Ah, ok. Je bedoelt te zeggen dat je uit Joey's relaas opmaakt dat hij het niet als bedriegen ziet, omdat zijn vriendin niets vermoedt..quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef in mijn post mijn waarneming weer, niet mijn mening.
Ja, ik ook. Des te meer omdat ik ook weet hoe dat voelt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het in jouw ogen geen bedriegen als de ander denkt dat je trouw bent, terwijl je dat dus helemaal niet bent?
Blijkbaar beleef je je relatie dan toch allebei heel anders. waarbij ik niet wil zeggen dat je dan niet allebei gelukkig kunt zijn in je relatie onder die omstandigheden. De illusie voor de ander in stand houden..
Maar ik houd mijn hart vast voor het moment dat ze wel wat gaat vermoeden..
Hehe. Pechvogelquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws ben zelf nooit veder dan 140 gekomen
Nee, dat niet. Je krijgt vanzelf bericht als je mag komen kijken om aan te geven of je het wil hebben of niet. Ik hoop echt van welquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow wat goed, dan mag je vast gaan kijken?
Ja, er zit lekker schot in de zaak opeensquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! Dat gaat in rap tempo de goede kant op dan
Ik hang nog altijd op honderdzoveel steeds.. Maar ik ga morgen kijken naar een koophuisje.. De prijzen zijn gedaald hier, mijn loon gestegen..
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej heej... nog steeds meet mee vandaag?
Hij geeft meerdere keren aan dat hij ontzettend tevreden is met zijn huidige vriendin. Het afbreken van die relatie, puur om met een ander iets op te bouwen kan wederom net zo goed te maken hebben met het beeld van wat een relatie nou precies inhoudt. Schijnbaar past het niet in zijn huidige beeld dat hij met meerdere mensen een relatie kan hebben. (het wordt nu wat giswerk)quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:38 schreef MNR het volgende:
Wat je als eerste zegt, zou heel goed kunnen. Ik blijf hangen op de laatste alinea uit de OP waarin hij schrijft dat hij die behoefte heeft om iedere keer een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen. Dat lijkt me zo verwarrend. Dat brengt uiteindelijk geen geluk. Daarom vroeg ik hem ook of hij daar iets aan zou willen veranderen.
Dat is exact wat ik nu ook probeer te doen. De neiging is om hem te veroordelen op zijn gedrag, maar dat is allemaal afgemeten aan de standaard die maatschappelijk is geaccepteerd.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef DR34M3R het volgende:
Er zitten er twee hier op de bank te schateren om het tekenfilmpje dat ze zitten te kijken.
neen hoor.... heb al op verschillende sites gekeken en komen geen buienquote:
Zo ongeveer, zoals ik het begrijp ziet hij het pas al bedriegen als zij iets vermoedt en hij het vervolgens ontkent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:39 schreef DR34M3R het volgende:
Ah, ok. Je bedoelt te zeggen dat je uit Joey's relaas opmaakt dat hij het niet als bedriegen ziet, omdat zijn vriendin niets vermoedt..
Dat stukje blijft toch een vreemde kronkel hoor. Sorry.
Owja, ik zit natuurlijk in een andere tijdzonequote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen hoor.... heb al op verschillende sites gekeken en komen geen buien
Pechvogel valt nog wel mee , heb uit eindelijk een huisje kunnen kopen een bouwval wel is waarquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Pechvogel
[..]
Nee, dat niet. Je krijgt vanzelf bericht als je mag komen kijken om aan te geven of je het wil hebben of niet. Ik hoop echt van wel
[..]
Ja, er zit lekker schot in de zaak opeens
Ow leuk! Ja prijzen zijn lekker gedaald. Veel plezier alvast. Ben benieuwd
Weet je hoe lang ik naar bouwvallen gezocht heb om het weer op te bouwen.. Helaas te weinig echte bouwvallen te vinden..quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Pechvogel valt nog wel mee , heb uit eindelijk een huisje kunnen kopen een bouwval wel is waar
er bestaan dingen als knmi.nl, weeronline.nl, buienradar.nl en vooral op die laatste kan je dus letterlijk regenbuien zien.... er staan geen buien op de radarquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Owja, ik zit natuurlijk in een andere tijdzone(brabant)
Ah zo. Ja zo kun je er ook naar kijken iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij geeft meerdere keren aan dat hij ontzettend tevreden is met zijn huidige vriendin. Het afbreken van die relatie, puur om met een ander iets op te bouwen kan wederom net zo goed te maken hebben met het beeld van wat een relatie nou precies inhoudt. Schijnbaar past het niet in zijn huidige beeld dat hij met meerdere mensen een relatie kan hebben. (het wordt nu wat giswerk)
[..]
Dat is exact wat ik nu ook probeer te doen. De neiging is om hem te veroordelen op zijn gedrag, maar dat is allemaal afgemeten aan de standaard die maatschappelijk is geaccepteerd.
Aha!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Pechvogel valt nog wel mee , heb uit eindelijk een huisje kunnen kopen een bouwval wel is waar
Ow ja! Jij bent ook net verhuisd he? Dat is waar ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet je hoe lang ik naar bouwvallen gezocht heb om het weer op te bouwen.. Helaas te weinig echte bouwvallen te vinden..
neeeeeeeeee, nog lange niet! nu maar nieuwbouw gekocht, maar dat duurt nog een jaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow ja! Jij bent ook net verhuisd he? Dat is waar ook.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neeeeeeeeee, nog lange niet! nu maar nieuwbouw gekocht, maar dat duurt nog een jaarWhoooh, maar zooooo moooi en groot dat het gaat worden
Heb je die ervaring nodig dan om jezelf in een ander te verplaatsen? Het is meer een kwestie van het loslaten van je eigen referentiekader en aan de ander vragen hoe die het ziet, in plaats van het plaatje in te kleuren aan de hand van je eigen normen en waarden.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:51 schreef MNR het volgende:
Ik kan me daarin niet verplaatsen omdat ik dat zelf nooit zo ervaren heb.
Ik kan het niet goed begrijpen wanneer iemand me ooit heeft uitgelegd hoe diegene het ervaart en/of ziet. Als ik het niet kan begrijpen, kan ik het referentiekader wel loslaten, maar dat heeft weinig zin. Het waarom is voor mij vaak belangrijk. Ik wil er graag iets bij voelenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die ervaring nodig dan om jezelf in een ander te verplaatsen? Het is meer een kwestie van het loslaten van je eigen referentiekader en aan de ander vragen hoe die het ziet, in plaats van het plaatje in te kleuren aan de hand van je eigen normen en waarden.
haha, nee hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even tussen door iets anders heb net auto opgeruimd vond nog van die Ah voetbal plaatjes iemand interese
vond ook een pakje wiki tussen stoel en achter wand , hoe die dat voor me kaar gekregen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |