wat zoek je?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet zaterdag met de auto aan de slag maar kan iets niet vinden wat ik nodig heb
Nee een voet om jou te schoppen, maar die heb ik alquote:
Welk type bougies voor een D15Z6, en hoe koud aangezien er het een en ander aan gedaan is.quote:
Ja, tis echt super gehorig hier. Ik hoor mijn naaste buurman wel eens pingelen op zijn gitaar en vanuit mijn bed kan ik horen wanneer de andere buren de wc gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee een voet om jou te schoppen, maar die heb ik al
[..]
Ja gek is dat he. Terwijl die gozer niks veranderd, alleen de situatie. Slecht eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha, ieder zijn ding.
Ah okee, nee, als je zijn vriendin echt niet mag is het altijd een stuk erger!![]()
Oh, Bataviastad. Dat was zo niet mijn ding. Heel soms zit er nog wel eens wat leuks tussen. Maar verder... Sowieso kan ik bijna nooit wat vinden in Outlet-stores.
quote:
Oh balen! De naaste buren hier zijn gelukkig ook studenten. Die klagen toch niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, tis echt super gehorig hier. Ik hoor mijn naaste buurman wel eens pingelen op zijn gitaar en vanuit mijn bed kan ik horen wanneer de andere buren de wc gebruiken.
En de sex danquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, tis echt super gehorig hier. Ik hoor mijn naaste buurman wel eens pingelen op zijn gitaar en vanuit mijn bed kan ik horen wanneer de andere buren de wc gebruiken.
Haha. Heel slecht van ons.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:05 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ja gek is dat he. Terwijl die gozer niks veranderd, alleen de situatie. Slecht eigenlijk![]()
Als ie single was, wist ik het wel![]()
En ik houd er ook niet zo van, zal ook wel weer tyfus druk zijn, maar zij heeft het niet zo breed en vroeg of ik mee wilde, zodat ze vervoer heeft. En ach, misschien kom ik nog een leuk topje, of jurkje tegen![]()
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Geil toch, kan je meedoenquote:
Mijn buren heb ik nooit echt gehoord, en sex heb ik voorlopig niet meer, dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:
Moet ik echt kiezen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had je liever een slag met de moker dan, ofmag ook
daar ken ik je ook niet mee helpenquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee een voet om jou te schoppen, maar die heb ik al
[..]
Welk type bougies voor een D15Z6, en hoe koud aangezien er het een en ander aan gedaan is.
slaap lekkerquote:
Doe ze de groetjes daar!quote:
Heheheh okequote:Op donderdag 21 mei 2009 02:07 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn buren heb ik nooit echt gehoord, en sex heb ik voorlopig niet meer, dus daar maak ik me geen zorgen om.
quote:
Tut tutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tut tut![]()
![]()
![]()
Jij zou een tijd geleden al gaan slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Ja ok maar ik heb een excuusquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij zou een tijd geleden al gaan slapen.
Wat dan?quote:
Oke, leef je uit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik nog wat dingen moet opzoeken
Ga vliegen, dus als ik kan slapen in het vliegtuig is het mooi meegenomen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:01 schreef kingmob het volgende:
*adem in, adem uit*
* kingmob ziet een werkconflict aankomen en moet even tot 10 tellen voordat hij reageert
En mogguh halfbearad, die slaap overvalt je straks nog wel
Ook last van een standaard bio ritme? is toch gewoon donderdag was om 6uur klaar wakerquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:12 schreef djayzz het volgende:
zo vroeg opstaan op je vrije dag is niet leuk
Ik begrijp 't al. Dat wordt zelf ontbijt maken... *zucht*quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik voel me helemaal nog niet uitgeslapen, terwijl ik toch al een uur wakker ben. Ik voel me heerlijk lui
Dat is mooi ik nog nietquote:
Geloof maar niet dat ik dat anders was komen brengen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begrijp 't al. Dat wordt zelf ontbijt maken... *zucht*
Goeiemorgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik voel me helemaal nog niet uitgeslapen, terwijl ik toch al een uur wakker ben. Ik voel me heerlijk lui
Goedemorgen MNRquote:
Hehehequote:Op donderdag 21 mei 2009 08:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goedemorgen MNR
Krezip op Q
I know how you feeeeeel right now
losing dreams you've come to care about
I know what you neeeeeed right now
you need to come on home so I can hold you tight![]()
![]()
En dat voor iemand die van nature is geneigd om andere te pleasen. Het is goed dat je je grenzen stelt, maar moet je dat nou uitgerekend bij mij doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:41 schreef DR34M3R het volgende:
Geloof maar niet dat ik dat anders was komen brengen hoor.
Ik kom net van buiten, het is nog best frisjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 08:44 schreef DR34M3R het volgende:
Het wordt mooi weer vandaag! Lekker warm, en het onweer die ze voor vanmiddag voorspellen wil vast wel wachten tot vanavond
Lekker naar buiten dus straks
gudmeujning!quote:Op donderdag 21 mei 2009 08:39 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |