Die van TS is ...euhm... artistieker . Die in je filmpje respect maar het heeft een beetje een hoog "iedereen kan schilderen "gehalte zeg maar. TS verzint het zelfquote:
Gast kom met bewijzen voor je aantijgingen of kanker opquote:
Die andere dingen van hem zijn ook tof, met lippenstift Angelina Jolie schilderen enzoquote:
En met BBQ-saus een hertquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die andere dingen van hem zijn ook tof, met lippenstift Angelina Jolie schilderen enzo
Klopt ja, er was een artiest die ook emo.gif pannekoeken tekendequote:
Ik heb ook zeer zeker respect voor TS' paintquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:24 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Die van TS is ...euhm... artistieker . Die in je filmpje respect maar het heeft een beetje een hoog "iedereen kan schilderen "gehalte zeg maar. TS verzint het zelf
foto van je papa dr naast lijkt me wel een toffe toevoeging jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klopt ja, er was een artiest die ook emo.gif pannekoeken tekende
Ik wil je anders wel de bmp geven of een foto van mn vader laten zien!
Foto van vader graag anders geloof ik je ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klopt ja, er was een artiest die ook emo.gif pannekoeken tekende
Ik wil je anders wel de bmp geven of een foto van mn vader laten zien!
Ik vind het al lastig om een normale huidskleur te krijgen in paintquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:28 schreef Maisnon het volgende:
Bij die Mona Lisa napainten vind ik het echt knap hoe ie de kleuren bijna exact hetzelfde krijgt, das echt lastig, en die verhoudingen, hoe ie dat op het begin uitzet enzo,
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:31 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts is ons papmet bril en meer sik.
Erg toffe karikatuur van gemaakt danquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:31 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
En gaat papa je paint ook zien of doe je het lekker achter zijn rug om?quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:31 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Luilakquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:39 schreef Maisnon het volgende:
Haha ik ga em laten zien volgens mij kan ie wel er om lachen
Maar hij gaat morgen al vroeg weg op vakantie, dus dat wordt pas zondag
quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:31 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |