== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Ernst ...Ernst...youtube materiaal? Zo goed kan hij toch niet zijn....quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:27 schreef Cuegirllie het volgende:
ik durf wel!!!
Maar wou niet nog meer gaan spammen met Ernst
Is er wat mien jong? De hele tijd dezelfde smiliequote:
quote:
Dat zou best een kunnen......quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we zo doorgaan zijn we bij deeltje 200 voor 1 juni
Het schiet hier idd neit echt op.. ondanks dat er veel gezwaait wordtquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we zo doorgaan zijn we bij deeltje 200 voor 1 juni
Zou wel stijl zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat zou best een kunnen......
Misschien moeten we dat maar proberen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het schiet hier idd neit echt op.. ondanks dat er veel gezwaait wordt
quote:
Jah hier wel he!!quote:
binnekort niet meer of is het een beginnende verkoudheid?quote:
Denk dat ik er morgen of overmorgen grotendeels af benquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
binnekort niet meer of is het een beginnende verkoudheid?
Mijn vriendin, dus ik indirectquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wie raakt er nou verkouden bij dit weer....
juist! door de schommelingen, hebben veel mensen daar last vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wie raakt er nou verkouden bij dit weer....
Ja het is wat, van 18 naar 24 naar 16quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
juist! door de schommelingen, hebben veel mensen daar last van
regen, wind, zon, windstilte dat soort dingen schatquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja het is wat, van 18 naar 24 naar 16
We zijn verdomme toch niet van suiker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
regen, wind, zon, windstilte dat soort dingen schat
Normaal gesproken nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
We zijn verdomme toch niet van suiker!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen maar ff LOTR 2 kijken lekker slapen
klopt, maar onze tere lijfjes kunnen daar niet tegen .. altijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
We zijn verdomme toch niet van suiker!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Blawh het volgende:
Ooow, Cue is Renate. Ik begreep de TT al niet.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
aangenaam..
ja ik schrok ook al van mijn naam in de TT, normaal zou ik tegen zijn!
Was je trouwens te snel met registreren dat je de T vergeten bent? Of is dit gewoon...een heel aparte nickname?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
aangenaam..
Insgelijks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]![]()
aangenaam..
het is geen aparte nickquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Was je trouwens te snel met registreren dat je de T vergeten bent? Of is dit gewoon...een heel aparte nickname?
Probeerde mijn naam altijd losgekoppeld te houden van fok.. maar hij is hier al zo vaak genoemdquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Insgelijks.
Maar wat is er hier abnormaal? Aangezien je niet tegen lijkt te zijn.
Alleen een voornaam maakt toch niet uit?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Probeerde mijn naam altijd losgekoppeld te houden van fok.. maar hij is hier al zo vaak genoemd
vanaf 200 mag dat niet meer!
Lijkt mij ook niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alleen een voornaam maakt toch niet uit?
Het valt idd ngo wel mee..quote:
Euh, nou zoals het er nu uit ziet niet neequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
oke een vraag.. wel een diepzinnige:
Als jij dood gaat, laat jij dan iets van waarde achter?
en nee, ik doel niet op geld
Onderdelen van mijn lichaam die mensen mogen gebruikenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
oke een vraag.. wel een diepzinnige:
Als jij dood gaat, laat jij dan iets van waarde achter?
en nee, ik doel niet op geld
ook een mooie gedachtequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onderdelen van mijn lichaam die mensen mogen gebruiken
Oja, dat is ook gaafquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ook een mooie gedachteheb ik trouwens ook
![]()
iemand anders zei: een toffe herinnering
Mhoa, zelf heb ik niet het gevoel dat ik een enorm gat achterlaat ofzo, persoonlijk kan me dat ook weinig boeien dan ben ik er toch al niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb je wel een idee wat je achter zou willen laten?
Ik hoef niks achter te laten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mhoa, zelf heb ik niet het gevoel dat ik een enorm gat achterlaat ofzo, persoonlijk kan me dat ook weinig boeien dan ben ik er toch al niet meer.
Jij?
You just can't handle mequote:
Ik heb al gevraagd of ie een foto wil sturen, maar hij is bangquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wanneer gaan jullie elkaar eens meeten? dat lijkt me toch wel interessant om te zien
Ja dat komt door dat euh... "direct approach" methode van je he.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al gevraagd of ie een foto wil sturen, maar hij is bang
BIER?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef ACT-F het volgende:
Stelletje nachtbrakers, ik ga nog een biertje scoren
Je wou meteen een foto van mijn...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb al gevraagd of ie een foto wil sturen, maar hij is bang
Hoe weet je dat allemaalquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja dat komt door dat euh... "direct approach" methode van je he.
Maar als je het wil weten skippy, ze heeft wel een groot bed hoor..dus als je je best doet allemaal voor jou
Maar ze is wel leuk hoor, eigenlijk zou je dat niet moeten zeggenquote:
Leuke slet danquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar ze is wel leuk hoor, eigenlijk zou je dat niet moeten zeggen
dauwpopquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Komen er morgen nog Tukkers richting Nijverdal (Hellendoorn) voor Dauwpop?
Rulertjequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
jow
tent is zo'n beetje klaar![]()
morgen barbecue en dan naar de hoeve
[..]
dauwpop![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een stilte zeg..is iedereen naar Dauwpop zomerfeesten hoeve ofzo?
om wat te doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
hallooo
Zometeen balletje trappen, dit zijn toch geen tijdstippen om dit te doen
Staat de tent in Haaksbergen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga vandaag alles behalve werken/uitsloven doen
alleen een keer heen en weer fietsen naar haaksbergen
nee, maar ik heb barbecue in haaksbergenquote:
Vervelendquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, maar ik heb barbecue in haaksbergen
quote:
best welquote:
tjah, dat kon nog wel eens krap wordenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:52 schreef Mdrop het volgende:
Hellp...moet over 15 minuten klaar zijn en moet nog douchen en alles. Pleuris service dienst
.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Werken op hemelvaartsdag
Maar ik krijg wel 150%
Dan ga ik het toch eens navragenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Omdat jouw baas zich niet aan de wet houdt?
Ja idd, ik ga het niet eens proberen, als ik over een uur op de plaats van bestemming ben lijkt me meer dan voldoende, BBQ pas om 2 uurquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat kon nog wel eens krap worden
Dat wist ik al lang van vrienden die ooit bij de mac gewerkt hebben. Van hun weet ik ook dat je altijd de augurk van de burgers moet afhalen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fuck it.. Ik lees nu de Horeca CAO eens door, en er klopt echt helemaal niks van bij de McD
Scheen een massale vechtpartij te zijn uitgebroken. Combinatie van mensen die vroeg opstaan + drank + vermoeidheidquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij weer!![]()
Maar wat is er precies loos?
Vertel Vertel Vertelquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fuck it.. Ik lees nu de Horeca CAO eens door, en er klopt echt helemaal niks van bij de McD
Kreeg vandaag gewoon 150%quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Vertel Vertel Vertel
Ik ben er inmiddels ook wel achter gekomen hoor![]()
We krijgen op feestdagen geen 150% meer, maar dat komt vanwege de nieuwe Horeca CAO
MIsschien omdat ik onder McDonalds Nederland val, en jij niet?quote:
Denk dat jullie daarom geen 150% krijgen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Holten, oldenzaal etc valt onder een franchise idd. Netzoals hier in Almelo
mijn reis ging van amsterdam centraal naar enschede . ben net voorbij apeldoorn nuquote:
Ah zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
mijn reis ging van amsterdam centraal naar enschede . ben net voorbij apeldoorn nu
zijn met een stel fokkers op het vondelpark gaan hangen. Minder dan verwacht was maar was wel gezellig tot een uur of 8. Toen waren er tweemakke lammetjes bij en daar kan ik niet tegen. Dus ron 10 naar huisg gegean en natuurlijkdie 2 grappige jongens tegen gekomen en die lieve conducteurquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah zo.
Je komt van Amsterdam dus![]()
Wat was daar te beleven?
Zeg nou maar gewoon dat je op de singles meet bent geweest...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zijn met een stel fokkers op het vondelpark gaan hangen. Minder dan verwacht was maar was wel gezellig tot een uur of 8. Toen waren er tweemakke lammetjes bij en daar kan ik niet tegen. Dus ron 10 naar huisg gegean en natuurlijkdie 2 grappige jongens tegen gekomen en die lieve conducteur
Slapen, há...dat doe je maar als je 60 bentquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:40 schreef Bob-B het volgende:
Zijn ze ook wel...maar ook die moeten eens slapen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Slapen, há...dat doe je maar als je 60 dood bent
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:
Beetje jammer dit...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een ongelooflijke kanker "muziek"
Excuse me for my language
Jij kan hier met gemak een uur naar luisteren zonder dat je helemaal opgefokt wordt?quote:
was ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je op de singles meet bent geweest...
Omgquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Morgen
Heb vannacht toch wat raars meegemaakt
Ik fietste om een uur of 3 in Losser, nadat ik m'n vriendin thuis had gebracht, komt er ineens een politieauto naast me rijden, raampje gaat open, en hij vraagt of ik even wil stoppen. Ik helemaal verbaasd, want volgens mij heb ik niks verkeerds gedaan, en ik heb licht op de fietsIk stoppen, hij komt naar me toe lopen, of ik me even wil legitimeren. Dus ik (student Bestuurskunde, jeweets
) vraag aan die man wat de reden daarvoor is. Zegt hij dat ze iemand zoeken
Dus ik m'n ID pakken, hij bekijkt 'm en zegt dat er niks aan de hand is en dat ik door mag fietsen.
Ik fiets verder en ben vlak voor Glanerbrug als er nóg een politieauto naast me komt rijden, wéér agenten met de vraag of ze m'n ID mogen zien omdat ze iemand zoeken. Vraagt die man iets later aan mij of ik gedronken heb, waarop mijn antwoord was "Als ik nu blaas, en het blijkt allemaal in orde, breng je me dan thuis?"
Wij lachen, hoefde niet te blazen uiteindelijk
Dik verhaal, maar ik heb een raaaaaaaaare nacht gehad.
Primaquote:
Euhm..... bel je chickie en ga daar wat mee doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Prima
Verveel me alleen een beetje.
Hoe was BZB?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:10 schreef Samzz het volgende:
De Hoeve was tofEn ik heb helemaal niemand gezien
En er was ook geen calypso...
Die is op vakantiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Euhm..... bel je chickie en ga daar wat mee doen?
Ooooh.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ooooh.
Als jij nou wat McDonalds kan fixen dan wil ik wel met je dat opeten hoor![]()
Er moet vet op de botten mevrouw!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Ik ga geen Mc meer eten. Ben net 2 kilo kwijt, moet er nog 5 af
Zondag moet ik weer werken, kom je dan langs?
Ja klopt. Zijn 4 Nederlandse meisjes aangenomenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Er moet vet op de botten mevrouw!!!
Neh denk 't niet, áls ik weer langskom dan is het dinsdag... we gaan de laatste tijd na de training (ik heb maatje die mij vaak ophaalt voor trainen en naar huis brengt olé) wel even "ik heb honger, MAC!" doen hehe.
Viel me dinsdag ook op dat je zelfs niet de enige Nederlander daar bent, nóg een Nederlands meisje
Een Duitse, whoppa discipline in de keuken opeensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja klopt. Zijn 4 Nederlandse meisjes aangenomenWas sowieso niet de enige. We hebbe 2 Nederlandse managers, waaronder 1 mannelijke. En we hebben een duitse
![]()
Ennn.. ik heb teveel vet op de botten, daarom moet er maar even wat af
Voor ik graatmager word mag er een godswonder gebeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Een Duitse, whoppa discipline in de keuken opeens
Ach gossie, straks wordt je nog graatmager ! Dan heeft je chickie niets meer om vast te houden
Lol die fotoquote:
Neu. Waren gewoon oude foto'squote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Lol die foto
Kreeg je teveel PM's dat je alles maar weg hebt gedaan?
Die oude waren anders welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu. Waren gewoon oude foto'sDeze foto is van vandaag
Hahah, wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Die oude waren anders wel![]()
![]()
Je hebt wel een...aparte...blik in je ogen
Jij hebt echt rare dromenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaaaaaajajajaja kheb weer es lekker gedroomd
Ik liep op het station van Antwerpen en besefte dat ik eentje verder moest zijn, dus ik duik de trein weer in en stap 5 min later weer uit op station Antwerpen XWord ik ineens gebeld door Claudia (vriendin van me), of ik haar wil helpen met het kopen van een nieuwe broek (ookal was het rond middernacht). Ik vond het best, dus sta haar op te wachten. Komt ze ineens aankuier'n zonder broek en onderbroek aan
Ze gaat voor me staan, kijkt ff naar me en pakt me dan vol op mn bekDaarna gaf ze me een 8,5 voor de zoen en we liepen daarna een gamewinkel binnen en kocht ze daar een broek voor zichzelf.
Einde
Toen werd jij wakker met een volgekwakte onderbroekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik liep op het station van Antwerpen en besefte dat ik eentje verder moest zijn, dus ik duik de trein weer in en stap 5 min later weer uit op station Antwerpen XWord ik ineens gebeld door Claudia (vriendin van me), of ik haar wil helpen met het kopen van een nieuwe broek (ookal was het rond middernacht). Ik vond het best, dus sta haar op te wachten. Komt ze ineens aankuier'n zonder broek en onderbroek aan
Ze gaat voor me staan, kijkt ff naar me en pakt me dan vol op mn bekDaarna gaf ze me een 8,5 voor de zoen en we liepen daarna een gamewinkel binnen en kocht ze daar een broek voor zichzelf.
Einde
Dit moet geanalyseerd wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Einde
Echt niemand? Da's niet bestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:10 schreef Samzz het volgende:
De Hoeve was tofEn ik heb helemaal niemand gezien
En er was ook geen calypso...
Zou je graag zien he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen werd jij wakker met een volgekwakte onderbroek
Weet je zeker dat hij flauwgevallen is? Het lijkt wel een berovingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
Hmmmm
Komt m'n pa net thuis, hele kop kapot, was hij flauwgevallen op de fiets bij Gronau in de buurt...sleutels en portemonnee allemaal pleite. Ziekenhuis bezoek gehad. Matig.
Jawel... maar hij heeft toen hij klein was ook een ongeluk gehad (schedeltje in de prak toen hij klein was onder een auto), dus voor hem is dit wat lastiger te handelen dan voor iemand die "gezond" is zeg maar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:04 schreef Cuegirllie het volgende:
Heftig!!
maar gaat het wel weer een beetje met je pa?
Hij zei dat het allemaal zwart werd voor zijn ogen, black-out.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij flauwgevallen is? Het lijkt wel een beroving
Hoe zielig moet je zijn als je een flauwvallende man gaat berovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hij zei dat het allemaal zwart werd voor zijn ogen, black-out.
Dat hij alles kwijt is...tjah dat zegt wel weer genoeg over sommige mensen ....
Vaag volk in Geesterenquote:Tukker rijdt expres op fietsers in
(Novum) - Een 19-jarige automobilist uit het Overijsselse Geesteren is donderdagavond expres met zijn auto op een groep fietsers ingereden. Een fietser belandde volgens de politie op de motorkap en werd tien meter meegesleurd. Bij het voorval zijn geen gewonden gevallen. De Tukker is opgesloten en zijn rijbewijs is afgepakt.
De jongeman stond geparkeerd in zijn woonplaats toen een groepje jongeren voorbijfietste. Een van de jongeren zou rond 19.20 uur hard tegen de auto hebben geslagen, waardoor het tot een ruzie tussen de jongeren en de automobilist kwam. Na een handgemeen zouden de fietsers verder zijn gegaan. De jongeman zette de achtervolging in en reed op hen in.
lekker oniequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vaag volk in Geesteren, goeden middag btw!
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hij zei dat het allemaal zwart werd voor zijn ogen, black-out.
Dat hij alles kwijt is...tjah dat zegt wel weer genoeg over sommige mensen ....
Ik heb gewoon helemaal niemand van Fok gezienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
het was prima gisteren in de tentVangrail en Rowwen Heze maakte er een feest van, bier smaakte goed en volop gezelligheid
ben nog in de grote attractie achteraan geweest, kostte ¤ 5, maar ging lekker hard met 110 km/u
ik zwierf ook overal en nergens. en ik hoorde dat ik nogal ruimte nodig was met lopenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb nog wel even rondgekeken of ik Wouter misschien zag, maar niks gezien
Net als vorig jaar zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zwierf ook overal en nergens. en ik hoorde dat ik nogal ruimte nodig was met lopen
film met Tome Cruise over 1 van de laatste (mislukte) pogingen om Hitler te doden...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is dat die film met hitler? een best grove film?
Discovery had het al eens eerder verfilmd, kwam een stuk geloofwaardiger met Tom Hanks niet in de rol van (uit m'n hoofd) von Stauffenberg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
film met Tome Cruise over 1 van de laatste (mislukte) pogingen om Hitler te doden...
Doet me denken aan All Quiet on the Western Frontquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Chr1st1aan het volgende:
Een film over Nazi Germany zonder Duits.....
beetje jammer weerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die staat te bouncen in de club, jwt
7.4 voor NLquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:46 schreef Blawh het volgende:
Dan heb je er nog redelijk wat voor de boeg. Hoe ging je de examens in? Met goede cijfers voor die tijd kan het eigenlijk al niet meer misgaan.
Gelukkig wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik begin Renate nu wel te begrijpen, het is hier veel rustiger dan in R&P singles
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik begin Renate nu wel te begrijpen, het is hier veel rustiger dan in R&P singles
Gelukkig wel, die singles doen de adhd vorm van elkaar complimentjes geven, veel meer staat er eigenlijk nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:21 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gelukkig wel, die singles doen de adhd vorm van elkaar complimentjes geven, veel meer staat er eigenlijk niet
Uitgeweest of dacht je laat ik maar er héél vroeg uit gaan?quote:
Kheb heulemeul nie met oe gesproken johquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sja, ik weer es te praten met mn grote liefde
Dat vind je leuk hé.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kheb heulemeul nie met oe gesproken joh
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:49 schreef Lamzak_ het volgende:
Straks mooi een stuk fietsen met mijn vriendin![]()
![]()
De afval race gaat beginnen
Sorry, ik hou meer van een anderquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:49 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Kheb heulemeul nie met oe gesproken joh
M...Maar...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sorry, ik hou meer van een anderJij zag toch ook aankomen dat het niet meer ging tussen ons?
Omdat zij tieten heeft, én géén piemelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
M...Maar............wwa...waarom?
Ik heb wel tietenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat zij tieten heeft, én géén piemel
Maak je ze toch niet? Dan maar geen toekomst toch? Hoppáquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maak je ze toch niet? Dan maar geen toekomst toch? Hoppá
Positief blijven, een uitkering is óók chillquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |