Flex man, lekker jonko's smoken!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef Ordinair het volgende:
Morgen de hele dag chillen met vrienden!
Eentje waarbij je ook mensen spreekt, je weet wel, buiten?quote:
Picsquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Mogen jullie dan weer gezellig aan Liiszle's tieten voelen?
Buiten M`n Netwerk? Teamspeak...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Eentje waarbij je ook mensen spreekt, je weet wel, buiten?
Ja zoiets, serieus: Als je jezelf verveeld op een vrije dag, waarop het wss lekker weer word, ben je totaal kansloos. Ga wat doen met je maten ofzo, iedereen is vrijquote:
Dat dus. Sommige mensen raken in paniek als ze een keer een dagje vrij KRIJGEN.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:17 schreef LasTeR het volgende:
Want buiten werk/school heb je geen leven?
Het leven van een admin is zwaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik ooit eens tijd had om me te vervelen.
Nee, naar de dichtstbijzijnde parkeerplaats.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat moet ik me bij een PUB meet voorstellen? Een middagje naar de speeltuin ofzo?
whehe die dikzak is vast gezellig inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
Mogen jullie dan weer gezellig aan Liiszle's tieten voelen?
Omg jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:50 schreef kikoooooo het volgende:
Zelfs je registratiedatum op fok is kansloos. Wat een lowlife ben jij zeg, triester kan bijna niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |