abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69249239
Een klacht. Als volgt.

Daags begeef ik mij door de Beneluxtunnel, waarbij ik keer op keer word geconfronteerd met automobilisten voor wie het het natuurkundig beginsel van een tunnel een bijkans onoverkomelijk begrip is. De situatie valt als volgt te schetsen. Bij het ingaan van de tunnel ontsteekt men de lichten en geniet men (meestal ongemerkt) van de zwaartekracht die het voertuig met extra kracht het eerste deel van de tunnel doet afleggen. Tot zover geen problemen.

Vervolgens gaat de tunnel echter weer omhoog, en op dit moment ontstaat de kortsluiting bij veel weggebruikers. Ik verbaas me over het feit dat het schijnbaar voor veel automobilisten verdomd lastig is om voldoende gas bij te geven zodat het voertuig op zijn minst met een constante snelheid de tunnel kan verlaten. Er lijkt geen dag voorbij te kunnen gaan dat ik niet achter een proletariër met een Peugeot zit die met een slakkengang van 80km/u de complete tunnel op houdt. Gevolg, mensen staan onnodig op de rem, er ontstaan files, half Nederland staat stil, en de economie draait nog steeds niet.

Klacht: Automobilisten die tunnels niet begrijpen.

Subklacht: Nog steeds Jan en Yolanthe in het nieuws.
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_69249435
Wat een tunnelvisie . . .
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_69249493
Remmen in een tunnel terwijl je omhoog gaat is ook wel weer een beetje onlogisch vind je niet?
pi_69249601
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:23 schreef Neleos het volgende:
Remmen in een tunnel terwijl je omhoog gaat is ook wel weer een beetje onlogisch vind je niet?
Mensen die de snelheid wel goed weten in te schatten moeten op de rem voor de kneuzen die het niet door hebben.

Er is overigens genoeg om je over te ergeren in het verkeer, maar dit onderwerp was ik hier nog niet tegen gekomen en moest 't toch echt even kwijt .
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_69249635
Allemaal aan de cruisecontrol!
opgelost
slotje
So we just called him Fred too
pi_69249676
Ik heb geen mening over deze klacht omdat ik geen auto rij en daarom niet weet of dit een terechte of een onterechte klacht is. Maar succes met je topic.
pi_69249705
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:31 schreef Siniti het volgende:
Ik heb geen mening over deze klacht omdat ik geen auto rij en daarom niet weet of dit een terechte of een onterechte klacht is. Maar succes met je topic.
Dank! Ik voorzie een slechte afloop .
pi_69250232
Mensen vinden tunnels blijkbaar eng.

Ik snap dat soort volk niet. Een tunnel is toch gewoon een weg met een dak erboven?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_69250256
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:33 schreef Noud_ het volgende:

[..]

Dank! Ik voorzie een slechte afloop .
Misschien kan je deze topic morgen weer kicken, dan zijn er meer mensen online die zich wellicht in jouw klacht kunnen vinden.
pi_69257083
Hulpkick!
Da gao nie nou!
pi_69262220
Nog een hulpkick. Ik vind dat dit topic een tweede kans verdient.
pi_69262278
Moeten haast wel bejaarden of het type "wereldverbeteraar" zijn.
pi_69262394
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Siniti het volgende:
Nog een hulpkick. Ik vind dat dit topic een tweede kans verdient.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:53:43 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69284596
Eens met de TS, mensen geven echt veel te weinig gas in de beneluxtunnel. Iedereen kruipt altijd met 70-80 omhoog daar Rij gewoon door met 100, zo moelijk is dat niet.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 22 mei 2009 @ 10:58:28 #15
240591 LockonStratos
Ever vigilant
pi_69284726
Ik boek hem altijd op de linkerbaan met 140 door tunnels
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:14:52 #16
154052 RobertVH
I am your father
pi_69285193
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:58 schreef LockonStratos het volgende:
Ik boek hem altijd op de linkerbaan met 140 door tunnels

140 rijden in de randstad; hoax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: