Weet ik veelquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
Slowen en schuren is niet hetzelfde jongeheer.
Je kan best gelijk hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Volgens mij is schuren -met je geslachtsdeel langs de reet van je vrouwelijke danspartner schuren, vandaar het woord- toch net even wat anders dan slowen, -het als een tiener omarmen van je vrouwelijke medemens en een beetje van links naar rechts waggelen.-
Of zie ik dat verkeerd?
Ach, het is in hedendaagse tijd algemeen geaccepteerd dat jezelf voortbewegen op het zoveelste bonk bonk bonk nummer als dansen gezien wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef servus_universitas het volgende:
Sinds wanneer valt dat heen en weer gehuppel op dance, trance en R&B onder dansen?
Dansen is vaak zo geforceerd om iemand proberen te versieren. Als je die hijgerige mannetjes dan om die meiden heen ziet kronkelen.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Het valt mij op dat ik niet de enige ben die dansen niet zo ziet zitten. Dit doet mij goed
[..]
Dat vind ik ook, en is ook nog eens veel leuker. Helaas ben ik een van de weinige mensen die níét danst en wil mijn vriendengroep altijd ergens naartoe waar een dansvloer isquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dansen is vaak zo geforceerd om iemand proberen te versieren. Als je die hijgerige mannetjes dan om die meiden heen ziet kronkelen.....
Kan je beter gezellige ouwehoeren
Ah, jij bent er zo eentje die het liefst als iemand met epilepsie op een 'lekker ruig' hardcore nummertje staat te bonken en dat dan dansen noemt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
Mensen zonder gevoel voor ritme in hun lijf.
Mensen die nooit uitgaan/alleen af en toe een biertje drinken in een kroeg.quote:
Nerds.quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:58 schreef Mriya het volgende:
Dansen.
Uitgaan.![]()
Meisjes versieren.
Muziek in uitgaans-gelegenheden.
Check jou uit het niets conclusies trekkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo eentje die het liefst als iemand met epilepsie op een 'lekker ruig' hardcore nummertje staat te bonken en dat dan dansen noemt?
Doe jij natuurlijk nooit hequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef Rasher het volgende:
[..]
Check jou uit het niets conclusies trekken
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
presentquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Rasher het volgende:
Waar trek ik een ongeldige conclusie? Er zijn immers mensen die een slecht ritme gevoel hebben.quote:
Je weet best dat je de mensen die niet van dansen houden bedoelde. Hoe kom jij erbij dat deze personen geen gevoel voor ritme hebben dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:54 schreef Rasher het volgende:
[..]
Waar trek ik een ongeldige conclusie? Er zijn immers mensen die een slecht ritme gevoel hebben.
Écht dansen. Maar dat kunnen niet veel mensen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
wikwakka-topic!.
Dansen is overigens voor echte mannen.
Stijldansenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Écht dansen. Maar dat kunnen niet veel mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |