En dat voor iemand die van nature is geneigd om andere te pleasen. Het is goed dat je je grenzen stelt, maar moet je dat nou uitgerekend bij mij doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:41 schreef DR34M3R het volgende:
Geloof maar niet dat ik dat anders was komen brengen hoor.
Ik kom net van buiten, het is nog best frisjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:44 schreef DR34M3R het volgende:
Het wordt mooi weer vandaag! Lekker warm, en het onweer die ze voor vanmiddag voorspellen wil vast wel wachten tot vanavond
Lekker naar buiten dus straks
gudmeujning!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik voel me helemaal nog niet uitgeslapen, terwijl ik toch al een uur wakker ben. Ik voel me heerlijk lui
Ja. Zeker zolang ik zonder auto zit. Weet je wel hoe ver dat fietsen is?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat voor iemand die van nature is geneigd om andere te pleasen. Het is goed dat je je grenzen stelt, maar moet je dat nou uitgerekend bij mij doen?
Het is ook nog vroeg, en ik moet hier binnen ook nog van alles doen voor ik mag gaan van mezelf. Dus dat geeft niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten, het is nog best frisjes
*rekt zich nog eens uit*quote:
Ik zal het ontbijt voor de kids eens gaan maken.. Die zijn intussen al ruim 2 uur opquote:
Weet je hoe goed dat is voor je conditie/lijn/ontspanning? En je doet er een ander nog een plezier mee ook!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:49 schreef DR34M3R het volgende:
Ja. Zeker zolang ik zonder auto zit. Weet je wel hoe ver dat fietsen is?
Ik ga er vanuit dat ik wel een streepje voor op ten opzichte van de meerderheid van de 6 miljard wereldbewoners.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:49 schreef DR34M3R het volgende:
En pleasen doe ik tot op zekere hoogte. Bij de ene is dat wat hoger dan bij de ander
2 Uur? Lieve God...quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:51 schreef DR34M3R het volgende:
Ik zal het ontbijt voor de kids eens gaan maken.. Die zijn intussen al ruim 2 uur op![]()
Hey daar Howl!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Lekker weer en een lekker lang weekend.
Mee eens. Maar je mist net de overtuigingskracht om me toch op de fiets te doen stappen nuquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Weet je hoe goed dat is voor je conditie/lijn/ontspanning? En je doet er een ander nog een plezier mee ook!
[..]
Ook hier heb je tot op zekere hoogte gelijk. Maar dat wil niet zeggen dat dat ene streepje voldoende isquote:Ik ga er vanuit dat ik wel een streepje voor op ten opzichte van de meerderheid van de 6 miljard wereldbewoners.
Hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:00 schreef Howl het volgende:
[..]
Hoi MNR! Ga je vandaag ook naar A'dam ?
Nee, je bent een lieverd. Ze zeggen het van mij, maar jij bent nog vele malen erger hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef MNR het volgende:
(En de reden dat ik dat vraag is omdat ik weet hoe het voelt om je onbegrepen te voelen en ik me daarin hem verplaats. Ik ben gewoon een softie).
Mogguh!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef Howl het volgende:
GoeieMorgen
Lekker weer en een lekker lang weekend.
Goedemorgen! Blij te horen dat je je weer wat beter voeltquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
De ziekigheid is gelukkig een klein beetje weg!Heb er wel tig uur slaap voor nodig gehad
Ik weet niet of ik de rest ook ga tegenkomen. Maar ik heb er wel zin in.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:00 schreef MNR het volgende:
Haha
Nee, vandaag al afgesproken
Jij wel zo te horen. Veel plezier en doe de rest de groeten
Heb je er zin in?
Praat jij voor jezelf dan ook recht wat krom is? Nee toch...quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:58 schreef MNR het volgende:
(En de reden dat ik dat vraag is omdat ik weet hoe het voelt om je onbegrepen te voelen en ik me daarin hem verplaats. Ik ben gewoon een softie).
Ik zag het.... moest gelijk aan jou denkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:07 schreef DR34M3R het volgende:
Beschonken automobilist rijdt huis binnen
Wow... die kan het beter dan ik!
die mag nooit meer rijden!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:07 schreef DR34M3R het volgende:
Beschonken automobilist rijdt huis binnen
Wow... die kan het beter dan ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |