Dat was mn Lapoquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was geen droom, ik heb dat nooit zo gehad
Het was een verhaal over een man die een koffer vond waar erg veel geld in bleek te zitten. Heel clichë.
Vind t zelf wel goed gelukt.
Geld is niet zo belangrijk. Ik hoef geen koffers vol, ik red me zo ook primaquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geld is niet zo belangrijk. Ik hoef geen koffers vol, ik red me zo ook prima
Geluk haal je niet uit geld.. dat haal je uit de roze lucht boven je als de zon op komt, de vogels die fluiten, het roodborstje dat je lijkt te volgen en op de meest vreemde momenten ineens bij je komt zitten, de geur van naalden in het bos, een knuffel van een kind (of een lieve vent), een mooi plekje aan het water, waar je je in alle rust met een boek neervleit op een dekentje...
Het leven is mooi
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geld is niet zo belangrijk. Ik hoef geen koffers vol, ik red me zo ook prima
Geluk haal je niet uit geld.. dat haal je uit de roze lucht boven je als de zon op komt, de vogels die fluiten, het roodborstje dat je lijkt te volgen en op de meest vreemde momenten ineens bij je komt zitten, de geur van naalden in het bos, een knuffel van een kind (of een lieve vent), een mooi plekje aan het water, waar je je in alle rust met een boek neervleit op een dekentje...
Het leven is mooi
Welke van die dingen kost geld dan??quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sorry werd even misselijk...
maar met genoeg geld kan je al die dingen veeel makkelijker uitvoeren
boek, reis ernaar toe, drinken wat je meeneemt of daar kooptquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Welke van die dingen kost geld dan??
vanwege de knuffel van die lieve vent?quote:
quote:maar met genoeg geld kan je al die dingen veeel makkelijker uitvoeren
zie mijn post hierboven... als het allemaal zo makkelijk was om ook te genieten van dat soort dingetjes zou het park heel de dag vol zijn met bijstandsmoeders... de reden dat je ervan kan genieten is omdat je genoeg geld hebt om je geen zorgen over geld te maken...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vanwege de knuffel van die lieve vent?. Nee, geintje. Waar word jij gelukkig van dan? Echt gelukkig? Dat je er niets aan kunt doen dat je met een grijns van oor tot oor rond loopt en licht lijkt te geven, zo hard als je dan straalt?
[..]Met genoeg geld kun je makkelijker leuke dingen doen ja. Maar de dingen die ik hier opnoem (en die me echt gelukkig maken), kosten niets hoor. Een beetje bewustzijn, meer niet.
Boek is in de bieb te halen, leen handel met vrienden, of op een rommelmarktquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
boek, reis ernaar toe, drinken wat je meeneemt of daar koopt
als je genoeg geld hebt maak je je geen zorgen dus ben minder/niet depressief... Moet jij maar eens proberen te genieten van je leven als je continu geldzorgen hebt.
Dan ben je gek. Geld stinktquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef kingmob het volgende:
En als je nou gelukkig wordt van de geur van 100 euro briefjes?
Ook dat weet ik. Met een materialistische ex die het geld al uitgegeven had voor het binnen was, weet ik heel goed hoe het is om geldzorgen te hebben, en hoe dat alles kan overheersen. Ik zeg ook niet dat geld geheel onbelangrijk is, in onze samenleving is het wel degelijk een belangrijk issue. Maar ik heb niet meer nodig dan dat waar ik van rond kan komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
boek, reis ernaar toe, drinken wat je meeneemt of daar koopt
als je genoeg geld hebt maak je je geen zorgen dus ben minder/niet depressief... Moet jij maar eens proberen te genieten van je leven als je continu geldzorgen hebt.
Hihi, wat een mooie vragenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vanwege de knuffel van die lieve vent?. Nee, geintje. Waar word jij gelukkig van dan? Echt gelukkig? Dat je er niets aan kunt doen dat je met een grijns van oor tot oor rond loopt en licht lijkt te geven, zo hard als je dan straalt?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boek is in de bieb te halen, leen handel met vrienden, of op een rommelmarktAls ik aan het water zit heb ik altijd een fles kraanwater bij me, kost niet zo heel erg veel, en de reis, die kan ik prima op mijn fiets maken. Nee, geld heb ik niet nodig om gelukkig te zijn.
awww... beterschap HWquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
En dus helaas zonder mij, ik ben net doodziek wakker geworden, ik ben er niet bij dus.
Kan ik toch heen! Nee, heel flauw grapje. Beterschap HW!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
En dus helaas zonder mij, ik ben net doodziek wakker geworden, ik ben er niet bij dus.
Dieren zijn vaak een stuk leuker dan mensen, dat moet ik je nageven KZ.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar ik gelukkig van word? het idee dat me ouders me met rust laten hoe gek dat ook klinkt... aangezien ik nooit iets als liefde en geluk heb meegekregen in mijn leven kan ik van maar weinig dingen genieten. Enige waar ik van kan genieten zijn dieren..die zijn puur en oprecht en doen nooit iets zonder voorbedachte rade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |