufflé snel gebakken. Vooral als dit souffleetje gemarineerd is met filtrumsap. Waar de fuck gaat deze vertaalmachine toch elke keer de mist in? is het bij de afslag naar west Joegoslavisch Brazilië? Ik weet het niet. Verteerde sappen van een conifeer nog aan toe einz.
Ja..quote:gnomes are never as great as the diaree of geboetseerde Apple cakes toilet of the warm Baker. With this with the size of gnomes compared treat of East Indian, Africans in Belgium alone is a quick hot kaassoufflé. Especially if this is souffleetje marinated philtrum with SAP. Where the fuck is this vertaalmachine, however, each time the fog? It is in the auction to Western Yugoslav Brazil? I do not know. Verteerde juices of conifers to einz.
With SAPquote:philtrum with SAP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF is dat dan![]()
![]()
Thirteen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |