Mja.. hij's wel een jaartje jonger hč...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, dan ben ik duurder uit, maar wel minder km's..
Ik betaal 3045, prijs is eigenlijk 3250 - 500 (inruil) + 295 (kosten rijklaar) met 83k op de teller
En een Mitsu en minder km'squote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. hij's wel een jaartje jonger hč...
Ik heb ook 50rppquote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb 50reactiespp. Moet er dus nog 1,5 oid.
Ja, Mitsu rócks!quote:
Ik eindig altijd op bladzijde 7, zit nu op 5quote:
Ik ook. Maar dan nog is het 1,5 pagina.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik eindig altijd op bladzijde 7, zit nu op 5
Druk bij de garagequote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nissan nog meer. Ook japanner.
Maar hey.. pas donderdag afgeleverd? WTF?
quote:Beste Sjowhan82,
Je video met de naam 'Rihanna - Shut Up And Drive (live @ Dancex 25-08)' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of is gelicentieerd door UMG.
Je hoeft geen actie te ondernemen. Als je echter geļnteresseerd bent in het effect hiervan op je video, ga je naar het gedeelte 'Inhoud-id-overeenkomsten' van je account voor meer informatie.
Weer aloleen thuis en aan het bier?quote:
Ja maar ja maar.. je wilt toch het liefste zo snel mogelijk in de auto rijden neem ik aan?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Druk bij de garage
Ach, zo''n haast had het ook niet, heb nog een maand APK!
Die heb ik ook gehad:quote:
Nouja, toen ik een proefit maakte was er nog wel wat mis (benzinklepje wilde niet open bijvoorbeeldquote:Op zondag 31 mei 2009 00:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. je wilt toch het liefste zo snel mogelijk in de auto rijden neem ik aan?
Het is fucking een half jaar (of zelfs meer) geleden. Komen ze nu pas aan dat het wellicht gelicentieerd is.quote:
Nissan rockt nietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nissan nog meer. Ook japanner.
Maar hey.. pas donderdag afgeleverd? WTF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |