Ja en ook zo toepasselijk, want al die gristenhonden gaan het daar wel weer op gooien en zulks. Of mag je als grrrrrrrristen niet Fok!ken vandaag?quote:
naast hem regeertquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:49 schreef Empje het volgende:
Hm, is dat zo? Ik dacht toch echt dat hij stierf voor al 'onze' zonden. En dat als je hem in je leven toelaat je voor eeuwig bij hem op schoot mag zitten in de hemel![]()
Ik koos voor optie 2: gewoon doodgaan, klaar, niets.
Heb je last van ze dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef solyaris het volgende:
Klacht: mensen die denken dat Jezus voor hen stierf.
“God in de hemel, ik dank U voor die wonderbare tekst in de Bijbel, dat U de wereld liefhebt en dat U Uw eniggeboren Zoon gegeven hebt, opdat een ieder die in Hem gelooft niet verloren zal gaan, maar eeuwig leven zal hebben. God, ik geloof dat Uw Zoon voor mijn zonden gestorven is aan het kruis van Golgotha. Heer Jezus, wilt U NU in mijn hart komen wonen, mij reinigen van al mijn zonden en mijn ziel redden. Ik dank U, God, dat U mijn gebed verhoort in Jezus’ Naam. Amen."quote:
Is dit een poging tot bekering of wat wil je ermee zeggen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:58 schreef solyaris het volgende:
[..]
“God in de hemel, ik dank U voor die wonderbare tekst in de Bijbel, dat U de wereld liefhebt en dat U Uw eniggeboren Zoon gegeven hebt, opdat een ieder die in Hem gelooft niet verloren zal gaan, maar eeuwig leven zal hebben. God, ik geloof dat Uw Zoon voor mijn zonden gestorven is aan het kruis van Golgotha. Heer Jezus, wilt U NU in mijn hart komen wonen, mij reinigen van al mijn zonden en mijn ziel redden. Ik dank U, God, dat U mijn gebed verhoort in Jezus’ Naam. Amen."
David Maasbach
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:28 schreef DrowningMan het volgende:
wacht maar stelletje praatjesmakers, als jullie dood gaan piepen jullie wel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |