En rond welke tijd ga je meestal naar bed?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar woon je? Adres?
Dat werkt bestwel moeilijk als je gedronken hebt lijkt me.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor een cijferslot op je voordeur [ afbeelding ]
Goed dat je erbij zet dat je blaffen bedoelde.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:27 schreef Metalgek het volgende:
Tijd terug ook een keer gehad met met mijn sleutels, verstandig in Den Haag.
Gelukkig had ik toen een hond die goed tekeer ging (blaffen) en daardoor is er niet ingebroken.
Overkomt je geen 2e keer
Het is een vrije dag en het is laat gewordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Goed dat je erbij zet dat je blaffen bedoelde.
Ik dacht bij die zin daarvoor, dat je hond tekeer ging als in dat hij opeen als een malle ging hinneken.
Ja nee kijk hij deed het 2x, dus toen moest hij het wel een derde keer doen anders zoudie een ezel zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:11 schreef onlogisch het volgende:
* onlogisch mopelt iets over een ezel en een steen.
Mensen die met een keycord durven te lopen moeten er aan worden opgehangen. Wat een gedrocht is dat...quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik dacht bij die zin daarvoor, dat je hond tekeer ging als in dat hij opeen als een malle ging hinneken.
Precies. Jewoon je koppie er bij houden, en goed op je sleutelbos letten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:57 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Mensen die met een keycord durven te lopen moeten er aan worden opgehangen. Wat een gedrocht is dat...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:41 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft daar ook een handje van.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:17 schreef immortalsean het volgende:
dit was de derde nacht op rij waar ik ze naderhand opeens in de voordeur zag hangen toen ik 'm opende.
gelukkig woon ik niet in een achterbuurt en zijn ze nooit gestolen, maar toch!
En dan kan ze vervolgens niet meer naar binnen, omdat haar sleutels binnen liggen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:48 schreef dithje het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft daar ook een handje van.
Ik doe ze altijd maar netjes in haar brievenbus gooien.....(verkapte:kijk mij toch eens een brave burger zijn reactie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |