SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Dog kwam onlangs ook langs op Holland's Got Talent, en faalde enorm.
Foto's:
Voor alle 462 foto's zie: http://g-d-o-g.hyves.nl/fotos/
Klacht lijkt me inmiddels duidelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laatste aanwinst, grote opkomst voor G-Dog, je weet zelf.
[ Bericht 5% gewijzigd door FunkyHomosapien op 21-05-2009 03:00:53 ]'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:35 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Deeltje 2 alweer, stormloop
Gegevens:
Naam: Gwendolynn Koopman aka. "G-Dog"
Geslacht:
Leeftijd: 19
De eerste keer dat ik "G-Dog" zag was op hyves () , in eerste instantie dacht ik dat "G-Dog" niets meer is dan een 19 jarige jongen (dat last heeft van acne), die denkt dat hij een super gangsta negert is, en denkt ontzettend goed te kunnen rappen, MAAR het blijkt dus dat hij nauwelijks kan rappen, end spieks english wit a irritating axent, en het ergste van allemaal (zie spoiler)
quote omdat je keihard faalt met je plaatjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Dog kwam onlangs ook langs op Holland's Got Talent, en faalde enorm.
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor alle 462 foto's zie: http://g-d-o-g.hyves.nl/fotos/
Klacht lijkt me inmiddels duidelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laatste aanwinst, grote opkomst voor G-Dog, je weet zelf.
schijt aan die kanker plaatjes, ik ga de moeite niet doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
quote omdat je keihard faalt met je plaatjes
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
schijt aan die kanker plaatjes, ik ga de moeite niet doen.
inderdaad wel meesterlijk, wtf doet zo'n wijf ook met die veels te grote kleding. is geen porem, zo heb ik nog niemand er bij zien lopen in NLquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
haha, ik zit dat filmpje van de OP te kijken bij hollands got talent.
wilt ze vet gaan doen, zegt die henk jan "ja dag, ik blijf niet aan de gang!"
Ik hou het op onzijdig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het nu een manmens of een vrouwwezen?
Weet ook niet wat het isquote:Op donderdag 21 mei 2009 03:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Is het nu een manmens of een vrouwwezen?
G-dog heeft wel al 20 fans hoor!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 03:06 schreef FunkyHomosapien het volgende:die g-dog.hyves.nl is haar eigen fan-hyve
zelf aangemaakt natuurlijk.
![]()
Het houdt ook erg van rappers die beginnen met lil'quote:Op donderdag 21 mei 2009 04:04 schreef Maisnon het volgende:
Okay, 't zit dus zo, vader verliet hun op jonge leeftijd, moeder kon een tijd niet voor d'r zorgen zodat ze uit huis moest, en nu is ze terug maar die moeder terminaal ziek ofzo.
Dan ga je gekke dingen doen natuurlijkmaar volgens mij net doen alsof je Bow Wow bent als blank meisje niet de beste manier om er mee om te gaan
wel bonus creativiteitspunten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |