Om de samenhang met het andere topic compleet te maken heb ik ook hier de username van hyves gebruikt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:01 schreef Nobu het volgende:
Kan er misschien een waarschuwing in de TT, mijn hart sloeg een keer over bij het zien van de OP.
Sterker nog ik heb al aangegeven in dat topic wat ik van het (hem/haar) vind :quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef Demon_Hunter het volgende:
IK BEN VERLIEFT
Zolang hij/zij niet onder mijn slaapkamerraam zijn wannabe gangster zooi staat te schreeuwen zal het me een rotzorg zijn.quote:
Binnen gothic heb je meerdere stromingen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef Biels het volgende:
Zit ik zo een beetje door hyves te bladeren, kom ik opeens [ afbeelding ] tegen!
Dat is toch niet normaal. Waarom zou je in godsnaam je gezicht wit schilderen en vervolgens [ afbeelding ] weer een andere blije kleur? Wat bezielt die gothics dat ze zich niet even conformeren?
Goths en dance?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Binnen gothic heb je meerdere stromingen.
eerste foto is meer deathrock(rock zoals de term zegt) en de tweede meer cyber(meer dance gericht).
En dat heeft met dit topic te maken want?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Binnen gothic heb je meerdere stromingen.
eerste foto is meer deathrock(rock zoals de term zegt) en de tweede meer cyber(meer dance gericht).
ook heel breed. van synthpop tot electro tot EBM en industrial.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Goths en dance?Aan wat voor feesten/DJ's moet ik dan denken?
Het blijft er niet uitzienquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:18 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
ook heel breed. van synthpop tot electro tot EBM en industrial.
tja jij vraagt je af waarom de ene zich wit sminkt en de ander kleurtjes gebruikt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:18 schreef Biels het volgende:
[..]
En dat heeft met dit topic te maken want?
ja dat is wel bizar heeft wel watquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik vind dat witte tiepje er wel gaaf uitzien..
Nee, ik vraag me af waarom ze zich niet conformeren.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:20 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
tja jij vraagt je af waarom de ene zich wit sminkt en de ander kleurtjes gebruikt.
omdat mainstream saai is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, ik vraag me af waarom ze zich niet conformeren.
Jij vind het dus tof om hetzelfde te zijn/er hetzelfde uit te zien als iedereen op straat?quote:
Dus jij hebt ook geen enkele kritiek op de gemiddelde wigger?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Jij vind het dus tof om hetzelfde te zijn/er hetzelfde uit te zien als iedereen op straat?
Dat bedoel ik er dus mee dat mainstream saai is. Laat mensen lekker hun eigen ding doen. Veel interessanter.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Jij vind het dus tof om hetzelfde te zijn/er hetzelfde uit te zien als iedereen op straat?
Dat bedoel ik er dus mee dat mainstream saai is. Laat mensen lekker hun eigen ding doen. Veel interessanter.
Ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik vind dat witte tiepje er wel gaaf uitzien..
Het is niet mijn ding maar als ze zich er prettig bij voelen. Why not.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook geen enkele kritiek op de gemiddelde wigger?
Dat is nou juist het triestequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:32 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal niet als 'vrijheidstrijders'. Het zijn gewoon mensen die niet 'gewoontjes/doorsnee' willen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat is nou juist het trieste
Ze zijn helemaal niet uniekZe gaan lekker naar zo'n club met zijn allen uniek zijn, allemaal hetzelfde.
Je brengt het alsof dit een soort vrijheidsstrijders zijn maar ze conformeren alleen aan een andere groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |