En rond welke tijd ga je meestal naar bed?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar woon je? Adres?
Dat werkt bestwel moeilijk als je gedronken hebt lijkt me.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor een cijferslot op je voordeur [ afbeelding ]
Goed dat je erbij zet dat je blaffen bedoelde.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:27 schreef Metalgek het volgende:
Tijd terug ook een keer gehad met met mijn sleutels, verstandig in Den Haag.
Gelukkig had ik toen een hond die goed tekeer ging (blaffen) en daardoor is er niet ingebroken.
Overkomt je geen 2e keer
Het is een vrije dag en het is laat gewordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Goed dat je erbij zet dat je blaffen bedoelde.
Ik dacht bij die zin daarvoor, dat je hond tekeer ging als in dat hij opeen als een malle ging hinneken.
Ja nee kijk hij deed het 2x, dus toen moest hij het wel een derde keer doen anders zoudie een ezel zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:11 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch mopelt iets over een ezel en een steen.
Mensen die met een keycord durven te lopen moeten er aan worden opgehangen. Wat een gedrocht is dat...quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik dacht bij die zin daarvoor, dat je hond tekeer ging als in dat hij opeen als een malle ging hinneken.
Precies. Jewoon je koppie er bij houden, en goed op je sleutelbos letten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Mensen die met een keycord durven te lopen moeten er aan worden opgehangen. Wat een gedrocht is dat...
[..]
Mijn buurvrouw heeft daar ook een handje van.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:17 schreef immortalsean het volgende:
dit was de derde nacht op rij waar ik ze naderhand opeens in de voordeur zag hangen toen ik 'm opende.
gelukkig woon ik niet in een achterbuurt en zijn ze nooit gestolen, maar toch!
En dan kan ze vervolgens niet meer naar binnen, omdat haar sleutels binnen liggen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:48 schreef dithje het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft daar ook een handje van.
Ik doe ze altijd maar netjes in haar brievenbus gooien.....(verkapte:kijk mij toch eens een brave burger zijn reactie)
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En dan kan ze vervolgens niet meer naar binnen, omdat haar sleutels binnen liggen.
Misschien bij TS op de deur?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik ben mijn sleutels al twee weken kwijt...![]()
Kunnen ze niet in de deur blijven zitten, ook.
Ideetje?
[..]
Je moeder zou zeggen waar heb je ze voor het laatst gezienquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Mr.Zed het volgende:
Ik ben mijn sleutels al twee weken kwijt...![]()
Kunnen ze niet in de deur blijven zitten, ook.
Ideetje?
Een Lenyard heet zoiets.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Mensen die met een keycord durven te lopen moeten er aan worden opgehangen. Wat een gedrocht is dat...
ben je 12?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:33 schreef immortalsean het volgende:
ja mooi! nu heb ik ze hier op 't bureau liggen, dus ze hangen niet meer in de deur.
trouwens, extragratis tip: als je onder de tap gaat hangen, en het bier in je oren en neus terechtkomt, ruik je de rest van de avond niets anders meer dan verschraald bier.
ik denk dat ik maar even onder de douche stap.
Ben jij pauper?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:52 schreef snorfiets het volgende:
[..]
ben je 12?!
dat is de gemiddelde leeftijd dat iemand zoiets ontdekt...
Precies, dan ben je die tenminste ook kwijt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:56 schreef B.E.D het volgende:
Doe gewoon je fietssleutel/autosleutel aan je huissleutel.
idd, was een keer dat ik al wat op had toen ik richting de stad ging, en vergat compleet m'n sleutels uit m'n fiets te halen, was aan het eind van de avond én m'n fiets kwijt én m'n huissleutels.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Precies, dan ben je die tenminste ook kwijt.
[..]
Hoe kom je dan binnen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Zo vaak gehad en ze gooien altijd me sleutels weer door de brievenbus
Je bedoelt een lanyardquote:
gast, ik klap je neer met m'n honkbal knuppel, jeweet!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef nuget het volgende:
Lekker slim ben je dan, ik had ze gejat en een kopie gemaakt om dan later alsnog je huis leeg te halen
Als er geen adreslabel aan zit zal het nog meevallen, maar anders zit je wel in de piepzak totdat er een fatsoenlijk nieuw slot in de deur zit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:05 schreef immortalsean het volgende:
[..]
idd, was een keer dat ik al wat op had toen ik richting de stad ging, en vergat compleet m'n sleutels uit m'n fiets te halen, was aan het eind van de avond én m'n fiets kwijt én m'n huissleutels.
Sleutels in je deur laten zitten gebeurt meestal bij het naar binnen gaanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |