moeten ze wel het geld opnemen... anders boeken ze het zo weer terugquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Net nieuws gehoord , een stel in zeeland had lening aan gevraagd 10duizend euro , bank maakte 10miljoen over , zijn hem gelijk gepeerd
Ik heb straks ook zoiets gehoord. Alleen was het volgens mij Nieuw-Zeeland en 4 miljoen. Maar ik was niet echt aan het luisteren moet ik eerlijk toegeven, dus ik kan het ook verkeerd opgepikt hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Net nieuws gehoord , een stel in zeeland had lening aan gevraagd 10duizend euro , bank maakte 10miljoen over , zijn hem gelijk gepeerd
Ik zal wel gewoon moeten werkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb straks ook zoiets gehoord. Alleen was het volgens mij Nieuw-Zeeland en 4 miljoen. Maar ik was niet echt aan het luisteren moet ik eerlijk toegeven, dus ik kan het ook verkeerd opgepikt hebben.
Doet me een beetje denken aan
Zoiets spreekt altijd tot de verbeelding.. alles achter je laten en helemaal opnieuw beginnen
Hahaha, daar is toch ook niets mis mee? Ik zou gek worden als ik hele dagen thuis moest zitten hoor. Heb het 1 jaar geprobeerd, toen de oudste geboren is. Ik sprong een gat in de lucht toen mijn ex zijn ontslag kreegquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zal wel gewoon moeten werken
Jullie gaan toch pas over een paar uur ,kan nog van alles veranderenquote:
Ja!quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker kut weer!
Ik ga met vriendenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jullie gaan toch pas over een paar uur ,kan nog van alles veranderen
Heb daar ooit een verhaaltje over geschrevenquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, daar is toch ook niets mis mee? Ik zou gek worden als ik hele dagen thuis moest zitten hoor. Heb het 1 jaar geprobeerd, toen de oudste geboren is. Ik sprong een gat in de lucht toen mijn ex zijn ontslag kreeg
whehehe.. op mijn blog staat er ook vast nog wel ergens iets over, over die wens..quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb daar ooit een verhaaltje over geschreven
en nu ga ik weer iets doen
edit - verkeerde bericht gequote, ik bedoelde die met Acda en de Munnick erin
Lekker in het natte 'gras'.quote:
Goedemorgenquote:
Ik nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Goedemorgenben al dik 4uur op
Ik heb dan ook een heel raar bio ritmequote:
Haha oke. Als ik kan uitslapen, dan doe ik hetquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een heel raar bio ritme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |